ALDI szuka działek pod inwestycje. W najbliższych latach ma nawet potroić liczbę otwieranych sklepów. Wyznacznikiem jakości i ilości będzie Śląsk.
Niemiecka sieć dyskontowa po przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa powraca do swoich planów i zapowiada nawet trzykrotny wzrost otwieranych sklepów do końca 2022 roku. Pod swoje inwestycje ALDI szuka działek i lokali o minimalnej powierzchni 800 m kw.
- Mamy ambitne plany rozwoju sieci na najbliższe lata, w ramach których do końca 2022 roku chcemy potroić liczbę otwieranych sklepów. Oczywiście jest to uzależnione od wielu zmiennych i dajemy sobie prawo do bieżącej aktualizacji. Jak pokazują wydarzenia ostatnich miesięcy na świecie, sytuacja może dynamicznie zmieniać się, ale to jest cel, do którego dążymy. Minione dziesięciolecie stworzyło doskonałe podwaliny do tego kroku, jesteśmy gotowi do przejęcia nowych obiektów czy działek pod budowę. Niezmiennie w ich doborze kierujemy się precyzyjnie dobranymi lokalizacjami ze szczególną dbałością o komfort i doświadczenia zakupowe naszych klientów – podsumowuje Oktawian Torchała, CEO ALDI w Polsce.
Lokalizacja to bardzo ważny czynnik wyboru sklepu na codzienne zakupy. Dotychczas ALDI szukało działek lub nieruchomości w miastach południowej, centralnej i zachodniej Polski, a więc w województwach, w których już zaznaczyło swoją obecność. Najmocniej sieć widoczna jest jednak na Śląsku i to ten region ma być wyznacznikiem dla pozostałych.
- Śląsk to strategiczny region dla ALDI. Siedziba sieci jest usytuowana w Katowicach, w Chorzowie znajduje się magazyn centralny. To właśnie w tym rejonie ALDI jest najmocniej rozpoznawalny i posiada najwięcej sklepów. Śląsk jest więc wyznacznikiem jakości i ilości, dlatego teraz sieć będzie się koncentrowała na rozwoju pozostałych regionów tak, by osiągnąć w nich zbliżony do Śląska poziom. O wszelkich nowych sklepach na Śląsku będziemy informować na bieżąco – mówi portalowi ŚląskiBiznes.pl Agata Biernacka, kierownik Działu Komunikacji i PR.
ALDI aktualnie posiada w Polsce 141 sklepów i zatrudnia blisko 3000 osób. W minionym roku otwartych zostało 6, zaś od stycznia sieć otworzyła 4 nowe sklepy. Jest jedną z wiodących firm handlowych w Europie, a według raportu Global Powers of Retailing 2019 firmy Deloitte utrzymuje też swoją pozycję jednego z 10 największych detalistów na świecie.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Bliżej końca budowy S1 Przybędza-Milówka. Tak wygląda aktualnie obejście Węgierskiej Górki
6853,5 mld zł z KPO miało zasilić projekt Izera. Polski elektryk wystrychnięty na dudka?
608Nowa inwestycja w Śląskiem. Zagłębie handlowe w Rybniku odżyje (wizualizacje)
566Biznes, samorząd, nauka. Tak będzie wyglądać Urban Lab w Raciborzu (wizualizacje)
488Nowa inwestycja na obszarze KSSE w Bytomiu. Hala magazynowo-produkcyjna za 24 mln zł
461Katowicki węzeł kolejowy przejdzie remont. To największa umowa w historii PKP PLK
+2 / -0Nowa inwestycja w Śląskiem. Zagłębie handlowe w Rybniku odżyje (wizualizacje)
+2 / -0"Firmy z sektora MŚP przyszłością KSSE". Rozmawiamy z wiceprezesem Jackiem Bialikiem
+2 / -0Biznes, samorząd, nauka. Tak będzie wyglądać Urban Lab w Raciborzu (wizualizacje)
+1 / -0Ruszyła budowa czwartego budynku w ramach Panattoni Park Ruda Śląska
+1 / -05 powodów, dla których warto przejść na wirtualną kasę fiskalną ACLAS
0Ruszył Budżet Obywatelski woj. śląskiego. W puli 5 mln złotych
0Budowa S1 opóźniona o prawie rok. Drogowcy znaleźli ślady ludzi sprzed tysięcy lat (foto)
0Niemiecki lider produkcji kabli wybuduje nowy zakład produkcyjny w Jaworznie
0Czy remont wiaduktu na DTŚ zakończy się o czasie? Bukmacherzy z Katowic sprawdzili
0