W raporcie "Jak promować firmę przy pomocy nowoczesnych narzędzi?" zebrano najważniejsze informacje na temat marketingu internetowego w sektorze małych i średnich firm. Celem projektu było zaprezentowanie zarówno sytuacji na rynku, jak i wskazanie trendów i perspektyw rozwoju. Liczymy na to, że przedstawione analizy i wnioski okażą się interesujące i rzucą nowe światło na procesy digitalizacji zachodzące w sektorze MŚP - zaznaczają twórcy raportu z Grupy WeNet.
Poniżej opis projektu stworzonego przez Grupę WeNet:
W materiale powołujemy się na ogólnodostępne statystki, ale również sięgamy do naszych wewnętrznych danych. Jako lider transformacji MŚP mamy szeroki i aktualny wgląd w sytuację i potrzeby tego sektora.
Publikację kierujemy do wszystkich zainteresowanych szeroko pojętym e-marketingiem, a w szczególności do przedsiębiorców, którzy stale rozwijają swój biznes i poszukują nowych skutecznych rozwiązań na dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Właściciele małych i średnich firm to grupa, którą szczególnie wspieramy. Chcemy, aby polskie przedsiębiorstwa z sektora MŚP rozwijały się dzięki prowadzeniu działań promocyjnych w Internecie.
Naszym celem jest więc szeroko rozumiana edukacja. Udostępniając w raporcie zebrane przez nas dane, chcemy zwrócić uwagę na istotne dla sektora MŚP prawidłowości i trendy w marketingu internetowym. Budując świadomość, zwiększamy przewagi konkurencyjne polskich przedsiębiorców, którzy zajęci prowadzeniem biznesu na co dzień, nie mają dość czasu, aby analizować i zastanawiać się nad doborem najlepszych narzędzi promujących firmę.
Wiemy, że nasze inicjatywy edukacyjne, jak cykl bezpłatnych szkoleń w ramach Akademii e-marketingu, spotykają się z ciepłym przyjęciem i dużym zainteresowaniem właścicieli małych i średnich firm. To im dedykujemy ten raport, aby poprzez wiedzę zwiększać kompetencje marketingowe, stymulować do rozwoju i skłaniać do podejmowania najlepszych decyzji biznesowych.
W naszym raporcie znajdziecie dane, które zainspirują Was do działania i aktywności w świecie online. Nic tak nie przemawia, jak liczby, statystyki czy fakty, a tych w materiale nie brakuje.
Każdy znajdzie w tej publikacji coś siebie. Analityk zanurzy się w danych porównawczych, a wizjoner być może pozwoli porwać się sztucznej inteligencji i perspektywom obiecującego rozwoju - zapewniają twórcy.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
24. Międzynarodowe Targi Budownictwa, Instalacji, Wnętrz. Zaprasza Arena Gliwice
1273Budownictwo, instalacje, wnętrza - jesienna odsłona Gliwickich Targów Budownictwa
1145Dom Nowoczesny & Odnawialnych Źródeł Energii. 24. Targi Budowlane w Jaworznie
976Katowizje 2023 – Katowice nagrodziły firmy za najlepsze projekty społeczne
539Jak ustalać ceny? Jak utrzymać płynność? Opowiedzieli w Bielsku-Białej (foto)
387O roli energetyki jądrowej w transformacji energetycznej. GZM zaprasza na konferencję "Atom dla samorządu"
+1 / -0Mecz Legend w Tychach z Gwiazdami Światowego Futbolu i Polską Biznes Ligą
+1 / -024. Międzynarodowe Targi Budownictwa, Instalacji, Wnętrz. Zaprasza Arena Gliwice
+1 / -0"Gdzie są moi klienci?" Tamten wieczór w Bielsku-Białej przejdzie do historii
+1 / -0"Inwestycje w energię jądrową kluczowe dla Polski". O roli atomu dla lokalnych społeczności
0Event Upgrade Your Business vol. 51: Porażka to nie koniec!
0Jak ustalać ceny? Jak utrzymać płynność? Opowiedzieli w Bielsku-Białej (foto)
0Katowizje 2023 – Katowice nagrodziły firmy za najlepsze projekty społeczne
0Dom Nowoczesny & Odnawialnych Źródeł Energii. 24. Targi Budowlane w Jaworznie
0