Silesia Outlet zmieni nazwę na Factory Gliwice. Centrum dołączy tym samym do sieci najpopularniejszych i najlepiej rozpoznawalnych obiektów tego formatu w Polsce. Outlet w nowej odsłonie rozpocznie funkcjonowanie od 3 kwietnia tego roku.
- Konsolidacja działań w ramach jednej, silnej marki w obszarze zarządzania operacyjnego, najmu i marketingu, to istotny element strategii rozwoju tego najmłodszego outletu w Polsce. Zmiana nazwy oraz identyfikacji wizualnej na popularne, czerwono – białe logo FACTORY, znacząco zwiększy rozpoznawalność obiektu wśród partnerów biznesowych NEINVER w Polsce i Europie, najemców oraz przedstawicieli marek – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce, właściciel i zarządca obiektu.
W badaniach rynku centrów wyprzedażowych w Polsce, przeprowadzonych przez renomowaną firmę badawczą IQS w ośmiu regionach kraju, centra FACTORY zdecydowanie wyprzedziły konkurencję. Obiekty tej marki należą do najlepiej rozpoznawalnych w Polsce, zarówno wśród klientów outletów, jak i osób, które dotąd nie robiły zakupów w centrach wyprzedażowych. Outlety FACTORY są wprost kojarzone z mocną ofertą atrakcyjnych marek w stale obniżonych cenach - postrzegane przez klientów jako miejsca modne, w których warto bywać regularnie. FACTORY Gliwice, już w nowej odsłonie, dołączy do globalnych kampanii reklamowych centrów NEINVER, obecnych na rynkach lokalnych w sześciu krajach europejskich.
- Debiut FACTORY Gliwice na Śląsku, marki znanej w dużych aglomeracjach w Polsce, zwiększa możliwości poszerzenia naszej oferty o kolejne, najbardziej pożądane salony outletowe. Nasze centrum konsekwentnie wzmacniać będzie portfolio najemców, ugruntowując pozycję na rynku obiektów handlowych na Śląsku – mówi Małgorzata Pastuszka, Center Manager Silesia Outlet.
W niespełna rok od otwarcia, oferta centrum została wzbogacona m.in. o liczący 800 m kw., największy salon outletowy marki adidas na Śląsku, największy outlet Tefal w Polsce z segmentu artykułów wyposażenia domu, jak również salon outletowy Crocs z obuwiem i dodatkami dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Kolejne otwarcie nowego salonu outletowego zaplanowane jest jeszcze w lutym tego roku. Śląski outlet, zarządzany przez NEINVER, na 12 000 m kw. gromadzi ponad 60 sklepów znanych marek lokalnych i międzynarodowych niemal wszystkich branż, z szeroką propozycją mody dla kobiet i mężczyzn, obuwia i akcesoriów, jak również sportu, w tym m.in. Bytom, Guess, Diverse, Pierre Cardin, Pepe Jeans, Only, Triumph, New Balance, Puma, Reebok oraz Tefal Home & Cook.
Wprowadzenie najpopularniejszej marki outletowej na Śląsk, poprzedzi specjalna kampania marketingowa oraz informacyjna. W samym centrum, dla klientów ruszy popularna akcja „Kasa za metki”, która zdobyła nagrodę Polskiej Rady Centrów Handlowych dla najlepszej kampanii prosprzedażowej roku. To akcja, która nagradza zdecydowanych klientów i zachęca ich do powtórnej wizyty. Za zakupy, zrobione na określone kwoty, otrzymują karty podarunkowe, do zrealizowania podczas kolejnej wizyty w centrum. Warunkiem jest jednak okazanie paragonu zakupu do opieczętowania i zostawienie metki od ubrań lub oryginalnych opakowań. Ponadto, wszystkie nośniki reklamowe Silesia Outlet zostaną oznaczone nowymi – znanym w całej Polsce czerwono - białym logotypem FACTORY.
Centrum Silesia Outlet zostało otwarte 27 marca ubiegłego roku, a w pierwszym tygodniu otwarcia odwiedziło je ponad 100 000 klientów.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Była świadkiem sukcesów i górniczych tragedii. Kluczowa kopalnia JSW fedruje już 50 lat
563Bielsko-Biała: na terenie kultowej Befamy – dawnej ikony przemysłu – powstaną mieszkania
525Frankowicze lekko wyhamowali. W sądach mniej pozwów niż rok temu
443Katowice za 15 mln zł przebudują ulicę Wieżową, łącząc dwie dzielnice miasta
417Szef zakładowej "Solidarności" o przedłużeniu działania konwencjonalnej Elektrowni Rybnik: Krok w dobrą stronę, ale tylko krok
375Woda dołowa odnawialnym źródłem energii. Kopalnia PGG będzie odzyskiwać ciepło
+2 / -0Nie tylko wielkie areny. Prawie 38 mln złotych na inwestycje sportowe w Śląskiem
+2 / -0Nowy Wełnowiec w Katowicach. Potężna inwestycja deweloperska wkracza w kluczową fazę realizacji (wideo)
+3 / -1W Katowicach rusza spektakularna inwestycja. 11 zabytkowych kamienic do remontu
+2 / -0"Skomunikuje tereny inwestycyjne". Bliżej budowy węzła Klimontów na S1 w Sosnowcu
+2 / -0Zabytkowy Pałac Donnersmarcków w rękach Grupy Arche. Transakcja za 14 mln złotych
0Mobilne paczkomaty w kurortach narciarskich. Pierwszy na Śląsku, na "Złotym Groniu" w Istebnej
0Najbardziej zadłużone gminy województwa śląskiego. Te samorządy toną w długach (LISTA)
0Tu rozwijała się secesja. W śląskim "małym Wiedniu" powstała nowa atrakcja turystyczna
0Woda dołowa odnawialnym źródłem energii. Kopalnia PGG będzie odzyskiwać ciepło
0