Kierowcy korzystający z autostrady A4 Katowice – Kraków muszą się liczyć z kolejnymi utrudnieniami. Z korkami powinni liczyć się już w rejonie węzła Murckowska, którym poprowadzony będzie jeden z objazdów.
Koncesjonariusz płatnego odcinka A4 poinformował właśnie o dalszych zmianach w organizacji ruchu związanych z remontem wiaduktu oraz nawierzchni jezdni na węźle Brzęczkowice (km 349).
- 14 sierpnia br. otwieramy zjazd z drogi S1 na autostradę A4 dla kierowców jadących od Tychów, Bielska-Białej i Cieszyna w kierunku Krakowa – podaje Marta Dobrzańska.
I dodaje, że 17 sierpnia zostanie zamknięta łącznica relacji Kraków-Cieszyn, tj. zjazd z autostrady A4 z kierunku Kraków na drogę ekspresową S1 w kierunku Cieszyna.
„Objazd zostanie poprowadzony zostanie autostradą A4 do węzła Murckowska w Katowicach i następnie drogą krajową nr 86.” czytamy w komunikacie.
Również 17 sierpnia zostanie zamknięta łącznica relacji Łódź-Kraków, tj. wjazd na A4 w kierunku Krakowa z drogi S1, z kierunku Łodzi. Objazd zostanie poprowadzony autostradą A4 do węzła Mysłowice, następnie łącznicami węzła i ponownie autostradą A4 w kierunku Krakowa.
„Kierowcom jadącym drogą ekspresową S1 od strony Cieszyna lub od Łodzi w kierunku Katowic oraz jadącym autostradą A4 od Wrocławia w kierunku Łodzi lub Cieszyna zaleca się korzystanie z drogi krajowej nr 86.” radzi Stalexport Autostrada Małopolska.
Koncesjonariusz zapowiada, że wszystkie prace na węźle powinny się zakończyć w listopadzie 2023 roku.
- Odpowiednie utrzymanie infrastruktury autostradowej (w tym nawierzchni i obiektów inżynieryjnych) wynika z obowiązujących przepisów oraz jest wymogiem Umowy Koncesyjnej i wynikającej z niej konieczności przekazania w 2027 roku autostrady A4 stronie publicznej w dobrym stanie technicznym – tłumaczy Marta Dobrzańska.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
GZM aspiruje do miana „drugiej Warszawy”? Rusza przebudowa strategicznego terminalu kolejowego w Sławkowie
658Zamiast hałdy – beton. Śląskie firmy chcą zagospodarować górniczy odpad dla cementowni
645Wielki test miejskiej infrastruktury. Katowice gotowe na ekstremalne opady
556Przełom dla polskiej zbrojeniówki. Firmy z sektora obronnego ze wsparciem stref ekonomicznych
554Rowerem przez granicę. Transgraniczna trasa zintegruje Rydułtowy, Orlovą i Rybnik z Żelaznym Szlakiem
437Marcin Kamiński, deweloper butikowy: „Każda transakcja to ogromna odpowiedzialność. Bo to czyjeś marzenia, wspomnienia, plany”
+8 / -1Arena Katowice szuka sponsora tytularnego. Ruszył konkurs dla firm zainteresowanych ekspozycją marki
+1 / -0Katowice zakończyły inwestycję za 30 mln zł. 41 mieszkań w odrestaurowanych kamienicach oddanych lokatorom
+1 / -0S11 na Śląsku z decyzją środowiskową. Obwodnica Tarnowskich Gór coraz bliżej realizacji
+1 / -0W Gliwicach powstanie nowy park przemysłowy. Inwestycja za 50 mln euro
+1 / -0Zabrze i Ruda Śląska z nowymi parkami handlowymi. Otwarcie planowane na 2027 rok
0PGG odzyskuje ciepło z kopalń. Po ruchu Wesoła czas na Ziemowita, Rydułtowy i Sośnicę
0Arena Katowice szuka sponsora tytularnego. Ruszył konkurs dla firm zainteresowanych ekspozycją marki
0“Traktują ludzi gorzej niż świnie”, "Ludzie płaczą, bo nie wiedzą, co będzie dalej". Pracownicy Eko-Okien o nieoficjalnej likwidacji zakładu w Wodzisławiu Śląskim
0Gaz i odpady w służbie transformacji. List intencyjny między Orlen Termika, PGE i Miastem Rybnik zapowiada nową epokę dla regionu
0
~Krzysztof Kania 2023-08-15
09:06:10
Przecież ten wyrób autostrado podobny jest od otwarcia w permanetnym remoncie. Żadna nowość.