23 marca w Muzeum Śląskim w Katowicach odbyło się bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców z sektora MŚP. Wydarzenie to zostało zorganizowane w ramach 11 edycji Akademii e-marketingu. Akademia jest cyklem spotkań szkoleniowych poświęconych budowaniu strategii promocji biznesu w Internecie. Właściciele małych i średnich firm zdobyli cenną wiedzę z obszaru marketingu online. Specjaliści przekazali im praktyczne wskazówki i pokazali sprawdzone narzędzia. Spotkanie było też dla przedsiębiorców szansą na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych.
Celem Akademii e-marketingu jest przekazanie nowoczesnej wiedzy z zakresu e-marketingu oraz skutecznego wykorzystania narzędzi, które umożliwiają bezpośrednie dotarcie do potencjalnego klienta. W wydarzeniu w Katowicach udział wzięli liczni właściciele firm z sektora MŚP, którzy dzięki zdobytej wiedzy będą mogli rozwijać swoje biznesy. Akademia była też dla nich okazją do rozmów ze specjalistami oraz zdobycia cennych kontaktów.
Akademia e-marketingu to ogólnopolski projekt, który jest realizowany w kilku dużych miastach. Podczas bezpłatnego szkolenia w Katowicach prelegenci w interesujący sposób przedstawiali wszelkie zagadnienia, a także podpowiadali, jakie techniki warto stosować, aby maksymalnie wykorzystać potencjał marketingu internetowego do promocji firmy.
11 edycja Akademii w Katowicach jak zawsze cieszyła się zainteresowaniem. Uczestnicy zdobyli praktyczną wiedzę, którą będą mogli wykorzystać do rozwijania własnych działalności. Firmowa strona internetowa i sklep online, efektywna sprzedaż w Internecie, działania SEO, skuteczna komunikacja w Social Mediach, dyrektywa Omnibus – to część zagadnień, które zostały omówione w trakcie warsztatów.
Przedsiębiorcy poznali sprawdzone narzędzia promocyjne oraz dowiedzieli się, jak docierać do większej liczby klientów. W trakcie spotkań był też czas na zadawanie pytań ekspertom oraz prowadzenie merytorycznych i inspirujących dyskusji.
– Również z naszej perspektywy, czyli osób prowadzących szkolenie, było to bardzo wartościowe spotkanie. Czujemy ogromną satysfakcję. Cieszymy się, że po raz kolejny uczestnicy wykazywali swoje zainteresowanie. Chętnie odpowiadaliśmy na ich pytania i rozwiewaliśmy wszelkie wątpliwości. Widzimy, że mali i średni przedsiębiorcy są skupieni na realizacji celów poprzez odpowiednio dobraną strategię marketingową oraz chcą iść z duchem czasu. Cieszy nas także ich odwaga oraz zapał, z jakim wkraczają w nowe obszary działalności w Internecie. Trzymamy za nich kciuki i planujemy wciąż ich wspierać, dostarczając wiedzę, innowacyjne pomysły i nowoczesne narzędzia, które przynoszą widoczne efekty – podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
Organizatorzy dostosowali program Akademii do potrzeb i oczekiwań sektora MŚP, biorąc pod uwagę swoje wieloletnie doświadczenie i sugestie uczestników poprzednich edycji. Program wydarzenia w każdym mieście jest taki sam – składa się ze spotkań z profesjonalistami, którzy w ciekawy sposób przekazują swoją wiedzę. Doradcy internetowi WeNet udzielają też zainteresowanym przedsiębiorcom bezpłatnych konsultacji i doradzają sprawdzone rozwiązania.
W Katowicach warsztaty dla przedsiębiorców odbyły się w Muzeum Śląskim, które znajduje się w miejscu dawnej kopalni „Katowice”. Jego forma architektoniczna wzoruje się na przemysłowej historii Śląska, a większa część kompleksu znajduje się pod ziemią. Nowoczesne i wyjątkowe wnętrza uprzyjemniły więc udział w szkoleniu i sprzyjały zdobywaniu nowej wiedzy.
Warto też wiedzieć, że wiosenna edycja Akademii e-marketingu nie kończy się w Katowicach. Zaplanowane są jeszcze szkolenia w innych polskich miastach, takich jak Warszawa, Kraków i Białystok.
Wciąż można zgłaszać swoje uczestnictwo w wydarzeniu, wypełniając formularz kontaktowy na stronie https://www.akademiaemarketingu.pl/.
Organizatorem i partnerem merytorycznym Akademii e-marketingu jest firma WeNet Group.
Partnerami strategicznymi są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach oraz Klub Integracji Europejskiej.
Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal ŚląskiBiznes.pl.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Hałda kopalni PGG jest jedną z największych w Europie. Właśnie "zagrała" w filmie (wideo)
7272Beboki opanowały Katowice. Najnowszy bawi się klockami na schodach przy .KTW (foto)
5134"Klienci sami się nie znajdą". Profesjonalnie o bieżących trendach na rynku nieruchomości
105020 rowerów trekkingowych dla sosnowiczan. Zakończyła się 7. edycja tradycyjnej loterii
832W Częstochowie połączą siły damsko-męskie. Arche zaprasza na Kongres Liderek Regionu
795Hałda kopalni PGG jest jedną z największych w Europie. Właśnie "zagrała" w filmie (wideo)
+5 / -0Nadciąga wielkie wydarzenie na biznesowej mapie Gliwic. Przed nami XXIX Gala RIPH
+4 / -0Marża i narzut - co je różni, jak je wyliczyć? I dlaczego to takie ważne? Wyjaśnia ekomonista
+2 / -0"Klienci sami się nie znajdą". Profesjonalnie o bieżących trendach na rynku nieruchomości
+2 / -0MCK w Katowicach zaprasza na Śląskie Targi Nieruchomości & Budowa Domu
+1 / -0Hałda kopalni PGG jest jedną z największych w Europie. Właśnie "zagrała" w filmie (wideo)
0Kupujesz węgiel? Rób to u kwalifikowanego dostawcy Tomex
0XXI Samorządowe Forum Kapitału i Finansów w Katowicach już w październiku
0Największy branżowy event w tej części Polski. Bielsko-Biała zaprasza na Targi Budownictwa
0W Częstochowie połączą siły damsko-męskie. Arche zaprasza na Kongres Liderek Regionu
0