W dzisiejszych czasach popularność gwiazd filmu, piosenki czy sportu coraz częściej jest mierzona za pomocą zasięgów w mediach społecznościowych. Sprawdziliśmy, które ze znanych osób pochodzących z naszego regionu mają największą popularność na Facebooku i Instagramie.
Dawniej popularność aktorów, sportowców, piosenkarzy mierzona była ilością sprzedanych biletów, płyt czy artykułów na ich temat, które pojawiały się w gazetach. Dziś żyjemy w erze cyfrowej, w której - zwłaszcza młode pokolenie – śledzi poczynania gwiazd niemal wyłącznie w mediach społecznościowych.
Sprawdziliśmy, które osoby pochodzące z Rybnika, Żor, Jastrzębia i Wodzisławia mają najwięcej obserwujących na Facebooku i Instagramie.
Facebook:
1. Claudia Ciesla (modelka pochodząca z Wodzisławia) - 2 mln obserwujących
2. Ewa Sonnet (fotomodelka pochodząca z Rybnika) - 1,5 mln obserwujących
3. Remigiusz "reZigiusz" Wierzgoń (youtuber i gamer pochodzący z Wodzisławia Śląskiego) - 1,057 mln obserwujących
4. Grubson (raper pochodzący z Rybnika) - 750,5 tys.obserwujących
5. Kabaret Młodych Panów (artyści kabaretowi pochodzący z Rybnika) - 444,5 tys.obserwujących
6. Kamil Glik (piłkarz pochodzący z Jastrzębia) - 371 tys. obserwujących
7. Dawid "Faza" Fazowski (youtuber i podróżnik pochodzący z Żor) - 212 tys. obserwujących
8. Jerzy Dudek (piłkarz pochodzący z Rybnika) - 161 tys. obserwujących
9. Ewa Swoboda (lekkoatletka pochodząca z Żor) - 147 tys. obserwujących
10. Magdalena Ogórek (prezenterka telewizyjna pochodząca z Rybnika) - 56,6 tys. obserwujących
11. Stanisław Soyka (muzyk pochodzący z Żor) - 53 tys. obserwujących
Instagram:
1. Remigiusz "reZigiusz" Wierzgoń - 1,4 mln obserwujących
2. Maja Bohosiewicz (aktorka pochodząca z Żor) - 451 tys. obserwujących
3. Claudia Ciesla - 428 tys. obserwujących
4. Kamil Glik - 355 tys. obserwujących
5. Jerzy Dudek - 333 tys. Obserwujących
6. Sabina "Sabinitta" Pawlik (youtuberka i tiktokerka pochodząca z Wodzisławia Śląskiego) – 278 tys. obserwujących
7. Dawid "Faza" Fazowski - 119 tys. obserwujących
8. Ewa Swoboda - 101 tys. obserwujących
9. Ewa Sonnet - 82,5 tys. obserwujących
... Igor Jakubowski (bokser pochodzący z Żor) - 82,5 tys. obserwujących
10. Ludwika Cichecka (modelka pochodząca z Rybnika) - 62,7 tys. obserwujących
11. Sabina Jeszka (piosenkarka pochodząca z Rybnika) - 55,4 tys. obserwujących
Jesteście zaskoczeni wynikami? Znacie te osoby albo obserwujecie w mediach społecznościowych? Dajcie znać w komentarzach!
Przygotowaliśmy również dla Was quiz na temat najbardziej popularnych osób z naszego regionu w mediach społecznościowych:
W dzisiejszych czasach popularność gwiazd filmu, piosenki czy sportu coraz częściej jest mierzona za pomocą zasięgów w mediach społecznościowych. Sprawdź, jak dobrze znasz osoby z naszego regionu, które mają najlepsze zasięgi na Facebooku i Instagramie.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
"Grillowych" promocji jak na lekarstwo. Zakupy przed majówką nie będą tanie
1164Ceny gazu w lipcu poszybują. Rachunki wyższe nawet o połowę
649Tankowanie na majówkę: w długi weekend na stacjach paliw taniej nawet o 30 groszy na litrze
607Rzecznik MŚP apeluje do rządu w sprawie KSeF. "Brak pojęcia o realnej gospodarce"
576Najgorszy wynik PLK od 2005 roku. Spółka odnotowała rekordową stratę finansową
552"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
+7 / -13,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Senat również za językiem śląskim. Teraz czas na decyzję prezydenta Dudy
+1 / -0Rewolucja w e-fakturowaniu znów odroczona! Obowiązkowy KSeF przesunięty na 2026 rok
+1 / -0PAS: śląskie antysmogowym liderem w rankingu wszechczasów
+1 / -0System kaucyjny w Polsce jednak później? Eksperci przeciwni zmianie daty
0Senat również za językiem śląskim. Teraz czas na decyzję prezydenta Dudy
0Greckie truskawki zalały polski rynek. Jak jest na Śląsku i ile kosztują?
0Jak nie kij, to marchewka. Dopłaty do elektryków zamiast daniny od aut spalinowych
0Zamiast na wysypisko, trafiają do szwalni. Drugie życie banerów z JSW
0