Koronawirus a biznes

Zupełnie nowa aplikacja dla restauracji

2020-05-15, Autor: red

Digitree Group wychodzi naprzeciw aktualnym oczekiwaniom i dylematom lokalnych restauracji w dobie kryzysu związanego z COVID-19, udostępniając im narzędzie do skutecznej promocji lokali i składania zamówień online przez klientów. Na czas lokautu rozpoczął się właśnie 3-miesięczny, darmowy okres korzystania z aplikacji stworzonej specjalnie na obecne potrzeby biznesów gastronomicznych.

Reklama

Aplikacja dla restauracji zapewnia wsparcie lokalnym przedsiębiorcom poprzez udostępnienie im narzędzia do promocji i szybkiej obsługi zamówień online. Restauratorzy tworzą swoje wirtualne menu i unikatowy wygląd aplikacji dla klienta, ustalają formy płatności, odbioru zamówień i reklamują się w ogólnym katalogu firm dostępnym dla użytkowników. Klienci natomiast zyskują intuicyjną platformę z ciekawymi ofertami lokalnych restauracji i najkorzystniejszymi promocjami, dzięki której zamówią dania szybko i jedynie przy użyciu aplikacji mobilnej, bez konieczności uciążliwego dzwonienia do restauracji.

 

Rozwiązanie to pozwala na sprawną obsługę zamówień oraz budowanie własnej bazy klientów restauracji, a to umożliwia tworzenie w prosty sposób przejrzystych statystyk oraz filtrowanie złożonych zamówień według danych takich jak data, klient czy kwota zamówienia. Nie tylko daje to szeroki pogląd na realizowane zamówienia, ale również pomaga w promocji czy tworzeniu ofert specjalnych. Komunikacja klienta z restauracją odbywa się tylko poprzez aplikację, co znacznie usprawnia obsługę zamówienia i pozwala na stały kontakt i wysyłanie powiadomień do jej użytkowników.

 

Lista restauracji zarejestrowanych w aplikacji wyświetla się na głównej stronie z możliwością filtrowania ich według lokalizacji bądź branży (np. pizzeria, kuchnia azjatycka).

Technologiczna spółka z Rybnika Digitree Group, znana z tworzenia dedykowanych rozwiązań związanych z automatyzacją marketingu i e-mail marketingiem, tworząc aplikację dla lokalnych biznesów gastronomicznych nie zapomniała o dodatkowych możliwościach jej integracji z dotychczas udostępnianymi narzędziami. Tym samym restauratorzy mogą nie tylko korzystać z platformy w celu bieżącej realizacji i obsługi zamówień. Możliwe jest również połączenie standardowych funkcji aplikacji z działaniami marketingowymi, takimi jak komunikacja za pomocą SMS, e-mail, ankiety satysfakcji dla klientów, a także możliwością realizacji kampanii na podstawie działań klientów w aplikacji. Takie ciekawe i innowacyjne połączenie funkcjonalności, nadało temu narzędziu zupełnie nową jakość, a dodatkowo jego twórcy zaproponowali restauratorom darmowy okres do końca czerwca 2020 r., żeby wspomóc branżę w czasie lokautu.

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Najczęściej czytane

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Weźmiesz udział w wyborach prezydenta RP?




Oddanych głosów: 492