Wiadomości

Sklep PGG wycofuje gwarancję koszyka. Są też inne zmiany związane z zakupem węgla

Author profile image 2023-05-25, Autor: Tomasz Raudner

Klienci sklepu PGG już nie będą mieli możliwości zarezerwować sobie produktów w koszyku. Spółka wycofała gwarancję koszyka, tłumacząc to wychodzeniem naprzeciw oczekiwaniom klientów. PGG zmienia też inne zasady dotyczące zakupów i odbioru węgla.

Reklama

Polska Grupa Górnicza przyzwyczaiła już klientów do tego, że co pewien czas zmienia zasady zakupów w swoim sklepie internetowym. Jedną z ostatnich zmian jest wycofanie gwarancji przechowania produktów w koszyku zakupowym. Gwarancja była wprowadzona jako reakcja na ciągłe kłopoty przy finalizacji zakupów. Klienci, w tym nasi Czytelnicy, zgłaszali, że podczas kompletowania zamówienia na węgiel strona się zawieszała, a włożony do wirtualnego koszyka towar przepadał. Spółka poszła więc na rękę klientom wprowadzając gwarancję koszyka. Miało to umożliwić dokończenie zakupu w późniejszym okresie. Nawet, jeśli klient zostałby „wyrzucony” ze strony, na przykład przez nadmierne obciążenie serwerów, jego węgiel miał czekać bezpiecznie w koszyku.

Dlaczego PGG wycofała gwarancję koszyka?

Teraz jednak PGG zdecydowała wycofać gwarancję koszyka. Jak to tłumaczy?

„Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów PGG S.A. odnośnie zwiększenia dostępności produktów w sklepie oraz w związku z przypadkami dodawania produktu do koszyka, bez finalizowania zamówienia, a tym samym blokowania dostępności towaru dla innych Klientów, z dniem 23.05.2023 r. wyłączona została rezerwacja koszyka. W związku z powyższym przestaje obowiązywać również dzienny limit ilości dodawania produktów do koszyka, który umożliwiał dodawanie i usuwanie towaru maksymalnie 3 razy w trakcie jednej sesji. Obecnie takich ograniczeń nie ma. Ponadto od dnia 23.05.2023 r. Klient może sterować ilością towaru w koszyku posługując się przyciskami +i -”.”

Spółka informuje, że Klient, który dodał towar do koszyka, zostanie poinformowany o braku gwarancji jego dostępności stosownym komunikatem.

Korekta promocji Drugie Tyle Węgla

Została też wprowadzona korekta w realizacji drugiego zamówienia w Promocji "Drugie Tyle Węgla"

„...przy zakupie węgla w PROMOCJI „Drugie tyle węgla” po zrealizowaniu tj. (opłaceniu i odbiorze) pierwszego zamówienia możesz opłacić i umówić odbiór drugiego zamówienia. Dotyczy również zamówień już złożonych w ramach Promocji od dnia 04.05.2023 roku.”

Tomasz Głogowski, rzecznik PGG wyjaśnia, czego dokładnie dotyczy zmiana:

- To oznacza, że klient nie musi teraz czekać 31 dni by odebrać drugą partię zamówionego towaru, a może to zrobić szybciej. To jest związane z sygnałami o sezonach urlopowych, że klienci wyjeżdżają i chcieliby załatwić wszystkie formalności szybciej. My dajemy im taką możliwość – mówi rzecznik.

Niestety, wciąż drugą partię towaru można odebrać dopiero po opłaceniu i odebraniu pierwszej. Klienci nieraz wskazywali, że to duży minus promocji, ponieważ zmusza ich do podwójnego opłacenia transportu i innych kosztów. Rzecznik mówił, że spółka analizuje te sygnały, jednak, przynajmniej na razie, obowiązku podwójnego transportu nie zlikwidowała.

Logowanie bez Profilu Zaufanego

Kolejna zmiana wejdzie w życie w piątek 26 maja. Otóż od godz. 12.00 wejdzie w życie zmiana zasad logowania. Od tego momentu chcąc kupić węgiel wystarczy założyć konto klienta w sklepie. Rejestracja nie będzie wymagała weryfikacji przez Profil Zaufany.

Oceń publikację: + 1 + 3 - 1 - 3

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 689