Klienci sklepu PGG już nie będą mieli możliwości zarezerwować sobie produktów w koszyku. Spółka wycofała gwarancję koszyka, tłumacząc to wychodzeniem naprzeciw oczekiwaniom klientów. PGG zmienia też inne zasady dotyczące zakupów i odbioru węgla.
Polska Grupa Górnicza przyzwyczaiła już klientów do tego, że co pewien czas zmienia zasady zakupów w swoim sklepie internetowym. Jedną z ostatnich zmian jest wycofanie gwarancji przechowania produktów w koszyku zakupowym. Gwarancja była wprowadzona jako reakcja na ciągłe kłopoty przy finalizacji zakupów. Klienci, w tym nasi Czytelnicy, zgłaszali, że podczas kompletowania zamówienia na węgiel strona się zawieszała, a włożony do wirtualnego koszyka towar przepadał. Spółka poszła więc na rękę klientom wprowadzając gwarancję koszyka. Miało to umożliwić dokończenie zakupu w późniejszym okresie. Nawet, jeśli klient zostałby „wyrzucony” ze strony, na przykład przez nadmierne obciążenie serwerów, jego węgiel miał czekać bezpiecznie w koszyku.
Teraz jednak PGG zdecydowała wycofać gwarancję koszyka. Jak to tłumaczy?
„Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów PGG S.A. odnośnie zwiększenia dostępności produktów w sklepie oraz w związku z przypadkami dodawania produktu do koszyka, bez finalizowania zamówienia, a tym samym blokowania dostępności towaru dla innych Klientów, z dniem 23.05.2023 r. wyłączona została rezerwacja koszyka. W związku z powyższym przestaje obowiązywać również dzienny limit ilości dodawania produktów do koszyka, który umożliwiał dodawanie i usuwanie towaru maksymalnie 3 razy w trakcie jednej sesji. Obecnie takich ograniczeń nie ma. Ponadto od dnia 23.05.2023 r. Klient może sterować ilością towaru w koszyku posługując się przyciskami +i -”.”
Spółka informuje, że Klient, który dodał towar do koszyka, zostanie poinformowany o braku gwarancji jego dostępności stosownym komunikatem.
Została też wprowadzona korekta w realizacji drugiego zamówienia w Promocji "Drugie Tyle Węgla"
„...przy zakupie węgla w PROMOCJI „Drugie tyle węgla” po zrealizowaniu tj. (opłaceniu i odbiorze) pierwszego zamówienia możesz opłacić i umówić odbiór drugiego zamówienia. Dotyczy również zamówień już złożonych w ramach Promocji od dnia 04.05.2023 roku.”
Tomasz Głogowski, rzecznik PGG wyjaśnia, czego dokładnie dotyczy zmiana:
- To oznacza, że klient nie musi teraz czekać 31 dni by odebrać drugą partię zamówionego towaru, a może to zrobić szybciej. To jest związane z sygnałami o sezonach urlopowych, że klienci wyjeżdżają i chcieliby załatwić wszystkie formalności szybciej. My dajemy im taką możliwość – mówi rzecznik.
Niestety, wciąż drugą partię towaru można odebrać dopiero po opłaceniu i odebraniu pierwszej. Klienci nieraz wskazywali, że to duży minus promocji, ponieważ zmusza ich do podwójnego opłacenia transportu i innych kosztów. Rzecznik mówił, że spółka analizuje te sygnały, jednak, przynajmniej na razie, obowiązku podwójnego transportu nie zlikwidowała.
Kolejna zmiana wejdzie w życie w piątek 26 maja. Otóż od godz. 12.00 wejdzie w życie zmiana zasad logowania. Od tego momentu chcąc kupić węgiel wystarczy założyć konto klienta w sklepie. Rejestracja nie będzie wymagała weryfikacji przez Profil Zaufany.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
"Węgiel trzyma nas przy życiu". Na rządowym planie transformacji eksperci nie zostawiają suchej nitki
2015Po katastrofie na torach w Kuźni Raciborskiej: cztery wagony wkolejone
975Renta wdowia 2025: Ile? Dla kogo? Jak złożyć wniosek?
441Nie tylko górnikom nie podoba się rządowy plan transformacji. Wtórują im organizacje pozarządowe
370JSW opublikowała wyniki za III kwartał. Strata w tym roku to już ponad 6 mld złotych
352Miał oszukać Siły Zbrojne RP na blisko 70 mln zł. Producent obuwia spod Częstochowy uniewinniony
+4 / -0"Psia grypa" na dobre rozpanoszyła się w policji. Solidarność: Mamy do czynienia z "pudrowaniem trupa"
+3 / -0"Węgiel trzyma nas przy życiu". Na rządowym planie transformacji eksperci nie zostawiają suchej nitki
+2 / -0"Kobiety w trakcie zmiany przerzucają nawet 2 tony żelastwa!". PIP ujawnia skandaliczne warunki pracy w odlewni w Zawierciu
+3 / -1Biznes oferty InPost – jak Twoja firma może skorzystać? Te opcje dostawy zachwycą klientów!
+1 / -0PAS: decyzja NFOŚiGW to start programu "Brudne Powietrze". Jest apel do premiera Tuska
0Rząd szykuje plan awaryjny ws. ETS2. "Nie może uderzać w zwykłego Kowalskiego"
0Przerwa w przyjmowaniu wniosków. "Czyste powietrze" do poprawy!
0W całej Polsce wprowadzono stopnie alarmowe BRAVO-CRP i Bravo. Czym one są?
0Sejm zdecydował: Wigilia będzie dniem wolnym od pracy, choć jeszcze nie w tym roku
0