W raporcie "Jak promować firmę przy pomocy nowoczesnych narzędzi?" zebrano najważniejsze informacje na temat marketingu internetowego w sektorze małych i średnich firm. Celem projektu było zaprezentowanie zarówno sytuacji na rynku, jak i wskazanie trendów i perspektyw rozwoju. Liczymy na to, że przedstawione analizy i wnioski okażą się interesujące i rzucą nowe światło na procesy digitalizacji zachodzące w sektorze MŚP - zaznaczają twórcy raportu z Grupy WeNet.
Poniżej opis projektu stworzonego przez Grupę WeNet:
W materiale powołujemy się na ogólnodostępne statystki, ale również sięgamy do naszych wewnętrznych danych. Jako lider transformacji MŚP mamy szeroki i aktualny wgląd w sytuację i potrzeby tego sektora.
Publikację kierujemy do wszystkich zainteresowanych szeroko pojętym e-marketingiem, a w szczególności do przedsiębiorców, którzy stale rozwijają swój biznes i poszukują nowych skutecznych rozwiązań na dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Właściciele małych i średnich firm to grupa, którą szczególnie wspieramy. Chcemy, aby polskie przedsiębiorstwa z sektora MŚP rozwijały się dzięki prowadzeniu działań promocyjnych w Internecie.
Naszym celem jest więc szeroko rozumiana edukacja. Udostępniając w raporcie zebrane przez nas dane, chcemy zwrócić uwagę na istotne dla sektora MŚP prawidłowości i trendy w marketingu internetowym. Budując świadomość, zwiększamy przewagi konkurencyjne polskich przedsiębiorców, którzy zajęci prowadzeniem biznesu na co dzień, nie mają dość czasu, aby analizować i zastanawiać się nad doborem najlepszych narzędzi promujących firmę.
Wiemy, że nasze inicjatywy edukacyjne, jak cykl bezpłatnych szkoleń w ramach Akademii e-marketingu, spotykają się z ciepłym przyjęciem i dużym zainteresowaniem właścicieli małych i średnich firm. To im dedykujemy ten raport, aby poprzez wiedzę zwiększać kompetencje marketingowe, stymulować do rozwoju i skłaniać do podejmowania najlepszych decyzji biznesowych.
W naszym raporcie znajdziecie dane, które zainspirują Was do działania i aktywności w świecie online. Nic tak nie przemawia, jak liczby, statystyki czy fakty, a tych w materiale nie brakuje.
Każdy znajdzie w tej publikacji coś siebie. Analityk zanurzy się w danych porównawczych, a wizjoner być może pozwoli porwać się sztucznej inteligencji i perspektywom obiecującego rozwoju - zapewniają twórcy.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Za nami gala 30-lecia IPH w Tarnowskich Górach. Zobaczcie zdjęcia z malowniczych plenerów Pałacu w Rybnej!
431Business Boost No. 1 – Śniadanie dla Przedsiębiorców. Zaprasza Bielsko-Biała
393XXX Wielka Gala RIPH Gliwice. Zasłużeni dla rozwoju Śląska nagrodzeni już po raz 15. (foto)
349Regatta SEA CUP. Morskie Regaty Przedsiębiorczości Krono-Plast 2024 (wyniki)
288Katowicka Akademia Rozwoju Przedsiębiorcy we wrześniowej odsłonie
216Ekipa Digitree Grup z Rybnika pobiegła w charytatywnym Poland Business Run
0Uwarunkowania prawne a działania marketingowe. Katowice zapraszają na szkolenie
0Regatta SEA CUP. Morskie Regaty Przedsiębiorczości Krono-Plast 2024 (wyniki)
0XXX Wielka Gala RIPH Gliwice. Zasłużeni dla rozwoju Śląska nagrodzeni już po raz 15. (foto)
0Katowicka Akademia Rozwoju Przedsiębiorcy we wrześniowej odsłonie
0