Digitree Group wychodzi naprzeciw aktualnym oczekiwaniom i dylematom lokalnych restauracji w dobie kryzysu związanego z COVID-19, udostępniając im narzędzie do skutecznej promocji lokali i składania zamówień online przez klientów. Na czas lokautu rozpoczął się właśnie 3-miesięczny, darmowy okres korzystania z aplikacji stworzonej specjalnie na obecne potrzeby biznesów gastronomicznych.
Aplikacja dla restauracji zapewnia wsparcie lokalnym przedsiębiorcom poprzez udostępnienie im narzędzia do promocji i szybkiej obsługi zamówień online. Restauratorzy tworzą swoje wirtualne menu i unikatowy wygląd aplikacji dla klienta, ustalają formy płatności, odbioru zamówień i reklamują się w ogólnym katalogu firm dostępnym dla użytkowników. Klienci natomiast zyskują intuicyjną platformę z ciekawymi ofertami lokalnych restauracji i najkorzystniejszymi promocjami, dzięki której zamówią dania szybko i jedynie przy użyciu aplikacji mobilnej, bez konieczności uciążliwego dzwonienia do restauracji.
Rozwiązanie to pozwala na sprawną obsługę zamówień oraz budowanie własnej bazy klientów restauracji, a to umożliwia tworzenie w prosty sposób przejrzystych statystyk oraz filtrowanie złożonych zamówień według danych takich jak data, klient czy kwota zamówienia. Nie tylko daje to szeroki pogląd na realizowane zamówienia, ale również pomaga w promocji czy tworzeniu ofert specjalnych. Komunikacja klienta z restauracją odbywa się tylko poprzez aplikację, co znacznie usprawnia obsługę zamówienia i pozwala na stały kontakt i wysyłanie powiadomień do jej użytkowników.
Lista restauracji zarejestrowanych w aplikacji wyświetla się na głównej stronie z możliwością filtrowania ich według lokalizacji bądź branży (np. pizzeria, kuchnia azjatycka).
Technologiczna spółka z Rybnika Digitree Group, znana z tworzenia dedykowanych rozwiązań związanych z automatyzacją marketingu i e-mail marketingiem, tworząc aplikację dla lokalnych biznesów gastronomicznych nie zapomniała o dodatkowych możliwościach jej integracji z dotychczas udostępnianymi narzędziami. Tym samym restauratorzy mogą nie tylko korzystać z platformy w celu bieżącej realizacji i obsługi zamówień. Możliwe jest również połączenie standardowych funkcji aplikacji z działaniami marketingowymi, takimi jak komunikacja za pomocą SMS, e-mail, ankiety satysfakcji dla klientów, a także możliwością realizacji kampanii na podstawie działań klientów w aplikacji. Takie ciekawe i innowacyjne połączenie funkcjonalności, nadało temu narzędziu zupełnie nową jakość, a dodatkowo jego twórcy zaproponowali restauratorom darmowy okres do końca czerwca 2020 r., żeby wspomóc branżę w czasie lokautu.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Kosmos! Stworzony przez firmę z Gliwic satelita dostarczył pierwsze obrazy powierzchni Ziemi
2897Koniec bezkrólewia w JSW. "Nareszcie! Ale przed nowym prezesem szereg wyzwań"
845Transformacja przemysłowo-energetyczna a polski biznes. "Zmieniły się priorytety"
819"Babciowe" - dobra zmiana na rynku pracy? "Czas zweryfikuje"
64437,1 mln zł skonsolidowanych przychodów. Sunex z Raciborza szacuje finanse za I kwartał 2024 r.
623Kosmos! Stworzony przez firmę z Gliwic satelita dostarczył pierwsze obrazy powierzchni Ziemi
+7 / -18 Polaków na liście najbogatszych ludzi świata. Wśród miliarderów biznesmen ze Śląska
+3 / -0Koniec bezkrólewia w JSW. "Nareszcie! Ale przed nowym prezesem szereg wyzwań"
+2 / -0"Babciowe" - dobra zmiana na rynku pracy? "Czas zweryfikuje"
+2 / -0MAP ujawnia dramatyczną sytuację Poczty Polskiej. "Przekazana w tragicznym stanie"
+1 / -0Zmiany w MAP? Borys Budka "jedynką" do Parlamentu Europejskiego, zamiast Jerzego Buzka
0Zysk JSW 2023: spadek o ponad 87 proc. "Rekord 2022 nie do powtórzenia"
0MAP ujawnia dramatyczną sytuację Poczty Polskiej. "Przekazana w tragicznym stanie"
0Gdzie w Polsce zarabia się najwięcej? Katowice zrobiły furorę!
0Kto zastąpi Adama Abramowicza na stanowisku rzecznika MŚP? Jest dwóch kandydatów
0
~camilla112 2020-06-26
01:19:57
Wpis został usunięty z powodu złamania regulaminu zamieszczania opinii.