23 marca w Muzeum Śląskim w Katowicach odbyło się bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców z sektora MŚP. Wydarzenie to zostało zorganizowane w ramach 11 edycji Akademii e-marketingu. Akademia jest cyklem spotkań szkoleniowych poświęconych budowaniu strategii promocji biznesu w Internecie. Właściciele małych i średnich firm zdobyli cenną wiedzę z obszaru marketingu online. Specjaliści przekazali im praktyczne wskazówki i pokazali sprawdzone narzędzia. Spotkanie było też dla przedsiębiorców szansą na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych.
Celem Akademii e-marketingu jest przekazanie nowoczesnej wiedzy z zakresu e-marketingu oraz skutecznego wykorzystania narzędzi, które umożliwiają bezpośrednie dotarcie do potencjalnego klienta. W wydarzeniu w Katowicach udział wzięli liczni właściciele firm z sektora MŚP, którzy dzięki zdobytej wiedzy będą mogli rozwijać swoje biznesy. Akademia była też dla nich okazją do rozmów ze specjalistami oraz zdobycia cennych kontaktów.
Akademia e-marketingu to ogólnopolski projekt, który jest realizowany w kilku dużych miastach. Podczas bezpłatnego szkolenia w Katowicach prelegenci w interesujący sposób przedstawiali wszelkie zagadnienia, a także podpowiadali, jakie techniki warto stosować, aby maksymalnie wykorzystać potencjał marketingu internetowego do promocji firmy.
11 edycja Akademii w Katowicach jak zawsze cieszyła się zainteresowaniem. Uczestnicy zdobyli praktyczną wiedzę, którą będą mogli wykorzystać do rozwijania własnych działalności. Firmowa strona internetowa i sklep online, efektywna sprzedaż w Internecie, działania SEO, skuteczna komunikacja w Social Mediach, dyrektywa Omnibus – to część zagadnień, które zostały omówione w trakcie warsztatów.
Przedsiębiorcy poznali sprawdzone narzędzia promocyjne oraz dowiedzieli się, jak docierać do większej liczby klientów. W trakcie spotkań był też czas na zadawanie pytań ekspertom oraz prowadzenie merytorycznych i inspirujących dyskusji.
– Również z naszej perspektywy, czyli osób prowadzących szkolenie, było to bardzo wartościowe spotkanie. Czujemy ogromną satysfakcję. Cieszymy się, że po raz kolejny uczestnicy wykazywali swoje zainteresowanie. Chętnie odpowiadaliśmy na ich pytania i rozwiewaliśmy wszelkie wątpliwości. Widzimy, że mali i średni przedsiębiorcy są skupieni na realizacji celów poprzez odpowiednio dobraną strategię marketingową oraz chcą iść z duchem czasu. Cieszy nas także ich odwaga oraz zapał, z jakim wkraczają w nowe obszary działalności w Internecie. Trzymamy za nich kciuki i planujemy wciąż ich wspierać, dostarczając wiedzę, innowacyjne pomysły i nowoczesne narzędzia, które przynoszą widoczne efekty – podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
Organizatorzy dostosowali program Akademii do potrzeb i oczekiwań sektora MŚP, biorąc pod uwagę swoje wieloletnie doświadczenie i sugestie uczestników poprzednich edycji. Program wydarzenia w każdym mieście jest taki sam – składa się ze spotkań z profesjonalistami, którzy w ciekawy sposób przekazują swoją wiedzę. Doradcy internetowi WeNet udzielają też zainteresowanym przedsiębiorcom bezpłatnych konsultacji i doradzają sprawdzone rozwiązania.
W Katowicach warsztaty dla przedsiębiorców odbyły się w Muzeum Śląskim, które znajduje się w miejscu dawnej kopalni „Katowice”. Jego forma architektoniczna wzoruje się na przemysłowej historii Śląska, a większa część kompleksu znajduje się pod ziemią. Nowoczesne i wyjątkowe wnętrza uprzyjemniły więc udział w szkoleniu i sprzyjały zdobywaniu nowej wiedzy.
Warto też wiedzieć, że wiosenna edycja Akademii e-marketingu nie kończy się w Katowicach. Zaplanowane są jeszcze szkolenia w innych polskich miastach, takich jak Warszawa, Kraków i Białystok.
Wciąż można zgłaszać swoje uczestnictwo w wydarzeniu, wypełniając formularz kontaktowy na stronie https://www.akademiaemarketingu.pl/.
Organizatorem i partnerem merytorycznym Akademii e-marketingu jest firma WeNet Group.
Partnerami strategicznymi są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach oraz Klub Integracji Europejskiej.
Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal ŚląskiBiznes.pl.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Dom Nowoczesny & Odnawialnych Źródeł Energii. 24. Targi Budowlane w Jaworznie
4969INTARG®2024 - Katowice zapraszają na czołowe Międzynarodowe Targi Wynalazków i Innowacji
2718Królowa biznesu - sprzedaż - już drugi raz wejdzie na salony! Nadciąga ogólnokrajowa konferencja Sales is the Queen
1376O transformacji przemysłowo-energetycznej. Rusza konferencja "Industry in Transition"
708Dlaczego wybory samorządowe są tak ważne dla lokalnej społeczności? Rozmawiamy z politologiem
597Poznaj tajniki AI z Pawłem Tkaczykiem w trakcie spotkania Firm Członkowskich RIG Katowice
0Transformacja energetyczna i dekarbonizacja – jaki scenariusz dla polskiego i europejskiego przemysłu?
0Dom Nowoczesny & Odnawialnych Źródeł Energii. 24. Targi Budowlane w Jaworznie
0Min. Czarnecka i premier Buzek w Katowicach. "Przemysł na Śląsku musi być różnorodny"
0O transformacji przemysłowo-energetycznej. Rusza konferencja "Industry in Transition"
0