Silesia Outlet zmieni nazwę na Factory Gliwice. Centrum dołączy tym samym do sieci najpopularniejszych i najlepiej rozpoznawalnych obiektów tego formatu w Polsce. Outlet w nowej odsłonie rozpocznie funkcjonowanie od 3 kwietnia tego roku.
- Konsolidacja działań w ramach jednej, silnej marki w obszarze zarządzania operacyjnego, najmu i marketingu, to istotny element strategii rozwoju tego najmłodszego outletu w Polsce. Zmiana nazwy oraz identyfikacji wizualnej na popularne, czerwono – białe logo FACTORY, znacząco zwiększy rozpoznawalność obiektu wśród partnerów biznesowych NEINVER w Polsce i Europie, najemców oraz przedstawicieli marek – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce, właściciel i zarządca obiektu.
W badaniach rynku centrów wyprzedażowych w Polsce, przeprowadzonych przez renomowaną firmę badawczą IQS w ośmiu regionach kraju, centra FACTORY zdecydowanie wyprzedziły konkurencję. Obiekty tej marki należą do najlepiej rozpoznawalnych w Polsce, zarówno wśród klientów outletów, jak i osób, które dotąd nie robiły zakupów w centrach wyprzedażowych. Outlety FACTORY są wprost kojarzone z mocną ofertą atrakcyjnych marek w stale obniżonych cenach - postrzegane przez klientów jako miejsca modne, w których warto bywać regularnie. FACTORY Gliwice, już w nowej odsłonie, dołączy do globalnych kampanii reklamowych centrów NEINVER, obecnych na rynkach lokalnych w sześciu krajach europejskich.
- Debiut FACTORY Gliwice na Śląsku, marki znanej w dużych aglomeracjach w Polsce, zwiększa możliwości poszerzenia naszej oferty o kolejne, najbardziej pożądane salony outletowe. Nasze centrum konsekwentnie wzmacniać będzie portfolio najemców, ugruntowując pozycję na rynku obiektów handlowych na Śląsku – mówi Małgorzata Pastuszka, Center Manager Silesia Outlet.
W niespełna rok od otwarcia, oferta centrum została wzbogacona m.in. o liczący 800 m kw., największy salon outletowy marki adidas na Śląsku, największy outlet Tefal w Polsce z segmentu artykułów wyposażenia domu, jak również salon outletowy Crocs z obuwiem i dodatkami dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Kolejne otwarcie nowego salonu outletowego zaplanowane jest jeszcze w lutym tego roku. Śląski outlet, zarządzany przez NEINVER, na 12 000 m kw. gromadzi ponad 60 sklepów znanych marek lokalnych i międzynarodowych niemal wszystkich branż, z szeroką propozycją mody dla kobiet i mężczyzn, obuwia i akcesoriów, jak również sportu, w tym m.in. Bytom, Guess, Diverse, Pierre Cardin, Pepe Jeans, Only, Triumph, New Balance, Puma, Reebok oraz Tefal Home & Cook.
Wprowadzenie najpopularniejszej marki outletowej na Śląsk, poprzedzi specjalna kampania marketingowa oraz informacyjna. W samym centrum, dla klientów ruszy popularna akcja „Kasa za metki”, która zdobyła nagrodę Polskiej Rady Centrów Handlowych dla najlepszej kampanii prosprzedażowej roku. To akcja, która nagradza zdecydowanych klientów i zachęca ich do powtórnej wizyty. Za zakupy, zrobione na określone kwoty, otrzymują karty podarunkowe, do zrealizowania podczas kolejnej wizyty w centrum. Warunkiem jest jednak okazanie paragonu zakupu do opieczętowania i zostawienie metki od ubrań lub oryginalnych opakowań. Ponadto, wszystkie nośniki reklamowe Silesia Outlet zostaną oznaczone nowymi – znanym w całej Polsce czerwono - białym logotypem FACTORY.
Centrum Silesia Outlet zostało otwarte 27 marca ubiegłego roku, a w pierwszym tygodniu otwarcia odwiedziło je ponad 100 000 klientów.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
DK78. Budowa obwodnicy Poręby i Zawiercia w toku. Zobacz postęp prac (wideo)
3021Powstanie 120 km velostrad w Metropolii. Budowa pierwszych ruszy w 2023 roku
2976Budowa S1 w Sosnowcu i Mysłowicach – czy będzie przebudowany węzeł Brzęczkowice na A4?
1678Radni Brennej zablokowali budowę hotelu w Beskidach. Inwestor: Emocje wzięły górę
1560Katowice: Park Śląski podpisał umowę na pierwszą część modernizacji Kanału Regatowego
1375PLK: wiadukt zapewni dojazd koleją do lotniska w Katowicach
+21 / -1W Zabrzu będzie produkowany niebieski wodór. Wspólny projekt PGNiG i 3 firm ze Śląska
+5 / -0Katowice: Park Śląski podpisał umowę na pierwszą część modernizacji Kanału Regatowego
+5 / -1Katowice, Bielsko-Biała i Ożarowice wśród liderów biznesu, inwestycji i pracowitości
+4 / -0Powstanie 120 km velostrad w Metropolii. Budowa pierwszych ruszy w 2023 roku
+4 / -1Śląskie walczy ze zmianami klimatu. Mnożą się ogrody deszczowe, kolejne w Żorach i Sosnowcu
0Gaz ze Świnoujścia dotrze do Rybnika. Znamy przebieg nitki gazociągu wysokiego ciśnienia (mapy)
0Gigant branży klimatyzacji wkracza na Śląsk. Thermosilesia inwestuje w Rudzie Śląskiej
0Katowice: Park Śląski podpisał umowę na pierwszą część modernizacji Kanału Regatowego
0Katowice. Zielona rewolucja na Warszawskiej za niemal 19 mln złotych
0