Telefony firma

Jak znacznie obniżyć koszty infolinii w firmie i poprawić jakość obsługi klienta? Wywiad
0

Jak znacznie obniżyć koszty infolinii w firmie i poprawić jakość obsługi klienta? Wywiad

Telefonia VoIP cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród firm, które zarówno w mniejszym, jak i w większym stopniu prowadzą obsługę swoich klientów przez telefon. Nie bez podstaw. Mimo rozwoju technologii w zakresie customer experience i ogólnie dostępnych komunikatorów, zaawansowanych formularzy kontaktowych czy też botów obsługowych, klient i tak częściej wybiera telefoniczny kontakt z infolinią, która generuje jednak spore koszty. Tu rozwiązaniem jest właśnie telefonia VoIP, o której zaletach rozmawiamy z Pawłem Urbaniakiem z firmy Telestrada S.A.

2022-10-18 14:25 Autor: red

Najczęściej czytane

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 545

Prezentacje firm