Wiadomości

Sklep PGG wycofuje gwarancję koszyka. Są też inne zmiany związane z zakupem węgla

Author profile image 2023-05-25, Autor: Tomasz Raudner

Klienci sklepu PGG już nie będą mieli możliwości zarezerwować sobie produktów w koszyku. Spółka wycofała gwarancję koszyka, tłumacząc to wychodzeniem naprzeciw oczekiwaniom klientów. PGG zmienia też inne zasady dotyczące zakupów i odbioru węgla.

Reklama

Polska Grupa Górnicza przyzwyczaiła już klientów do tego, że co pewien czas zmienia zasady zakupów w swoim sklepie internetowym. Jedną z ostatnich zmian jest wycofanie gwarancji przechowania produktów w koszyku zakupowym. Gwarancja była wprowadzona jako reakcja na ciągłe kłopoty przy finalizacji zakupów. Klienci, w tym nasi Czytelnicy, zgłaszali, że podczas kompletowania zamówienia na węgiel strona się zawieszała, a włożony do wirtualnego koszyka towar przepadał. Spółka poszła więc na rękę klientom wprowadzając gwarancję koszyka. Miało to umożliwić dokończenie zakupu w późniejszym okresie. Nawet, jeśli klient zostałby „wyrzucony” ze strony, na przykład przez nadmierne obciążenie serwerów, jego węgiel miał czekać bezpiecznie w koszyku.

Dlaczego PGG wycofała gwarancję koszyka?

Teraz jednak PGG zdecydowała wycofać gwarancję koszyka. Jak to tłumaczy?

„Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów PGG S.A. odnośnie zwiększenia dostępności produktów w sklepie oraz w związku z przypadkami dodawania produktu do koszyka, bez finalizowania zamówienia, a tym samym blokowania dostępności towaru dla innych Klientów, z dniem 23.05.2023 r. wyłączona została rezerwacja koszyka. W związku z powyższym przestaje obowiązywać również dzienny limit ilości dodawania produktów do koszyka, który umożliwiał dodawanie i usuwanie towaru maksymalnie 3 razy w trakcie jednej sesji. Obecnie takich ograniczeń nie ma. Ponadto od dnia 23.05.2023 r. Klient może sterować ilością towaru w koszyku posługując się przyciskami +i -”.”

Spółka informuje, że Klient, który dodał towar do koszyka, zostanie poinformowany o braku gwarancji jego dostępności stosownym komunikatem.

Korekta promocji Drugie Tyle Węgla

Została też wprowadzona korekta w realizacji drugiego zamówienia w Promocji "Drugie Tyle Węgla"

„...przy zakupie węgla w PROMOCJI „Drugie tyle węgla” po zrealizowaniu tj. (opłaceniu i odbiorze) pierwszego zamówienia możesz opłacić i umówić odbiór drugiego zamówienia. Dotyczy również zamówień już złożonych w ramach Promocji od dnia 04.05.2023 roku.”

Tomasz Głogowski, rzecznik PGG wyjaśnia, czego dokładnie dotyczy zmiana:

- To oznacza, że klient nie musi teraz czekać 31 dni by odebrać drugą partię zamówionego towaru, a może to zrobić szybciej. To jest związane z sygnałami o sezonach urlopowych, że klienci wyjeżdżają i chcieliby załatwić wszystkie formalności szybciej. My dajemy im taką możliwość – mówi rzecznik.

Niestety, wciąż drugą partię towaru można odebrać dopiero po opłaceniu i odebraniu pierwszej. Klienci nieraz wskazywali, że to duży minus promocji, ponieważ zmusza ich do podwójnego opłacenia transportu i innych kosztów. Rzecznik mówił, że spółka analizuje te sygnały, jednak, przynajmniej na razie, obowiązku podwójnego transportu nie zlikwidowała.

Logowanie bez Profilu Zaufanego

Kolejna zmiana wejdzie w życie w piątek 26 maja. Otóż od godz. 12.00 wejdzie w życie zmiana zasad logowania. Od tego momentu chcąc kupić węgiel wystarczy założyć konto klienta w sklepie. Rejestracja nie będzie wymagała weryfikacji przez Profil Zaufany.

Oceń publikację: + 1 + 3 - 1 - 3

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 539

Prezentacje firm