Inwestycje i nieruchomości

Silesia Outlet otwarty dla klientów

2019-03-27, Autor: tora

Pierwsi klienci przybyli dziś na zakupy w Silesia Outlet w Gliwicach. Centrum oficjalnie rozpoczęło działanie.

Inwestorem najnowszego projektu outletowego w kraju jest 6B47 Poland - spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, jednego z czołowych deweloperów w krajach niemieckojęzycznych, prowadzący w Polsce inwestycje Silesia Outlet.

Reklama

Za zarządzanie odpowiada Neinver – wiodący operator centrów outlet w Europie oraz lider rynku w Hiszpanii i Polsce, właściciel marek Factory i The Style Outlets. Komercjalizację obiektu przeprowadziło BOIG The Blue Ocean Investment Group - firma świadcząca kompleksowe, innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych.

- Otworzyliśmy dla mieszkańców Śląska i ich gości jedno z najnowocześniejszych centrów wyprzedażowych w kraju. Silesia Outlet to miejsce z ogromnym potencjałem i mocną pozycją wyjściową, dzięki bardzo dobrej lokalizacji, atrakcyjnemu portfolio marek i komfortowym wnętrzom - mówi Mirosław Januszko, dyrektor zarządzający 6B47 Poland, inwestora projektu. - Dziękuję naszemu zespołowi oraz partnerom biznesowym na wszystkich etapach tego ważnego projektu - za ich zaangażowanie, innowacyjność, skuteczność i ogromny entuzjazm. Wierzę, że Silesia Outlet już wkrótce zajmie bardzo ważną pozycję na handlowej mapie regionu – dodaje Mirosław Januszko.

Docelowo centrum ma być największym outletem na Śląsku z 20 000 m kw. powierzchni handlowej i ponad setką salonów wyprzedażowych. W pierwszej fazie projektu otwartych zostało ponad 60 z nich na 12 000 m kw. powierzchni sprzedaży. Budowa drugiej fazy, zakłada powstanie kolejnych 8 000 m kw. powierzchni sprzedaży. Na klientów czeka 405 miejsc parkingowych zbudowanych w I fazie (II faza projektu zakłada powstanie kolejnych 421 miejsc parkingowych) oraz wielkopowierzchniowy parking sąsiadujących obiektów handlowych.

Silesia Outlet wraz z Centrum Handlowym Auchan Gliwice i marketem budowlanym Leroy Merlin tworzą komplementarną strefę zakupów. Nowo powstały outlet jest połączony z pasażem Centrum specjalnym przejściem. Poszczególne obiekty będą nawzajem uzupełniać swoją ofertę, dając klientom możliwość skorzystania z bardzo zróżnicowanej propozycji zakupów.

- Przygotowując się wspólnie z najemcami do otwarcia Silesia Outlet koncentrowaliśmy uwagę na sprawnym działaniu centrum. Poprzez efektywne zarządzanie, wsparte skutecznymi narzędziami marketingu, będziemy budować lojalną grupę klientów. Naszym celem jest tworzenie pozytywnych doświadczeń zakupowych, a w perspektywie konsekwentne zwiększanie liczby klientów i generowanie stabilnego wzrostu wartości sprzedaży – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce i Asset Management Director w Europie Centralnej. - W naszej pracy korzystać będziemy z doświadczeń menadżerów NEINVER na sześciu rynkach europejskich i ponad 15 lat obecności outletów naszej firmy w Polsce – dodaje Bożena Gierszewska - Mroziewicz.

Obiekt powstał w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4, łączącej Kraków, aglomerację śląską i Wrocław - największe ośrodki gospodarcze południowej Polski. Droga do skrzyżowania z autostradą A1 zajmuje zaledwie kilkanaście minut jazdy samochodem. Przy centrum przebiega też droga krajowa nr 78 w kierunku Rybnika.

Komercjalizację nowego śląskiego outletu przeprowadziła firma BOIG The Blue Ocean Investment Group. Zestaw najemców Silesia Outlet to popularne marki z segmentu mid-mass market, które stopniowo uzupełniane będą ofertą premium. Bogatą reprezentację stanowią salony modowe dla kobiet i mężczyzn, marki obuwnicze i sportowe.

- Tworząc strategię najmu Silesia Outlet braliśmy pod uwagę potencjał zakupowy mieszkańców regionu, w którym powstaje, jak również najlepsze doświadczenia innych, prężnie działających projektów tego formatu w kraju – mówi Wojciech Cieślak, prezes firmy BOIG. - Oferta nowego outletu ma wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów w zakresie atrakcyjności marek, wysokiej jakości produktów i różnorodności oferty, w outletowych cenach – dodaje Wojciech Cieślak.

Na zwolenników outletowych okazji czekają Vistula i Wólczanka, Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti, Bytom, Guess, Diverse, Lavard, Lancerto, Molton, Unisono, Only, Triumph, Gatta i Bagatelle. Bogatą reprezentację stanowią marki jeansowe: Lee Cooper, Wrangler, Cross Jeans i Pepe Jeans oraz obuwnicze: Kazar, Venezia, Ecco, Symbiosis i Umbro. Ważną część zajmują również marki sportowe: Intersport, Martes Sport, 4F, Sizeer, Puma, Reebok, New Balance, Trespass i Regatta. Na zakupy zaprasza też salon biżuterii Apart oraz Wittchen z galanterią skórzaną. Artykuły gospodarstwa domowego oraz wyposażenia wnętrz można nabyć w sklepach Tefal, Home&Cook i Dajar.

Silesia Outlet przygotowała też strefy relaksu, ustawione w pasażach handlowych - z miękkimi kanapami, punktami ładowania urządzeń mobilnych oraz naturalną roślinnością. Dostępny jest również specjalny pokój dla rodziców z dziećmi – wyposażony m.in. w przewijak i miejsce do karmienia. Nie zabrakło też placu zabaw dla najmłodszych. Kierowcy aut elektrycznych mogą korzystać z jednego z dwóch punktów ładowania samochodów.

>>>Silesia Outlet - zobaczcie, jak wyglądało centrum zaledwie dwa tygodnie przed otwarciem<<<

Czy Waszym zdaniem Silesia Outlet się przyjmie?

Zobacz galerię

Oceń publikację: + 1 + 3 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (1):
  • ~Jakubwork 2019-03-27 14:37:30

    Wygląda nowocześnie, muszę się tam wybrać. Ciekawe czy asortyment fajny

    0 0

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.