Konsument

Black Friday: jak nie dać się omamić? Naukowcy z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach podpowiadają
0

Black Friday: jak nie dać się omamić? Naukowcy z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach podpowiadają

Świąteczna muzyka, odpowiednia ekspozycja produktów na półce, rozpylany zapach cytrusów lub pierników, kolory tradycyjnie kojarzące się ze świętami to tylko przykłady świadomego oddziaływania na zmysły konsumentów. Do tego wielkie hasła reklamowe i kuszące, niecodziennie wysokie rabaty. Black Friday to okazja, czy chwyt marketingowy? Naukowcy Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ostrzegają i uczulają konsumentów.

2023-11-23 16:00 Autor: lk
Wielomilionowa kara UOKiK. Konsumenci byli wprowadzeni w błąd
0

Wielomilionowa kara UOKiK. Konsumenci byli wprowadzeni w błąd

Ponad 7,2 mln zł kary nałożył prezes UOKiK na spółkę Lartiq za zapewnianie konsumentów o „pełnym zabezpieczeniu kapitału” i nieinformowani o ryzyku związanym z gwarancjami spółki GetBack.

2020-07-27 11:53 Autor: tora
Polacy są skłonni usprawiedliwiać nieetyczne zachowania finansowe
0

Polacy są skłonni usprawiedliwiać nieetyczne zachowania finansowe

Polacy są skłonni usprawiedliwiać nieetyczne zachowania finansowe w prawie jednej czwartej sytuacji – wynika z badania ws. moralności finansowej Polaków. - Minie jeszcze wiele lat zanim znajdziemy wspólną odpowiedź na pytanie - dlaczego warto być uczciwym - twierdzi Tomasz Wróblewski, prezes Warsaw Enterprise Institute. W Polsce nadal "cwaniak" znaczy tyle co "zaradny" - dodaje prof. Robert Gwiazdowski.

2018-07-12 13:30 Autor: Redakcja, PAP

Najczęściej czytane

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 539

Prezentacje firm