Polecamy na Śląsku

Przesyłkę do paczkomatu możesz nadać przez aplikację InPost Mobile

2020-11-30, Autor: tora

InPost wdrożył nową usługę nadawania przesyłek przez aplikację. Nadaje się je w Paczkomatach® InPost – do innego Paczkomatu® lub na wskazany adres odbiorcy. Na paczce nie trzeba naklejać żadnych etykiet – wystarczy QR kod lub kod nadania w aplikacji.

Reklama

Usługa działa obecnie w formie pilotażu, dlatego za nadanie paczki można zapłacić tylko jednym sposobem - kodem BLIK. Kolejne możliwości płatności pojawią się w aplikacji na początku 2021 roku: karta płatnicza, szybkie przelewy (pay-by-link), Apple Pay, Google Pay. Status nadanej paczki można śledzić w aplikacji, ale także na stronie inpost.pl w sekcji „Śledzenie paczki” oraz przez chatbota, wpisując 24 cyfrowy numer przesyłki.

Rafał Brzoska, prezes InPost: koniec z wysyłaniem przesyłek w placówkach

- To jest pierwsze w Polsce tak innowacyjne rozwiązanie, czyli wygodna usługa mobilnego nadawania paczek – w trybie 24/7, dla każdego z ponad 5,2 mln aktywnych użytkowników aplikacji InPost. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentów – oferujemy usługę, która jest w pełni bezetykietowa, a przez to wygodna i szybka. Teraz każdy – gdziekolwiek jest, cokolwiek robi – ma opcję, która pozwoli na nadanie przesyłki w każdym momencie, w każdym miejscu – dzięki nadaniom w aplikacji InPost Mobile. Oferujemy Polakom skok technologiczny – koniec z wysyłaniem przesyłek w placówkach czy sklepach!” – zwraca uwagę Rafał Brzoska, prezes InPost.

InPost Mobile na listach przebojów

Każdą przesyłkę można nadać i odebrać w Paczkomacie® InPost za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji mobilnej InPost Mobile, która oferuje również opcję zdalnego otwierania skrytki. Aplikacja ma już 5,2 miliona aktywnych użytkowników i notuje kilkaset tysięcy zdalnych otwarć dziennie. Oprogramowanie było na podium listy pobrań w sklepach Google Play i Appstore przez 8 tygodni. Dzięki aplikacji, przy jednym Paczkomacie® przesyłki może odbierać kilka osób jednocześnie, bez konieczności stania w kolejce. Aplikację InPost Mobile można pobrać ze sklepów Google Play, App Store i Huawei AppGallery.

Jak nadać paczkę przy pomocy aplikacji InPost Mobile?

Nadanie paczki w aplikacji InPost Mobile jest proste, szybkie i wygodne. Co najważniejsze, nie trzeba drukować etykiety i naklejać jej na paczce.

Mała paczka. Gabaryt A 8 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg. W tym rozmiarze wyślesz na przykład płytę CD, książkę, smartfon lub mniejsze ubranie.

Średnia paczka. Gabaryt B 19 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg. W tym rozmiarze wyślesz na przykład buty, kosmetyki czy większe ubrania.

Duża paczka. Gabaryt C  41 X 38 X 64 cm, maksymalna waga: 25 kg. W tym rozmiarze wyślesz na przykład ekspres do kawy, drukarkę czy konsolę do gier.

W aplikacji wybierz w dolnym menu środkową ikonę ze strzałką (Nadaj). Zaznacz wybraną formę wysyłki (możesz wysłać z Paczkomatu do Paczkomatu lub z Paczkomatu na wskazany adres domowy lub firmowy), a następnie uzupełnij wymagane dane dla odbiorcy i nadawcy. Twój numer telefonu uzupełni się automatycznie. Po uzupełnieniu informacji, zostaniesz przekierowany do szybkiej i wygodnej płatności BLIK. Po ukończeniu płatności, w aplikacji pojawi się 9 cyfrowy kod nadania oraz kod QR. Kod nadania otrzymasz również w mailu. Z przygotowaną paczką udaj się do dowolnie wybranego Paczkomatu. W czytniku w Paczkomacie zeskanuj kod QR z aplikacji lub na ekranie Paczkomatu wybierz opcję „Mam kod nadania lub kod zwrotu” i wypełnij dane – skrytka otworzy się automatycznie! Teraz włóż paczkę do skrytki. Gotowe! Paczka nadana!

9000 paczkomatów w Polsce

Liczba Paczkomatów® (9000 urządzeń w Polsce) przekroczyła skalę placówek własnych Poczty Polskiej (4600). Paczkomaty® InPost dostępne są w Polsce także przy sklepach: Dino, Lidl, Kaufland, sieci sklepów Delikatesy Centrum organizowanych przez Grupę Eurocash, a także w Centrach Handlowych Auchan. InPost podpisał również umowę z siecią sklepów Auchan na dostawę Lodówkomatów oraz usługę dostaw door-to-door. Funkcjonalności maszyn lodówkowych InPost pozwalają na bezpieczne przechowanie i odbiór żywności, napojów oraz mrożonek zamówionych przez Internet w Auchan Direct. Według badań Kantar TNS aż 40% kupujących w sieci chce odbierać zakupy spożywcze w Paczkomatach® InPost.

Ponadto InPost – odpowiadając na zapotrzebowanie rynku – uruchomił Paczkomaty® InDoor, przeznaczone specjalnie do instalacji wewnątrz budynków. Dzięki Paczkomatom® InDoor właściciele nieruchomości zapewniają swoim mieszkańcom i najemcom najkorzystniejszą i najpopularniejszą opcję odbioru zakupów. Jednocześnie przyciągają okolicznych mieszkańców do danej lokalizacji – co pozwala generować dodatkowe zyski sklepom i punktom usługowym.

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (1):
  • ~Paulina Rataj 2020-12-01
    21:20:54

    0 0

    Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 807