Inwestycje i nieruchomości

Silesia Outlet otwarty dla klientów

2019-03-27, Autor: tora

Pierwsi klienci przybyli dziś na zakupy w Silesia Outlet w Gliwicach. Centrum oficjalnie rozpoczęło działanie.

Inwestorem najnowszego projektu outletowego w kraju jest 6B47 Poland - spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, jednego z czołowych deweloperów w krajach niemieckojęzycznych, prowadzący w Polsce inwestycje Silesia Outlet.

Reklama

Za zarządzanie odpowiada Neinver – wiodący operator centrów outlet w Europie oraz lider rynku w Hiszpanii i Polsce, właściciel marek Factory i The Style Outlets. Komercjalizację obiektu przeprowadziło BOIG The Blue Ocean Investment Group - firma świadcząca kompleksowe, innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych.

- Otworzyliśmy dla mieszkańców Śląska i ich gości jedno z najnowocześniejszych centrów wyprzedażowych w kraju. Silesia Outlet to miejsce z ogromnym potencjałem i mocną pozycją wyjściową, dzięki bardzo dobrej lokalizacji, atrakcyjnemu portfolio marek i komfortowym wnętrzom - mówi Mirosław Januszko, dyrektor zarządzający 6B47 Poland, inwestora projektu. - Dziękuję naszemu zespołowi oraz partnerom biznesowym na wszystkich etapach tego ważnego projektu - za ich zaangażowanie, innowacyjność, skuteczność i ogromny entuzjazm. Wierzę, że Silesia Outlet już wkrótce zajmie bardzo ważną pozycję na handlowej mapie regionu – dodaje Mirosław Januszko.

Docelowo centrum ma być największym outletem na Śląsku z 20 000 m kw. powierzchni handlowej i ponad setką salonów wyprzedażowych. W pierwszej fazie projektu otwartych zostało ponad 60 z nich na 12 000 m kw. powierzchni sprzedaży. Budowa drugiej fazy, zakłada powstanie kolejnych 8 000 m kw. powierzchni sprzedaży. Na klientów czeka 405 miejsc parkingowych zbudowanych w I fazie (II faza projektu zakłada powstanie kolejnych 421 miejsc parkingowych) oraz wielkopowierzchniowy parking sąsiadujących obiektów handlowych.

Silesia Outlet wraz z Centrum Handlowym Auchan Gliwice i marketem budowlanym Leroy Merlin tworzą komplementarną strefę zakupów. Nowo powstały outlet jest połączony z pasażem Centrum specjalnym przejściem. Poszczególne obiekty będą nawzajem uzupełniać swoją ofertę, dając klientom możliwość skorzystania z bardzo zróżnicowanej propozycji zakupów.

- Przygotowując się wspólnie z najemcami do otwarcia Silesia Outlet koncentrowaliśmy uwagę na sprawnym działaniu centrum. Poprzez efektywne zarządzanie, wsparte skutecznymi narzędziami marketingu, będziemy budować lojalną grupę klientów. Naszym celem jest tworzenie pozytywnych doświadczeń zakupowych, a w perspektywie konsekwentne zwiększanie liczby klientów i generowanie stabilnego wzrostu wartości sprzedaży – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce i Asset Management Director w Europie Centralnej. - W naszej pracy korzystać będziemy z doświadczeń menadżerów NEINVER na sześciu rynkach europejskich i ponad 15 lat obecności outletów naszej firmy w Polsce – dodaje Bożena Gierszewska - Mroziewicz.

Obiekt powstał w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4, łączącej Kraków, aglomerację śląską i Wrocław - największe ośrodki gospodarcze południowej Polski. Droga do skrzyżowania z autostradą A1 zajmuje zaledwie kilkanaście minut jazdy samochodem. Przy centrum przebiega też droga krajowa nr 78 w kierunku Rybnika.

Komercjalizację nowego śląskiego outletu przeprowadziła firma BOIG The Blue Ocean Investment Group. Zestaw najemców Silesia Outlet to popularne marki z segmentu mid-mass market, które stopniowo uzupełniane będą ofertą premium. Bogatą reprezentację stanowią salony modowe dla kobiet i mężczyzn, marki obuwnicze i sportowe.

- Tworząc strategię najmu Silesia Outlet braliśmy pod uwagę potencjał zakupowy mieszkańców regionu, w którym powstaje, jak również najlepsze doświadczenia innych, prężnie działających projektów tego formatu w kraju – mówi Wojciech Cieślak, prezes firmy BOIG. - Oferta nowego outletu ma wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów w zakresie atrakcyjności marek, wysokiej jakości produktów i różnorodności oferty, w outletowych cenach – dodaje Wojciech Cieślak.

Na zwolenników outletowych okazji czekają Vistula i Wólczanka, Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti, Bytom, Guess, Diverse, Lavard, Lancerto, Molton, Unisono, Only, Triumph, Gatta i Bagatelle. Bogatą reprezentację stanowią marki jeansowe: Lee Cooper, Wrangler, Cross Jeans i Pepe Jeans oraz obuwnicze: Kazar, Venezia, Ecco, Symbiosis i Umbro. Ważną część zajmują również marki sportowe: Intersport, Martes Sport, 4F, Sizeer, Puma, Reebok, New Balance, Trespass i Regatta. Na zakupy zaprasza też salon biżuterii Apart oraz Wittchen z galanterią skórzaną. Artykuły gospodarstwa domowego oraz wyposażenia wnętrz można nabyć w sklepach Tefal, Home&Cook i Dajar.

Silesia Outlet przygotowała też strefy relaksu, ustawione w pasażach handlowych - z miękkimi kanapami, punktami ładowania urządzeń mobilnych oraz naturalną roślinnością. Dostępny jest również specjalny pokój dla rodziców z dziećmi – wyposażony m.in. w przewijak i miejsce do karmienia. Nie zabrakło też placu zabaw dla najmłodszych. Kierowcy aut elektrycznych mogą korzystać z jednego z dwóch punktów ładowania samochodów.

>>>Silesia Outlet - zobaczcie, jak wyglądało centrum zaledwie dwa tygodnie przed otwarciem<<<

Czy Waszym zdaniem Silesia Outlet się przyjmie?

Zobacz galerię

Oceń publikację: + 1 + 3 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (1):
  • ~Jakubwork 2019-03-27 14:37:30

    Wygląda nowocześnie, muszę się tam wybrać. Ciekawe czy asortyment fajny

    0 0

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Przedsiębiorco, na kogo zagłosujesz?









Oddanych głosów: 454