Od premiery piwa, która miała miejsce 29 października, sprzedano ponad 6000 butelek oraz 400 litrów lanego piwa. Stale rośnie liczba miejsc, w których można napić się lub kupić Regionalne, Bladą oraz Rudą. Rybniczanie pokochali piwo Browaru Rybnik, który już niedługo wypuszcza do sprzedaży nowe produkty.
Mieszkańcy Rybnika i nie tylko mogą napić się piwa Browaru Rybnik w dziesięciu lokalach w mieście: M17, Ino Wino, Kulturalny Club, Pub Żelazna, Speed Pub, Celtic Pub, Paleciak Pizza, Cadillac Pub, Fit & Food, Ośrodek Olimpia oraz znajdą piwa butelkowe w kilkudziesięciu sklepach w Rybniku i okolicach. Wciąż rośnie zainteresowanie zarówno kupujących, jak i biznesów chcących współpracować z browarem.
Piwo z tradycją w nowoczesnym wydaniu, to hasło promujące Browar Rybnik. Pomysł na kontynuację historii browarniczej w Rybniku zrodził się z sentymentu do tradycji i miejsca, w którym żyjemy. Przedsięwzięcie rozpoczęli pasjonaci nietuzinkowych projektów biznesowych, którzy zapraszają do współpracy lokalną społeczność.
To mieszkańcy i fani Browaru Rybnik, mieli okazję wyboru projektu etykiet, na podstawie, których została stworzona cała koncepcja wizualna. Pomysł, który wygrał łączy ze sobą styl industrialny z nowoczesnością i co najważniejsze przedstawia kultowe dla miasta budynki, które narysowała regionalistka i artystka, Pani Kazimiera Drewniok. Znane obiekty Rybnika tworzą mapę centrum miasta, którą można znaleźć na pudełku zestawów prezentowych, składających się z kufla oraz Bladej i Rudej, które do kupienia są w sklepach współpracujących z browarem.
Podczas premiery pasjonaci złotego trunku, mogli zakupić trzy rodzaje piwa: Regionalne Lager, piwo dolnej fermentacji o łagodnym posmaku goryczki, które eksponuje profil słodowy, ze swoistym posmakiem przypieczonej skórki chleba; Bladą Pszenicę, czyli klasyczne piwo drożdżowo-pszeniczne - Hefeweizen, delikatnie musujące o łagodnej goryczce z nutami banana i goździków oraz Rudą AIPA, która zawdzięcza swój charakter i aromat amerykańskiemu chmielowi Mosaic i posiada złożony aromat nuty owoców tropikalnych i cytrusowych.
Już niebawem klienci będą mogli zasmakować ciemnego piwa: Czarne Złoto Szwarzbier, które będzie autorską wersją ciemnego, niemieckiego lagera, którego słodowy charakter podkreślony będzie lekką palonością i szlachetną goryczką.
Drugie nowe piwo to Żużlove Pils, które będzie oficjalnym piwem K.S. ROW Rybnik, a złotówka ze sprzedaży każdej butelki, zostanie przekazana na wsparcie klubu. Żużlove Pils to wariacja na temat tradycyjnego bohemskiego pilsa, dla którego inspiracją stały się małe, rzemieślnicze browary z pobliskich Czech.
Dwie nowe propozycje piw to tylko przedsmak naszych najbliższych planów. Do sprzedaży będziemy wprowadzać także kolejne produkty, o czym niedługo będziemy mówić nieco więcej. Cieszymy się, że Browar Rybnik został tak dobrze przyjęty przez mieszkańców naszego miasta i co najważniejsze pasjonatów piwa. Wierzymy, że kolejne nasze propozycje uzupełnią tak dobrze oceniane premierowe produkty naszego browaru. Wszystkich naszych sympatyków zapraszamy do śledzenia naszych social mediów, bo już niedługo będą mogli zaopatrzyć się w gadżety Browaru Rybnik– komentuje Łukasz Kuźnik, prezes Browaru Rybnik.
Wszyscy zainteresowani współpracą mogą się skontaktować z Browarem poprzez formularz na stronie https://browarrybnik.pl/
Materiał oryginalny: https://www.rybnik.com.pl/wiadomosci,sukces-premiery-piwa-browaru-rybnik,wia5-3321-50439.html