Już w połowie marca rusza kolejna edycja Akademii e-marketingu dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. To cykl darmowych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w Internecie. Podczas spotkań ze specjalistami uczestnicy będą mogli zdobyć cenną wiedzę przykładowo z zakresu budowy strony WWW, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania skutecznych narzędzi promocyjnych. Akademia e- arketingu, w wiosennej odsłonie, jest organizowana w pięciu polskich miastach: w Gdańsku, Katowicach, Warszawie, Krakowie i Białymstoku. Jesienią zaś przedsiębiorcy będą mieli okazję edukować się Poznaniu i ponownie w Katowicach, Gdańsku i Warszawie. To już 11 edycja wydarzenia, które co roku przyciąga mnóstwo zainteresowanych.
– W poprzednich edycjach Akademii udział wzięło ponad kilka tysięcy uczestników. Bardzo cieszymy się, że znowu będziemy mogli spotkać się z polskimi przedsiębiorcami, którym przekażemy swoją wiedzę i pomożemy im zaplanować i zrealizować strategię rozwoju ich biznesu w sieci. Organizowane przez nas wydarzenie to wspaniała okazja do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz rozmów i konsultacji z ekspertami – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e#marketingu.
Wiosenna edycja Akademii e-marketingu dla MŚP to spotkania w pięciu polskich miastach. Pierwsze szkolenie odbędzie się 15.03 w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku, drugie 23.03 w Muzeum Śląskim w Katowicach, a trzecie 29.03 w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Kolejne wydarzenia odbędą się w maju w Białymstoku i Krakowie. Warsztaty poprowadzą doświadczeni specjaliści WeNet Group. Eksperci od marketingu online przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę oraz będą służyć doradztwem i konsultacjami.
– Dzisiaj już każda firma, która chce zdobywać klientów i odnieść sukces, powinna być obecna w Internecie. Dobrze zaplanowany i kontrolowany marketing internetowy daje niezliczone możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż.
Obecnie bardzo dynamicznie rozwija się branża e-commerce, która również śmiało sięga po nowinki technologiczne – mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e#marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.
– Aby jednak odnosić jak najlepsze wyniki, potrzebna jest znajomość narzędzi i efektywnych metod promocji w Internecie. Naszym celem jest przekazanie nowoczesnej wiedzy z obszaru marketingu online oraz skutecznego wykorzystania narzędzi umożliwiających dotarcie do potencjalnego klienta. Warto tu też wspomnieć o czymś, o czym ostatnio jest głośno, a więc o sztucznej inteligencji. Nie ma się czego obawiać - AI nie zastąpi człowieka. Zautomatyzuje jednak wiele czynności i może być bardzo pomocna w codziennej pracy i rozwoju biznesu – dodaje Grzegorz Kordas.
Program Akademii e-marketingu składa się ze spotkań ze specjalistami, którzy opowiedzą, jak przygotować skuteczną strategię i zacząć z powodzeniem budować swój biznes w Internecie. Uczestnicy zyskają kompleksowy poradnik w pigułce: od budowy firmowej strony WWW, przez wykorzystanie działań SEO oraz narzędzia, jakim jest Google Ads, aż po prowadzenie promocji firmy w Social Mediach i mierzenie jej efektów.
Eksperci poruszą też aktualne kwestie i tematy. Opowiedzą m.in. o obowiązującej od tego roku dyrektywie Omnibus, która nakłada na sprzedawców internetowych wiele nowych obowiązków. Znajomość zmian w przepisach prawa jest bardzo ważna. Za ich nieprzestrzeganie grożą bowiem wysokie kary finansowe.
– Chcemy pomóc małym i średnim przedsiębiorcom przyswoić praktyczną wiedzę z zakresu e-marketingu. Program szkolenia dostosowaliśmy do potrzeb MŚP na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia z wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami.
Jako Partner Premium Google mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą zamierzamy się podzielić – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
Udział w Akademii e-marketingu jest całkowicie bezpłatny. Aby zgłosić uczestnictwo w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.
Organizatorem i partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group.
Partnerami strategicznymi są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach oraz Klub Integracji Europejskiej.
Patronem medialnym 11 edycji Akademii e-Marketingu jest portal ŚląskiBiznes.pl.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Radiostacja Gliwice w drodze do UNESCO. Unikatowy w skali świata obiekt czekają gruntowne zmiany
377923. edycja Targów Budowlanych w Gliwicach za nami !!! Oto najlepsze produkty i usługi
904To nie prima aprillis. 1 kwietnia ruszy miejskie metro w Tychach
80322 marca - Światowy Dzień Wody. Zobacz, jakie inwestycje realizują Wody Polskie (foto)
678Pandemia, wojna, a już za chwilę dodatkowy czynnik stresu – czy i kiedy przestaniemy majstrować przy zegarach? - analizuje dr Bartłomiej J. Gabryś.
661Katowice najlepszym miejscem do życia. Stolica Górnego Śląska liderem wśród 15 miast w Polsce
+13 / -0"Węglowy artysta" z Anglii: Śląsk miał być przystankiem, stał się moim domem (foto)
+9 / -0Radiostacja Gliwice w drodze do UNESCO. Unikatowy w skali świata obiekt czekają gruntowne zmiany
+7 / -1Rozkręca się turystyka biznesowa w Katowicach. Powrót do liczb sprzed pandemii
+3 / -0Indeks Zdrowych Miast: Chorzów liderem na Śląsku, docenione Gliwice, Tychy i Rybnik
+3 / -0Rozwiązania proekologiczne - jak je wybrać i dlaczego warto? Zapisz się na bezpłatny webinar
0"W salonie łapiemy wampiry energetyczne". W niezwykłym "mieszkaniu" uczą ekologii (foto, wideo)
0Czy Polacy są gotowi współpłacić za usługi medyczne? [sondaż]
0Rozkręca się turystyka biznesowa w Katowicach. Powrót do liczb sprzed pandemii
0To nie prima aprillis. 1 kwietnia ruszy miejskie metro w Tychach
0