Kierowcy korzystający z autostrady A4 Katowice – Kraków muszą się liczyć z kolejnymi utrudnieniami. Z korkami powinni liczyć się już w rejonie węzła Murckowska, którym poprowadzony będzie jeden z objazdów.
Koncesjonariusz płatnego odcinka A4 poinformował właśnie o dalszych zmianach w organizacji ruchu związanych z remontem wiaduktu oraz nawierzchni jezdni na węźle Brzęczkowice (km 349).
- 14 sierpnia br. otwieramy zjazd z drogi S1 na autostradę A4 dla kierowców jadących od Tychów, Bielska-Białej i Cieszyna w kierunku Krakowa – podaje Marta Dobrzańska.
I dodaje, że 17 sierpnia zostanie zamknięta łącznica relacji Kraków-Cieszyn, tj. zjazd z autostrady A4 z kierunku Kraków na drogę ekspresową S1 w kierunku Cieszyna.
„Objazd zostanie poprowadzony zostanie autostradą A4 do węzła Murckowska w Katowicach i następnie drogą krajową nr 86.” czytamy w komunikacie.
Również 17 sierpnia zostanie zamknięta łącznica relacji Łódź-Kraków, tj. wjazd na A4 w kierunku Krakowa z drogi S1, z kierunku Łodzi. Objazd zostanie poprowadzony autostradą A4 do węzła Mysłowice, następnie łącznicami węzła i ponownie autostradą A4 w kierunku Krakowa.
„Kierowcom jadącym drogą ekspresową S1 od strony Cieszyna lub od Łodzi w kierunku Katowic oraz jadącym autostradą A4 od Wrocławia w kierunku Łodzi lub Cieszyna zaleca się korzystanie z drogi krajowej nr 86.” radzi Stalexport Autostrada Małopolska.
Koncesjonariusz zapowiada, że wszystkie prace na węźle powinny się zakończyć w listopadzie 2023 roku.
- Odpowiednie utrzymanie infrastruktury autostradowej (w tym nawierzchni i obiektów inżynieryjnych) wynika z obowiązujących przepisów oraz jest wymogiem Umowy Koncesyjnej i wynikającej z niej konieczności przekazania w 2027 roku autostrady A4 stronie publicznej w dobrym stanie technicznym – tłumaczy Marta Dobrzańska.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Wielki powrót boomu mieszkaniowego. Deweloperzy ze Śląska: dwa razy więcej umów niż rok wcześniej
1135Kamień węgielny wmurowany. Panattoni wybuduje pod Gliwicami nową fabrykę
737Droga pod specjalnym nadzorem. Budowa obwodnicy Oświęcimia prawie na półmetku
595"Print finishing" rozkwitnie na Śląsku. To efekt współpracy KSSE z belgijskim inwestorem
583Połączy Małopolskę ze Śląskiem. Ruszyła budowa wiaduktu nad linią kolejową E30
579Pociągi Bytom-Gliwice z rekordem frekwencji. GZM: Opłaca się stawiać na szynę
+3 / -0Globalny lider branży elektroniki wybuduje w Katowicach nowoczesny kampus
+3 / -0"Print finishing" rozkwitnie na Śląsku. To efekt współpracy KSSE z belgijskim inwestorem
+2 / -0Wielki powrót boomu mieszkaniowego. Deweloperzy ze Śląska: dwa razy więcej umów niż rok wcześniej
+2 / -0Nowoczesność i historyczna przestrzeń. Tak będzie wyglądał HUB Gamingowy w Katowicach
+2 / -0Nieruchomości na Śląsku – przyszłość, trendy, wyzwania (wideo)
0Kamień węgielny wmurowany. Panattoni wybuduje pod Gliwicami nową fabrykę
0KSSENON w Żorach ma już ponad miesiąc. Jak "sprawuje się" flagowy projekt KSSE? Sprawdzamy!
0Śląscy samorządowcy: "CPK nie zwalnia. Trzeba zatrzymać te szkodliwe działania!"
0"Print finishing" rozkwitnie na Śląsku. To efekt współpracy KSSE z belgijskim inwestorem
0
~Krzysztof Kania 2023-08-15
09:06:10
Przecież ten wyrób autostrado podobny jest od otwarcia w permanetnym remoncie. Żadna nowość.