Sosnowiec All Inclusive to kampania skierowana do osób spoza granic Sosnowca, których nazywa się potencjalnymi turystami.
– Ponieważ wiemy, że wiele osób spoza Sosnowca ma obawy, czy może do niego wjechać nie posiadając paszportu. Wychodzimy tym osobom naprzeciw i wydamy im paszporty ze specjalnym naszym atestem od ręki – mówi z uśmiechem prezydent Arkadiusz Chęciński.
Paszporty wydane są w 10 wersjach przedstawiających najciekawsze miejsca w Sosnowcu – m.in.: ogrody jordanowskie, zabytki, największy w Polsce wodny tor przeszkód Aquator, kompleks wyciągów do wakeboardu i nart wodnych Wake Zone Stawiki, ścianka wspinaczkowa Poziom 450 i wiele innych.
Umownie paszport ważny jest 30 dni. – Ale zastanawiamy się nad całkowitym zniesieniem wiz – podkreśla prezydent Sosnowca. Odwiedzający muszą się liczyć z kontrolą dokumentów prowadzoną przez celnika. Jeśli stwierdzi brak sosnowieckiego paszportu – wręczy go.
W ramach kampanii wydany został też katalog „Last Minute” przedstawiający 10 atrakcji w Sosnowcu i na początek został wydany w liczbie 20 tys. egzemplarzy. Kampania promocyjna będzie trwała przez całe wakacje.
To nie pierwszy przykład marketingowego wyczucia czasu. Kiedy na początku roku w Polsce wybuchła afera z wieżowcami spółki Srebrna, Sosnowiec rozpoczął kampanię promującą sprzedaż działki pod biurowiec , zapewniając, że zgoda prezesa (wiadomo, którego) nie jest potrzebna >>>czytaj więcej<<<
Inną oryginalną akcją była loteria PIT-owa zachęcająca do płacenia podatków w Sosnowcu, gdzie nagrodą była toyota aygo
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
INTARG®2024 - Katowice zapraszają na czołowe Międzynarodowe Targi Wynalazków i Innowacji
2890Królowa biznesu - sprzedaż - już drugi raz wejdzie na salony! Nadciąga ogólnokrajowa konferencja Sales is the Queen
1542Min. Czarnecka i premier Buzek w Katowicach. "Przemysł na Śląsku musi być różnorodny"
573Transformacja energetyczna i dekarbonizacja – jaki scenariusz dla polskiego i europejskiego przemysłu?
487HR Klub Summit 2024 - wyjątkowe wydarzenie HR w sercu Śląska
221HR Klub Summit 2024 - wyjątkowe wydarzenie HR w sercu Śląska
0Transformacja energetyczna i dekarbonizacja – jaki scenariusz dla polskiego i europejskiego przemysłu?
0Min. Czarnecka i premier Buzek w Katowicach. "Przemysł na Śląsku musi być różnorodny"
0Królowa biznesu - sprzedaż - już drugi raz wejdzie na salony! Nadciąga ogólnokrajowa konferencja Sales is the Queen
0INTARG®2024 - Katowice zapraszają na czołowe Międzynarodowe Targi Wynalazków i Innowacji
0
~adrianek 2019-07-02
11:27:51
Sosnowiec pokazuje, że potrafi śmiać się z siebie. Gratuluję dystansu do siebie i poczucia humoru. O kampanii będzie głośno i to już będzie sukces jej pomysłodawców.
~Krzysztof Momatiuk 2019-07-02
15:20:07
I to mi się podoba,dystans do całej tej naszej pogmatwanej Śląsko Dąbrowskiej historii.
~szpryca 2019-07-03
09:38:43
Wybieram się dziś do Sosnowca, chętnie poddam się kontroli celnika. A jak będzie to celniczka, to nawet osobistej