Reklama uliczna w przypadku wielu rodzajów biznesów doskonale się sprawdza. Dobre rezultaty jej stosowanie przynosi między innymi w punktach usługowych takich jak serwisy czy warsztaty, niewielkich sklepów, lokalach gastronomicznych, centrach obsługi ruchu turystycznego i tym podobnych. Zakres ich zastosowań na tym się oczywiście nie kończy i obejmuje również imprezy sportowe i kulturalne. Jakie techniki oferuje nam jednak reklama uliczna? Oto pięć najskuteczniejszych sposobów na to, by promować się w przestrzeni miejskiej.
Powiewające na wietrze flagi przyciągają uwagę swoim oryginalnym wyglądem, a czasem też „efektami dźwiękowymi”. Są więc idealnym sposobem na promocję różnego rodzaju wydarzeń oraz firm. By można było je w efektywny sposób wykorzystać, niezbędne jest jednak wyposażenie się w odpowiednie maszty. Zamiast tradycyjnych, wysokich modeli wymagających trwałego połączenia z gruntem, lepszym rozwiązaniem będzie z całą pewnością przenośny maszt reklamowy, który można ustawić w dowolnym miejscu i łatwo przetransportować w inne miejsce.
Podobną funkcję do wspomnianego masztu mogą pełnić różnego rodzaju standy i roll-upy. Wśród nich są zarówno modele uniwersalne (na przykład pokryte farbą tablicową lub wyposażone w kieszenie na drukowane plakaty) jak i te dedykowane konkretnemu biznesowi. Wybór jest więc naprawdę ogromny – z łatwością dobierzemy więc standy oraz roll-upy dopasowane do specyfiki działalności naszej firmy.
O ile dwa opisane w poprzednich akapitach rozwiązania sprawdzają się raczej w bezpośrednim sąsiedztwie firmy, to bannery są doskonałym sposobem na to, by promować swój biznes także w innych miejscach – wystarczy wynająć fragment ogrodzenia lub innej powierzchni. W zależności od przyjętej strategii, takie bannery można rozwiesić w najbliższej okolicy, w mieście lub jego okolicach. Zaletą tego rozwiązania z całą pewnością jest też fakt, iż druk bannerów tekstylnych nie okaże się dużym wydatkiem.
Podobną funkcję mogą pełnić billboardy oraz wszelkiego typu plakaty. Te drugie można wieszać zarówno w przestrzeni ulicznej, jak i w takich miejscach jak autobusy, sklepy czy obiekty publiczne, w znacznym stopniu zwiększając ich zasięg, co okazuje się zaletą tym większą, że jest to stosunkowo tania forma promocji.
Tagi: reklama uliczna
Kosmos! Stworzony przez firmę z Gliwic satelita dostarczył pierwsze obrazy powierzchni Ziemi
2061Izera ma nowego szefa. Zmiany w zarządzie ElectroMobility Poland
629"Babciowe" - dobra zmiana na rynku pracy? "Czas zweryfikuje"
58037,1 mln zł skonsolidowanych przychodów. Sunex z Raciborza szacuje finanse za I kwartał 2024 r.
579Transformacja przemysłowo-energetyczna a polski biznes. "Zmieniły się priorytety"
505JSW wciąż bez nowego prezesa. Sierpień 80: Brak słów! To kompromitacja nowej władzy
+7 / -1Kosmos! Stworzony przez firmę z Gliwic satelita dostarczył pierwsze obrazy powierzchni Ziemi
+6 / -18 Polaków na liście najbogatszych ludzi świata. Wśród miliarderów biznesmen ze Śląska
+3 / -0Koniec bezkrólewia w JSW. "Nareszcie! Ale przed nowym prezesem szereg wyzwań"
+2 / -0"Babciowe" - dobra zmiana na rynku pracy? "Czas zweryfikuje"
+2 / -075 to nowe 65 – wiek już nie przeszkadza firmom (raport)
0Koniec bezkrólewia w JSW. "Nareszcie! Ale przed nowym prezesem szereg wyzwań"
0Zarząd JSW wreszcie w komplecie. Węglowym gigantem pokieruje Ryszard Janta
0Transformacja przemysłowo-energetyczna a polski biznes. "Zmieniły się priorytety"
0Polska krajem paradoksów. "Można być osobą pracującą i biedną jednocześnie"
0