23 marca w Muzeum Śląskim w Katowicach odbyło się bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców z sektora MŚP. Wydarzenie to zostało zorganizowane w ramach 11 edycji Akademii e-marketingu. Akademia jest cyklem spotkań szkoleniowych poświęconych budowaniu strategii promocji biznesu w Internecie. Właściciele małych i średnich firm zdobyli cenną wiedzę z obszaru marketingu online. Specjaliści przekazali im praktyczne wskazówki i pokazali sprawdzone narzędzia. Spotkanie było też dla przedsiębiorców szansą na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych.
Celem Akademii e-marketingu jest przekazanie nowoczesnej wiedzy z zakresu e-marketingu oraz skutecznego wykorzystania narzędzi, które umożliwiają bezpośrednie dotarcie do potencjalnego klienta. W wydarzeniu w Katowicach udział wzięli liczni właściciele firm z sektora MŚP, którzy dzięki zdobytej wiedzy będą mogli rozwijać swoje biznesy. Akademia była też dla nich okazją do rozmów ze specjalistami oraz zdobycia cennych kontaktów.
Akademia e-marketingu to ogólnopolski projekt, który jest realizowany w kilku dużych miastach. Podczas bezpłatnego szkolenia w Katowicach prelegenci w interesujący sposób przedstawiali wszelkie zagadnienia, a także podpowiadali, jakie techniki warto stosować, aby maksymalnie wykorzystać potencjał marketingu internetowego do promocji firmy.
11 edycja Akademii w Katowicach jak zawsze cieszyła się zainteresowaniem. Uczestnicy zdobyli praktyczną wiedzę, którą będą mogli wykorzystać do rozwijania własnych działalności. Firmowa strona internetowa i sklep online, efektywna sprzedaż w Internecie, działania SEO, skuteczna komunikacja w Social Mediach, dyrektywa Omnibus – to część zagadnień, które zostały omówione w trakcie warsztatów.
Przedsiębiorcy poznali sprawdzone narzędzia promocyjne oraz dowiedzieli się, jak docierać do większej liczby klientów. W trakcie spotkań był też czas na zadawanie pytań ekspertom oraz prowadzenie merytorycznych i inspirujących dyskusji.
– Również z naszej perspektywy, czyli osób prowadzących szkolenie, było to bardzo wartościowe spotkanie. Czujemy ogromną satysfakcję. Cieszymy się, że po raz kolejny uczestnicy wykazywali swoje zainteresowanie. Chętnie odpowiadaliśmy na ich pytania i rozwiewaliśmy wszelkie wątpliwości. Widzimy, że mali i średni przedsiębiorcy są skupieni na realizacji celów poprzez odpowiednio dobraną strategię marketingową oraz chcą iść z duchem czasu. Cieszy nas także ich odwaga oraz zapał, z jakim wkraczają w nowe obszary działalności w Internecie. Trzymamy za nich kciuki i planujemy wciąż ich wspierać, dostarczając wiedzę, innowacyjne pomysły i nowoczesne narzędzia, które przynoszą widoczne efekty – podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
Organizatorzy dostosowali program Akademii do potrzeb i oczekiwań sektora MŚP, biorąc pod uwagę swoje wieloletnie doświadczenie i sugestie uczestników poprzednich edycji. Program wydarzenia w każdym mieście jest taki sam – składa się ze spotkań z profesjonalistami, którzy w ciekawy sposób przekazują swoją wiedzę. Doradcy internetowi WeNet udzielają też zainteresowanym przedsiębiorcom bezpłatnych konsultacji i doradzają sprawdzone rozwiązania.
W Katowicach warsztaty dla przedsiębiorców odbyły się w Muzeum Śląskim, które znajduje się w miejscu dawnej kopalni „Katowice”. Jego forma architektoniczna wzoruje się na przemysłowej historii Śląska, a większa część kompleksu znajduje się pod ziemią. Nowoczesne i wyjątkowe wnętrza uprzyjemniły więc udział w szkoleniu i sprzyjały zdobywaniu nowej wiedzy.
Warto też wiedzieć, że wiosenna edycja Akademii e-marketingu nie kończy się w Katowicach. Zaplanowane są jeszcze szkolenia w innych polskich miastach, takich jak Warszawa, Kraków i Białystok.
Wciąż można zgłaszać swoje uczestnictwo w wydarzeniu, wypełniając formularz kontaktowy na stronie https://www.akademiaemarketingu.pl/.
Organizatorem i partnerem merytorycznym Akademii e-marketingu jest firma WeNet Group.
Partnerami strategicznymi są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach oraz Klub Integracji Europejskiej.
Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal ŚląskiBiznes.pl.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
OIP w Katowicach przedstawia Śląską Strategię Ograniczania Wypadków przy Pracy
1155Bezpieczeństwo przede wszystkim. Okręgowy Inspektor Pracy w Katowicach o wyzwaniach na Śląsku (wideo)
778Katowice gospodarzem INTARG® 2025. Międzynarodowe targi innowacji i ekologii już w czerwcu
629Rekordowe wydatki i rosnąca liczba uczestników. Katowice potwierdzają swoją pozycję w turystyce biznesowej
434Wiedza, VR, ratownicze symulacje. Młodzi adepci górnictwa rywalizowali w konkursie BHP
395W Katowicach trwa XVII Europejski Kongres Gospodarczy – w rolach głównych m.in. energia i technologie
+1 / -0Rekordowe wydatki i rosnąca liczba uczestników. Katowice potwierdzają swoją pozycję w turystyce biznesowej
+1 / -0Światowy Dzień Trzeźwości - konferencja oraz spektakl w Żorach
+1 / -0Katowice gospodarzem INTARG® 2025. Międzynarodowe targi innowacji i ekologii już w czerwcu
+1 / -0HR jako strategiczny partner. W czwartek rusza branżowy kongres w Katowicach
+1 / -0Najlepsze startupy nagrodzone podczas EEC Startup Challenge. Gala zwieńczyła drugi dzień Kongresu
0Top 10 Inwestorów bez Granic wyłonionych podczas XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego
0Rekordowe wydatki i rosnąca liczba uczestników. Katowice potwierdzają swoją pozycję w turystyce biznesowej
0Wiedza, VR, ratownicze symulacje. Młodzi adepci górnictwa rywalizowali w konkursie BHP
0Bezpieczeństwo przede wszystkim. Okręgowy Inspektor Pracy w Katowicach o wyzwaniach na Śląsku (wideo)
0