Urząd Marszałkowski w Katowicach informuje o upadłości Biura Podróży Mistral Sp. z o.o. w Katowicach. Wyjaśnia też, co należy zrobić w przypadku, gdy byliśmy klientami tej firmy.
Biuro Podróży Mistral Sp. z o. o. z siedzibą w Katowicach działało przy ul. Sokolskiej 78-80/303. W miniony czwartek (4 listopada 2021 r.) organizator turystyki złożył Marszałkowi Województwa Śląskiego, oświadczenie o niewypłacalności.
Z informacji przekazanych przez organizatora turystyki, żaden z podróżnych nie przebywa obecnie poza granicami kraju. Biuro Podróży Mistral Sp. z o. o. posiadało gwarancję ubezpieczeniową udzieloną przez Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A. Gwarancja obejmuje ochroną wszystkie umowy o udział w imprezie turystycznej zawarte z podróżnymi w okresie jej obowiązywania od dnia 19.11.2018 r. do dnia 18.11.2019 r. - czytamy w komunikacie UM w Katowicach.
Podróżni, których umowy o udział w imprezie turystycznej, które nie zostały lub też nie zostaną zrealizowane przez Biuro Podróży Mistral Sp. z o.o., mają możliwość składania roszczeń do gwaranta: Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A.
Roszczenie z tego tytułu należy kierować drogą pocztową pod następujący adres:
Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A.
Biuro Obsługi Klientów
53-413 Wrocław, ul. Gwiaździsta 62
Roszczenie można też zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected].
Do roszczenia należy dołączyć:
1. Kopię umowy o udział w imprezie turystycznej zawartej między podróżnym a Biurem Podróży Mistral Sp. z o.o. lub kopię dokumentów potwierdzających nabycie powiązanych usług turystycznych, za których realizację jest odpowiedzialne Biuro Podróży Mistral Sp. z o.o.
2. Kopię dowodu wpłaty na rzecz Biura Podróży Mistral Sp. z o.o. należności za imprezę turystyczną lub powiązane usługi turystyczne, związanych z zawartą umową,
3. Oświadczenie stwierdzające niewykonanie przez Biuro Podróży Mistral Sp. z o.o. usług turystycznych o określonej wartości,
4. Oświadczenie zawierające wskazanie rachunku bankowego, na który powinna nastąpić wypłata środków z gwarancji lub wskazanie innego sposobu wypłaty zabezpieczenia.
Poniżej znajdują się linki do pobrania wzorów formularza i dokumentów:
W przypadku dodatkowych pytań należy kontaktować się z Towarzystwem Ubezpieczeń Europa S.A. pod numerem telefonu: 71 36 92 887 lub 801 500 300 w godzinach 8.00–20.00 (od poniedziałku do piątku) oraz w godzinach 8.00 –16.00 (w soboty) lub pod adresem mailowym: [email protected]
Materiał oryginalny: https://www.rybnik.com.pl/wiadomosci,slask-upadlo-biuro-podrozy-gdzie-szukac-pomocy,wia5-3266-50352.html
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
3,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
483Zakaz handlu w niedziele niszczący dla fotowoltaiki
427Na stacje paliw na dobre wróciła drożyzna. "Ryzyko wyższych cen wciąż realne"
421OFE czy tylko ZUS? Okno transferowe otwarte, ale tylko do lipca
419JSW: będzie więcej węgla koksowego z kopalni Budryk
373"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
+6 / -0Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
+6 / -03,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0PAS: śląskie antysmogowym liderem w rankingu wszechczasów
+1 / -0Ruszyły remonty na A4 Katowice-Kraków. Utrudnienia można śledzić na interaktywnej mapie
0Duże płatności już nie gotówką. Europarlament przyjął przełomowe przepisy
0PAS: śląskie antysmogowym liderem w rankingu wszechczasów
0Trendy e-commerce w branży narzędziowej - analiza kondycji firmy Domitech w świetle rozwoju sektora budowlanego
0Do Katowic powrócił jedyny taki pojazd w Polsce. To minibus bez kierowcy
0