Digitree Group wychodzi naprzeciw aktualnym oczekiwaniom i dylematom lokalnych restauracji w dobie kryzysu związanego z COVID-19, udostępniając im narzędzie do skutecznej promocji lokali i składania zamówień online przez klientów. Na czas lokautu rozpoczął się właśnie 3-miesięczny, darmowy okres korzystania z aplikacji stworzonej specjalnie na obecne potrzeby biznesów gastronomicznych.
Aplikacja dla restauracji zapewnia wsparcie lokalnym przedsiębiorcom poprzez udostępnienie im narzędzia do promocji i szybkiej obsługi zamówień online. Restauratorzy tworzą swoje wirtualne menu i unikatowy wygląd aplikacji dla klienta, ustalają formy płatności, odbioru zamówień i reklamują się w ogólnym katalogu firm dostępnym dla użytkowników. Klienci natomiast zyskują intuicyjną platformę z ciekawymi ofertami lokalnych restauracji i najkorzystniejszymi promocjami, dzięki której zamówią dania szybko i jedynie przy użyciu aplikacji mobilnej, bez konieczności uciążliwego dzwonienia do restauracji.
Rozwiązanie to pozwala na sprawną obsługę zamówień oraz budowanie własnej bazy klientów restauracji, a to umożliwia tworzenie w prosty sposób przejrzystych statystyk oraz filtrowanie złożonych zamówień według danych takich jak data, klient czy kwota zamówienia. Nie tylko daje to szeroki pogląd na realizowane zamówienia, ale również pomaga w promocji czy tworzeniu ofert specjalnych. Komunikacja klienta z restauracją odbywa się tylko poprzez aplikację, co znacznie usprawnia obsługę zamówienia i pozwala na stały kontakt i wysyłanie powiadomień do jej użytkowników.
Lista restauracji zarejestrowanych w aplikacji wyświetla się na głównej stronie z możliwością filtrowania ich według lokalizacji bądź branży (np. pizzeria, kuchnia azjatycka).
Technologiczna spółka z Rybnika Digitree Group, znana z tworzenia dedykowanych rozwiązań związanych z automatyzacją marketingu i e-mail marketingiem, tworząc aplikację dla lokalnych biznesów gastronomicznych nie zapomniała o dodatkowych możliwościach jej integracji z dotychczas udostępnianymi narzędziami. Tym samym restauratorzy mogą nie tylko korzystać z platformy w celu bieżącej realizacji i obsługi zamówień. Możliwe jest również połączenie standardowych funkcji aplikacji z działaniami marketingowymi, takimi jak komunikacja za pomocą SMS, e-mail, ankiety satysfakcji dla klientów, a także możliwością realizacji kampanii na podstawie działań klientów w aplikacji. Takie ciekawe i innowacyjne połączenie funkcjonalności, nadało temu narzędziu zupełnie nową jakość, a dodatkowo jego twórcy zaproponowali restauratorom darmowy okres do końca czerwca 2020 r., żeby wspomóc branżę w czasie lokautu.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
PGG. Stawki zaszeregowania pójdą w górę. Górnicy dostaną po około 1500 zł podwyżki
118897 kwietnia wchodzą w życie przepisy o pracy zdalnej. To musi wiedzieć pracodawca i pracownik
816Kierowca autobusu funkcjonariuszem publicznym? Trwają prace nad ustawą
714Czy ChatGPT rozumie żarty, emocje, sarkazm? Eksperci znają odpowiedź
633Poznaj plusy i minusy pracy zdalnej, także zawody stworzone do takiej aktywności zawodowej
316Podwyżki dla żołnierzy WOT. Na takie zarobki terytorialsi mogą liczyć w 2023 roku
+3 / -1Wady i zalety pracy górnika - czy to się opłaca? Odpowiada ChatGPT
+1 / -0Trafnie łączymy pracodawców i pracowników. Worker Service – tu rządzą kobiety
+1 / -0Kierowca autobusu funkcjonariuszem publicznym? Trwają prace nad ustawą
+1 / -0Przed nami XXV Ogólnopolskie Targi „Edukacja 2023” w Katowicach
+1 / -0Poznaj plusy i minusy pracy zdalnej, także zawody stworzone do takiej aktywności zawodowej
0Zawody przyszłości - jakie funkcje zanikną, a które zyskają na znaczeniu? Sprawdź TOP 10
0Wady i zalety pracy górnika - czy to się opłaca? Odpowiada ChatGPT
0PGG. Stawki zaszeregowania pójdą w górę. Górnicy dostaną po około 1500 zł podwyżki
07 kwietnia wchodzą w życie przepisy o pracy zdalnej. To musi wiedzieć pracodawca i pracownik
0
~camilla112 2020-06-26
01:19:57
Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.