Prowadzenie własnego biznesu dla wielu osób jest sporą szansą. Na pewno można zarobić więcej niż na etacie. Grunt to posiadanie dobrego pomysłu. Obecnie strzałem w dziesiątkę jest własny sklep internetowy. Kluczem do sukcesu jest jego odpowiednie wypromowania. Jakieś pomysły?
Obecnie rządzą media społecznościowe i raczej na nich powinniśmy się skoncentrować, jeśli zależy nam na wypromowaniu swojego sklepu. Prawie każdy ma konto na Facebooku lub na Instagramie. Przewijające się w aktualnościach, czy też relacjach reklamy, bardzo często nas przekonują do konkretnego zakupu.
Powinniśmy w tę stronę pójść. Już po przeprowadzeniu jednej kampanii w mediach społecznościowych, zauważymy większy ruch na naszej stronie, jak i zwiększoną liczbę interakcji. Zwiększony ruch na stronie automatycznie przekłada się na zwiększoną sprzedaż. Nie mamy co do tego wątpliwości.
Warto także pokazać się w wyszukiwarce internetowej. Prawie każdy z nas szuka różnych produktów oraz usług w wyszukiwarkach internetowych. Poszukując psiego fryzjera, wpisujemy w wyszukiwarkę „psi fryzjer Katowice”. Od razu pojawiają nam się propozycje salonów fryzjerskich dla czworonogów. Najczęściej wybieramy pierwszą z 3-4 wyświetlonych stron.
Gdy prowadzimy sklep internetowy, to musimy zrobić co w naszej mocy, aby na miejscach tych się znaleźć. Pomocne okaże się w tym temacie pozycjonowanie stron. W przypadku pozycjonowania płacimy bezpośrednio za efekt, a nie za wyświetlenie. Płacimy, dopiero gdy przez wyświetlony link ktoś wejście na naszą stronę.
Jednak obecnie prawdziwym hitem są porównywarki internetowe. Porównywarka cenowa to narzędzie, które pozwala klientom porównywać poszczególne produkty, a tym samym uzyskiwać najlepsze ceny. Gdy wejdziemy we współpracę z porównywarką cenową, to nasz sklep internetowy na tym zyska. Ruch będzie znacznie wyższy. Tym samym powiększy się (i to znacznie) sprzedaż.
Porównywarka cen jest opłacalnym narzędziem zarówno dla klientów, jak i dla przedsiębiorców, którzy prowadzą biznes w sieci. Lubimy i doceniamy narzędzia, które są korzystne dla obu stron. Wbrew pozorom takich narzędzie jest na rynku bardzo mało.
Na promocji sklepów internetowych nie powinniśmy oszczędzać. Reklama jest dźwignią handlu. Wiemy o tym już od dawna, a więc nie należy z promocji rezygnować. Postawienie na porównywarki cen okaże się absolutnym strzałem w dziesiątkę.
Bardzo szybko będziemy widzieli efekt, a więc będziemy pozytywnie zaskoczeni. Na pewno nie tutaj powinniśmy szukać oszczędności. Sklepy internetowe na pewno mogą zrezygnować ze standardowych form reklamy jak reklamy w prasie, czy też zwykłe formy display. W przypadku sklepów internetowych takie formy reklamy kompletnie się nie sprawdzą i tylko dojdzie do wypalonego niepotrzebnie budżetu. Budżet reklamowy przeznaczmy na udział w porównywarce cen. Nie będziemy tej decyzji żałować. Efekty będą szybsze, niż myśleliśmy.
Tagi: porównywarka cenowa
"Grillowych" promocji jak na lekarstwo. Zakupy przed majówką nie będą tanie
1142Ceny gazu w lipcu poszybują. Rachunki wyższe nawet o połowę
635Tankowanie na majówkę: w długi weekend na stacjach paliw taniej nawet o 30 groszy na litrze
586Rzecznik MŚP apeluje do rządu w sprawie KSeF. "Brak pojęcia o realnej gospodarce"
565Najgorszy wynik PLK od 2005 roku. Spółka odnotowała rekordową stratę finansową
535"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
+7 / -13,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0Rewolucja w e-fakturowaniu znów odroczona! Obowiązkowy KSeF przesunięty na 2026 rok
+1 / -0PAS: śląskie antysmogowym liderem w rankingu wszechczasów
+1 / -0Jak nie kij, to marchewka. Dopłaty do elektryków zamiast daniny od aut spalinowych
0Zamiast na wysypisko, trafiają do szwalni. Drugie życie banerów z JSW
0Ostatni dzień na złożenie deklaracji PIT! Od jutra e-PIT niedostępny
0Rzecznik MŚP apeluje do rządu w sprawie KSeF. "Brak pojęcia o realnej gospodarce"
0Ceny gazu w lipcu poszybują. Rachunki wyższe nawet o połowę
0