Od dłuższego czasu obserwujemy trend przenoszenia firm do internetu. Rynek ecommerce z roku na rok zwiększa się w zawrotnym tempie. Aby nadążyć za współczesnymi realiami, warto pomyśleć o wysokiej jakości kampaniach marketingowych, które pozwolą na pozyskanie nowych klientów, oraz zatrzymanie obecnych na dłużej.
Jednym z takich rozwiązań są kampanie programmatic oraz linki sponsorowane. Warto korzystać z rozwiązań, które sprzyjają rozwojowi przedsiębiorstwa i pozwalają na wyróżnienie się na tle konkurencji. Co można zyskać, korzystając z wyżej wymienionych sposobów promocji?
Czym są kampanie programmatic?
Reklamy, które są wyświetlane użytkownikom w sieci przybierają różną formę. Niezależnie od tego w jakich wariantach występują, są one zawsze świetnie dopasowane.
Świetnym przykładem jest tutaj sklep online. Załóżmy, że jesteśmy posiadaczami takiego miejsca w sieci. Klient próbuje coś u nas zakupić, wrzuca dany przedmiot do koszyka i nagle z niewiadomych przyczyn znika. Powodów może być wiele, a my jako troskliwi sprzedawcy, chcemy przypomnieć mu o niedokończonych zakupach. Dzięki kampanii programmatic, w jego przeglądarce za chwile pojawi się reklama naszego sklepu, co zwiększy prawdopodobieństwo dokończenia wcześniejszych zakupów. Więcej możemy przeczytać tu: https://datamasters.pl/rtb-programmatic/.
Jakie rodzaje kampanii programmatic wyróżniamy?
Spośród ich wariantów możemy wymienić kampanie promgrammatic display, która skupia reklamy multimedialne, tekstowe, graficzne i wideo. Jest to najbardziej popularny środek przekazu. Oprócz tego wyróżniamy kampanie programmatic audio, które skupiają swoje działanie na aplikacjach takich jak Tida, Spotify czy Deezer, podcastach i stronach radia.
Dostępne są również kampanie programmatic video, które można znaleźć na popularnym Youtubie, Playerze, Ipli i innych portalach video.
Co można zyskać dzięki kampaniom programmatic?
Mówiąc krótko, korzystanie z takiego rozwiązania to wzrost konwersji, idealne dopasowanie do grupy docelowej, zwiększenie ruchu na stronie oraz optymalizacja wydatków na reklamy.
Czym są linki sponsorowane?
Zaraz obok powyższych działań linki sponsorowane to również świetne rozwiązanie na promocje. To płatne odnośnik do poszczególnych stron internetowych. Pojawiają się nad i pod organicznymi wynikami Google, jest to więc szybki sposób na zaistnienie w sieci. Więcej tutaj: https://datamasters.pl/linki-sponsorowane/.
Po co używać linków sponsorowanych?
Korzystając z linków sponsorowanych, możemy otrzymać w krótkim czasie większy ruch na stronie, co przekłada się na większą sprzedaż oraz nowych odbiorców treści i produktów.
Tagi: datamasters
Bon energetyczny ma być plastrem na podwyżki cen gazu i prądu. "Pomoc na waciki"
1560Siemianowice Śląskie: gigantyczny pożar składowiska odpadów. Trwa akcja gaśnicza (foto, wideo)
1122Pożar w zajezdni w Bytomiu. Spłonęło 10 autobusów spalinowych (foto)
1074System kaucyjny w Polsce jednak później? Eksperci przeciwni zmianie daty
564Grzegorz J. usłyszał wyrok: 2,5 roku więzienia!
515"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
+8 / -1Bon energetyczny ma być plastrem na podwyżki cen gazu i prądu. "Pomoc na waciki"
+3 / -0Senat również za językiem śląskim. Teraz czas na decyzję prezydenta Dudy
+3 / -0Pożar w zajezdni w Bytomiu. Spłonęło 10 autobusów spalinowych (foto)
+1 / -0Rewolucja w e-fakturowaniu znów odroczona! Obowiązkowy KSeF przesunięty na 2026 rok
+1 / -0"W grupie raźniej". Koleje Śląskie polecają się na kolejny długi weekend
0Po wstrząsie w PGG: nie żyje trzeci górnik. Koniec akcji w kopalni Mysłowice-Wesoła
0Rewolucja w kilometrówce? Rząd chce włączyć elektryki i samochody hybrydowe
0Wstrząs w kopalni PGG Mysłowice-Wesoła. Nie żyje 2 górników
0ZUS skontrolował zwolnienia lekarskie. W Śląskiem wstrzymano świadczenia na kwotę 1,7 mln złotych
0