Silesia Outlet zmieni nazwę na Factory Gliwice. Centrum dołączy tym samym do sieci najpopularniejszych i najlepiej rozpoznawalnych obiektów tego formatu w Polsce. Outlet w nowej odsłonie rozpocznie funkcjonowanie od 3 kwietnia tego roku.
- Konsolidacja działań w ramach jednej, silnej marki w obszarze zarządzania operacyjnego, najmu i marketingu, to istotny element strategii rozwoju tego najmłodszego outletu w Polsce. Zmiana nazwy oraz identyfikacji wizualnej na popularne, czerwono – białe logo FACTORY, znacząco zwiększy rozpoznawalność obiektu wśród partnerów biznesowych NEINVER w Polsce i Europie, najemców oraz przedstawicieli marek – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce, właściciel i zarządca obiektu.
W badaniach rynku centrów wyprzedażowych w Polsce, przeprowadzonych przez renomowaną firmę badawczą IQS w ośmiu regionach kraju, centra FACTORY zdecydowanie wyprzedziły konkurencję. Obiekty tej marki należą do najlepiej rozpoznawalnych w Polsce, zarówno wśród klientów outletów, jak i osób, które dotąd nie robiły zakupów w centrach wyprzedażowych. Outlety FACTORY są wprost kojarzone z mocną ofertą atrakcyjnych marek w stale obniżonych cenach - postrzegane przez klientów jako miejsca modne, w których warto bywać regularnie. FACTORY Gliwice, już w nowej odsłonie, dołączy do globalnych kampanii reklamowych centrów NEINVER, obecnych na rynkach lokalnych w sześciu krajach europejskich.
- Debiut FACTORY Gliwice na Śląsku, marki znanej w dużych aglomeracjach w Polsce, zwiększa możliwości poszerzenia naszej oferty o kolejne, najbardziej pożądane salony outletowe. Nasze centrum konsekwentnie wzmacniać będzie portfolio najemców, ugruntowując pozycję na rynku obiektów handlowych na Śląsku – mówi Małgorzata Pastuszka, Center Manager Silesia Outlet.
W niespełna rok od otwarcia, oferta centrum została wzbogacona m.in. o liczący 800 m kw., największy salon outletowy marki adidas na Śląsku, największy outlet Tefal w Polsce z segmentu artykułów wyposażenia domu, jak również salon outletowy Crocs z obuwiem i dodatkami dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Kolejne otwarcie nowego salonu outletowego zaplanowane jest jeszcze w lutym tego roku. Śląski outlet, zarządzany przez NEINVER, na 12 000 m kw. gromadzi ponad 60 sklepów znanych marek lokalnych i międzynarodowych niemal wszystkich branż, z szeroką propozycją mody dla kobiet i mężczyzn, obuwia i akcesoriów, jak również sportu, w tym m.in. Bytom, Guess, Diverse, Pierre Cardin, Pepe Jeans, Only, Triumph, New Balance, Puma, Reebok oraz Tefal Home & Cook.
Wprowadzenie najpopularniejszej marki outletowej na Śląsk, poprzedzi specjalna kampania marketingowa oraz informacyjna. W samym centrum, dla klientów ruszy popularna akcja „Kasa za metki”, która zdobyła nagrodę Polskiej Rady Centrów Handlowych dla najlepszej kampanii prosprzedażowej roku. To akcja, która nagradza zdecydowanych klientów i zachęca ich do powtórnej wizyty. Za zakupy, zrobione na określone kwoty, otrzymują karty podarunkowe, do zrealizowania podczas kolejnej wizyty w centrum. Warunkiem jest jednak okazanie paragonu zakupu do opieczętowania i zostawienie metki od ubrań lub oryginalnych opakowań. Ponadto, wszystkie nośniki reklamowe Silesia Outlet zostaną oznaczone nowymi – znanym w całej Polsce czerwono - białym logotypem FACTORY.
Centrum Silesia Outlet zostało otwarte 27 marca ubiegłego roku, a w pierwszym tygodniu otwarcia odwiedziło je ponad 100 000 klientów.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
GZM aspiruje do miana „drugiej Warszawy”? Rusza przebudowa strategicznego terminalu kolejowego w Sławkowie
646Zamiast hałdy – beton. Śląskie firmy chcą zagospodarować górniczy odpad dla cementowni
622W Gliwicach powstanie nowy park przemysłowy. Inwestycja za 50 mln euro
613Wielki test miejskiej infrastruktury. Katowice gotowe na ekstremalne opady
549Przełom dla polskiej zbrojeniówki. Firmy z sektora obronnego ze wsparciem stref ekonomicznych
520Ogromny hangar przy pasie startowym. Śląska spółka zrealizowała inwestycję w samym sercu Katowice Airport
+15 / -1Marcin Kamiński, deweloper butikowy: „Każda transakcja to ogromna odpowiedzialność. Bo to czyjeś marzenia, wspomnienia, plany”
+8 / -1Arena Katowice szuka sponsora tytularnego. Ruszył konkurs dla firm zainteresowanych ekspozycją marki
+1 / -0Katowice zakończyły inwestycję za 30 mln zł. 41 mieszkań w odrestaurowanych kamienicach oddanych lokatorom
+1 / -0S11 na Śląsku z decyzją środowiskową. Obwodnica Tarnowskich Gór coraz bliżej realizacji
+1 / -0Arena Katowice szuka sponsora tytularnego. Ruszył konkurs dla firm zainteresowanych ekspozycją marki
0“Traktują ludzi gorzej niż świnie”, "Ludzie płaczą, bo nie wiedzą, co będzie dalej". Pracownicy Eko-Okien o nieoficjalnej likwidacji zakładu w Wodzisławiu Śląskim
0Gaz i odpady w służbie transformacji. List intencyjny między Orlen Termika, PGE i Miastem Rybnik zapowiada nową epokę dla regionu
0Nowe pomosty, siłownia, więcej zieleni Katowice zainwestują 285 tys. zł w modernizację terenów przy stawie Maroko
0Duża inwestycja na Śląsku w zawieszeniu. Po fabryce pustka, mieszkania i żłobek wciąż na papierze
0