Rusza kampania „Wybieram Śląskie”. Znane osoby z regionu na czele z Adamem Małyszem zachęcają do odpoczynku w województwie śląskim.
W konferencji inaugurującej projekt, która odbywała się w Parku Śląskim, obok marszałka Jakuba Chełstowskiego wziął także udział Łukasz Golec.
- Naszym celem jest odbudowanie potencjału turystycznego regionu. Kampania #WybieramŚląskie ma pokazać, że wbrew krzywdzącym informacjom, które pojawiały się w niektórych mediach, województwo śląskie jest bezpieczne. Jesteśmy najbardziej przebadanym regionem w kraju pod względem covid-19.
Mamy świetnie przygotowane kurorty: Beskidy, Jura Krakowsko-Częstochowska, Śląsk Cieszyński, nieodkrytą w mojej ocenie krainę Górnej Odry i oczywiście centralną część województwa, w której znajduje się Szlak Zabytków Techniki, kulinarny Szlak Śląskie Smaki i powstający Szlak Paulinów. Tych lokalizacji, które warto odwiedzić jest bardzo dużo. Województwo śląskie jest piękne, różnorodne, a mieszkańcy gościnni. Wybierzcie Śląskie. Serdecznie zapraszam – przekonywał marszałek Jakub Chełstowski.
Marszałek Województwa Śląskiego - Jakub Chełstowski
Wśród bohaterów kampanii „Wybieram Śląskie” znaleźli się: Bracia Golec, Adam Małysz, Tomasz Rożek, Witold Bańka, Justyna Święty Ersetic, Remigiusz Rączka, zespół Carrantouhill, Krzysztof Wielicki, Beskidzka i Jurajska grupa GOPR oraz Ojcowie Paulini z Jasnej Góry.
Celem kampanii jest pokazanie bogactwa kulturowego, przyrodniczego i turystycznego województwa śląskiego i zachęcenie do spędzenia tegorocznego urlopu w naszym regionie.
- Czujemy się góralami, studiowaliśmy w Katowicach, całym sercem wspieramy tę akcję. Turystyka ucierpiała w trakcie pandemii, dlatego podejmujemy rękawicę i zachęcamy, by odwiedzić nasz region. Góry są piękne o każdej porze roku, mamy świetne jedzenie, piękne widoki i niepowtarzalny klimat – mówił Łukasz Golec.
Kampania obejmie promocję naszych marek: Beskidów, Śląska Cieszyńskiego, Jury Krakowsko-Częstochowskiej i Krainy Górnej Odry oraz szlaków turystycznych i kulturowych: Szlaku Zabytków Techniki, Szlaku Śląskie Smaki, Europejskiego Szlaku Paulinów.
Kampania jest częścią „Śląskiego pakietu dla turystyki”, który ma wesprzeć branże turystyczną w regionie. Wartość projektu to 3,5 mln zł. Pakiet zakłada nie tylko wsparcie finansowe, ale i promocję obiektów oraz atrakcji turystycznych znajdujących się na terenie województwa śląskiego. Celem jest przyciągnięcie turystów, odbudowanie rynku turystycznego i pokazanie, że Śląskie jest bezpieczne, atrakcyjne i urozmaicone geograficznie i kulturowo.
PGG otwarta na współpracę z Rudą Śląską. Kolejne rozmowy o transformacji
853Tauron z rekordową EBITDA za 2024 rok. Wzrosty mimo spadku przychodów i niższych cen energii
610Wojna celna USA - czy uderzy w polski i śląski biznes? Eksperci: Największym zagrożeniem niepewność
515Wielki Piątek na stacjach paliw. Na Śląsku najtańsze benzyna i diesel, LPG też w dobrej cenie
497Człowiek z pasją - pan Krzysztof posiada największą kolekcję dzwonków na świecie. Swoją fascynacją dzieli się z całym światem
437Wielkanoc 2025: Święta droższe niż zwykle – jak radzą sobie polskie gospodarstwa?
+4 / -0Wojna celna USA - czy uderzy w polski i śląski biznes? Eksperci: Największym zagrożeniem niepewność
+3 / -0Tauron z rekordową EBITDA za 2024 rok. Wzrosty mimo spadku przychodów i niższych cen energii
+2 / -0Stylowy taras i bezpieczny samochód - komfort na Twoim podwórku przez cały rok
+1 / -0Człowiek z pasją - pan Krzysztof posiada największą kolekcję dzwonków na świecie. Swoją fascynacją dzieli się z całym światem
+1 / -0KAS w Katowicach ostrzega: oszuści podszywają się pod Ministerstwo Finansów i Krajową Administrację Skarbową
0Ostatni dzwonek na rozliczenie PIT! Nie zapomnij przekazać 1,5% podatku
0MF: Wpływy z VAT niższe niż zakładano w budżecie 2024. "Efekt nadoptymistycznych prognoz"
0"One in, two out". Przełom deregulacyjny staje się faktem - premier przedstawił propozycje dla biznesu
0UE odrobiła lekcje po powodzi 2024. Szybsze reakcje na klęski żywiołowe
0