Za ubranie sieciówki w Ustroniu w wielki kolorowy sweter odpowiadają Ślązacy. Dzieło firmy MM Handmade z Bytomia sprawiło, iż restauracja stała się sporą atrakcją turystyczną beskidzkiego kurortu.
To już wiecie – w ostatnim tygodniu lokal serwujący hamburgery dosłownie ubrany był w zimowy, ciepły, kolorowy sweterek z dużymi guzikami. Restauracja zyskała nietypowy wizerunek na potrzeby spotu reklamowego McDonalda. Zimowa scenografia została jednak zbudowana na dłużej, niż tylko na czas kręcenia filmu i budziła spore zainteresowanie.
Sweterek jest dziełem firmy MM Handmade z Bytomia. Pracownia stała się powszechniej kojarzona w swoim rodzinnym mieście podczas pandemii. Wówczas firma ta jako jedna z pierwszych w mieście wystartowała z akcją szycia maseczek ochronnych dla szpitali, domów pomocy społecznej, służb mundurowych i mieszkańców.
- Ten etap już na szczęście za nami. Teraz koncentrujemy się na pracy, a dzięki firmie Scenografowie.pl, zajmującej się tworzeniem m.in. scenografii reklamowych, która sama nas znalazła i zaprosiła do współpracy, mieliśmy okazję wziąć udział w ciekawym projekcie - mówi Miłosz Małota, właściciel pracowni MMHandmade.
Zadaniem bytomskiej firmy było wykonanie swetra otulającego elewację budynku restauracji.
- By sprostać temu zadaniu przez kilkanaście tygodni pracowaliśmy na dwie zmiany w naszych pracowniach w Bytomiu i Gliwicach. Wykonaliśmy największy na świecie sweter oraz ogromne kule imitujące motki włóczki - opowiada Miłosz Małota.
Niecodzienna scenografia budynku przy ul. Wiejskiej 1 wisiała do niedzieli. Będzie wykorzystana ponownie podczas innych akcji.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Losy Rafako w rękach PBG. Politycy murem za załogą giganta z Raciborza
790Rafako na kolejnym zakręcie. Niespodziewana zmiana w zarządzie spółki z Raciborza
685Restauratorzy cienko przędą. Polacy rzadziej stołują się poza domem [RAPORT]
588Branża piekarnicza boi się nowego roku. "Taniej nie będzie"
318Digitree Group ze wzrostem przychodów na poziomie 15 proc. w trzecim kwartale 2023 roku
213Digitree Group ze wzrostem przychodów na poziomie 15 proc. w trzecim kwartale 2023 roku
0Branża piekarnicza boi się nowego roku. "Taniej nie będzie"
0Restauratorzy cienko przędą. Polacy rzadziej stołują się poza domem [RAPORT]
0Rafako na kolejnym zakręcie. Niespodziewana zmiana w zarządzie spółki z Raciborza
0Losy Rafako w rękach PBG. Politycy murem za załogą giganta z Raciborza
0