Polecamy na Śląsku

Prezydent Sosnowca wprowadza paszporty i zaprasza na wakacje All Inclusive

2019-07-02, Autor: tora

Wśród Ślązaków krążą dowcipy, że Sosnowiec leży już za granicą i w razie wyjazdu do tego miasta potrzebny jest paszport. Władze zagłębiowskiego miasta postanowiły w zabawny sposób wykorzystać skojarzenia z zagranicą i rozpoczęły kampanię promocyjną Sosnowiec All Inclusive. Przyjeżdżający dostaną paszporty.

Sosnowiec All Inclusive to kampania skierowana do osób spoza granic Sosnowca, których nazywa się potencjalnymi turystami.

Reklama

– Ponieważ wiemy, że wiele osób spoza Sosnowca ma obawy, czy może do niego wjechać nie posiadając paszportu. Wychodzimy tym osobom naprzeciw i wydamy im paszporty ze specjalnym naszym atestem od ręki – mówi z uśmiechem prezydent Arkadiusz Chęciński.

Paszporty wydane są w 10 wersjach przedstawiających najciekawsze miejsca w Sosnowcu – m.in.: ogrody jordanowskie, zabytki, największy w Polsce wodny tor przeszkód Aquator, kompleks wyciągów do wakeboardu i nart wodnych Wake Zone Stawiki, ścianka wspinaczkowa Poziom 450 i wiele innych.

>>>>Śląski Biznes poleca na weekend. Zobacz miejsca warte odwiedzenia<<<<

Umownie paszport ważny jest 30 dni. – Ale zastanawiamy się nad całkowitym zniesieniem wiz – podkreśla prezydent Sosnowca. Odwiedzający muszą się liczyć z kontrolą dokumentów prowadzoną przez celnika. Jeśli stwierdzi brak sosnowieckiego paszportu – wręczy go.

Sosnowiec All Inclusive przez całe wakacje

W ramach kampanii wydany został też katalog „Last Minute” przedstawiający 10 atrakcji w Sosnowcu i na początek został wydany w liczbie 20 tys. egzemplarzy. Kampania promocyjna będzie trwała przez całe wakacje.

To nie pierwszy przykład marketingowego wyczucia czasu. Kiedy na początku roku w Polsce wybuchła afera z wieżowcami spółki Srebrna, Sosnowiec rozpoczął kampanię promującą sprzedaż działki pod biurowiec , zapewniając, że zgoda prezesa (wiadomo, którego) nie jest potrzebna >>>czytaj więcej<<<

Inną oryginalną akcją była loteria PIT-owa zachęcająca do płacenia podatków w Sosnowcu, gdzie nagrodą była toyota aygo

Czy podoba Wam się pomysł z paszportami?

Oceń publikację: + 1 + 114 - 1 - 3

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (3):
  • ~adrianek 2019-07-02 11:27:51

    Sosnowiec pokazuje, że potrafi śmiać się z siebie. Gratuluję dystansu do siebie i poczucia humoru. O kampanii będzie głośno i to już będzie sukces jej pomysłodawców.

    23 0
  • ~Krzysztof Momatiuk 2019-07-02 15:20:07

    I to mi się podoba,dystans do całej tej naszej pogmatwanej Śląsko Dąbrowskiej historii.

    15 0
  • ~szpryca 2019-07-03 09:38:43

    Wybieram się dziś do Sosnowca, chętnie poddam się kontroli celnika. A jak będzie to celniczka, to nawet osobistej

    3 0

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.