Inwestycje i nieruchomości

Silesia Outlet przechodzi do historii. Nadciąga Factory Gliwice

2020-02-17, Autor: tora

Silesia Outlet zmieni nazwę na Factory Gliwice. Centrum dołączy tym samym do sieci najpopularniejszych i najlepiej rozpoznawalnych obiektów tego formatu w Polsce. Outlet w nowej odsłonie rozpocznie funkcjonowanie od 3 kwietnia tego roku.

Reklama

Marka Factory rozpoznawalna w Polsce

- Konsolidacja działań w ramach jednej, silnej marki w obszarze zarządzania operacyjnego, najmu i marketingu, to istotny element strategii rozwoju tego najmłodszego outletu w Polsce. Zmiana nazwy oraz identyfikacji wizualnej na popularne, czerwono – białe logo FACTORY, znacząco zwiększy rozpoznawalność obiektu wśród partnerów biznesowych NEINVER w Polsce i Europie, najemców oraz przedstawicieli marek – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce, właściciel i zarządca obiektu.

W badaniach rynku centrów wyprzedażowych w Polsce, przeprowadzonych przez renomowaną firmę badawczą IQS w ośmiu regionach kraju, centra FACTORY zdecydowanie wyprzedziły konkurencję. Obiekty tej marki należą do najlepiej rozpoznawalnych w Polsce, zarówno wśród klientów outletów, jak i osób, które dotąd nie robiły zakupów w centrach wyprzedażowych. Outlety FACTORY są wprost kojarzone z mocną ofertą atrakcyjnych marek w stale obniżonych cenach - postrzegane przez klientów jako miejsca modne, w których warto bywać regularnie. FACTORY Gliwice, już w nowej odsłonie, dołączy do globalnych kampanii reklamowych centrów NEINVER, obecnych na rynkach lokalnych w sześciu krajach europejskich.

Będą kolejne salony outletowe

- Debiut FACTORY Gliwice na Śląsku, marki znanej w dużych aglomeracjach w Polsce, zwiększa możliwości poszerzenia naszej oferty o kolejne, najbardziej pożądane salony outletowe. Nasze centrum konsekwentnie wzmacniać będzie portfolio najemców, ugruntowując pozycję na rynku obiektów handlowych na Śląsku – mówi Małgorzata Pastuszka, Center Manager Silesia Outlet.

W niespełna rok od otwarcia, oferta centrum została wzbogacona m.in. o liczący 800 m kw., największy salon outletowy marki adidas na Śląsku, największy outlet Tefal w Polsce z segmentu artykułów wyposażenia domu, jak również salon outletowy Crocs z obuwiem i dodatkami dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Kolejne otwarcie nowego salonu outletowego zaplanowane jest jeszcze w lutym tego roku. Śląski outlet, zarządzany przez NEINVER, na 12 000 m kw. gromadzi ponad 60 sklepów znanych marek lokalnych i międzynarodowych niemal wszystkich branż, z szeroką propozycją mody dla kobiet i mężczyzn, obuwia i akcesoriów, jak również sportu, w tym m.in. Bytom, Guess, Diverse, Pierre Cardin, Pepe Jeans, Only, Triumph, New Balance, Puma, Reebok oraz Tefal Home & Cook.

Kampania roku

Wprowadzenie najpopularniejszej marki outletowej na Śląsk, poprzedzi specjalna kampania marketingowa oraz informacyjna. W samym centrum, dla klientów ruszy popularna akcja „Kasa za metki”, która zdobyła nagrodę Polskiej Rady Centrów Handlowych dla najlepszej kampanii prosprzedażowej roku. To akcja, która nagradza zdecydowanych klientów i zachęca ich do powtórnej wizyty. Za zakupy, zrobione na określone kwoty, otrzymują karty podarunkowe, do zrealizowania podczas kolejnej wizyty w centrum. Warunkiem jest jednak okazanie paragonu zakupu do opieczętowania i zostawienie metki od ubrań lub oryginalnych opakowań. Ponadto, wszystkie nośniki reklamowe Silesia Outlet zostaną oznaczone nowymi – znanym w całej Polsce czerwono - białym logotypem FACTORY.

Centrum Silesia Outlet zostało otwarte 27 marca ubiegłego roku, a w pierwszym tygodniu otwarcia odwiedziło je ponad 100 000 klientów.

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 694