Kariera

Biedronka ma własną tarczę antyinflacyjną. Wiemy, na czym polega

2022-04-12, Autor: mz

Sieć sklepów Biedronka wprowadza własną tarczę antyinflacyjną. Koncern chce zapewnić swoim klientom gwarancję, że ceny kupowanych przez nich produktów będą najniższe na rynku. Dodatkowo Biedronka składa też zapewnienie, że do końca czerwca ceny nie wzrosną. Co więcej, jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, Biedronka zwróci mu różnicę.

Reklama

Od 12 kwietnia 2022 roku Biedronka startuje z akcją "Tarcza Biedronki Antyinflacyjna" i  zobowiązuje się do niepodnoszenia cen najczęściej kupowanych produktów do końca czerwca - czytamy w komunikacie sieci.

Jakie produkty obejmie Tarcza Antyinflacyjna Biedronki?

Biedronka daje gwarancję, że w sklepach jej sieci produkty z grupy ultrafresh, w skład której wchodzą owoce, warzywa, świeże ryby i świeże mięso, będą najtańsze na rynku. Są to produkty należące do kategorii o bardzo krótkim terminie przydatności do spożycia, które co do do zasady cechują się dużą dynamiką zmienności cen. 

Produkty objęte Tarczą Antyinflacyjną Biedronki, które znalazły się na liście najchętniej kupowanych artykułów, wyróżniać będzie specjalna etykieta cenowa.
 
 
Start programu wspiera kampania, w ramach której 12 przedstawicieli Działu Zakupów składa w imieniu firmy zobowiązanie, że cena produktów z ich kategorii nie wzrośnie. W filmie nie występują aktorzy, ale realni pracownicy Biedronki, odpowiadający za procesy zakupowe w firmie, którzy personalnie uwiarygadniają zapewnienie o niezmienności cen.
 

 Biedronka wyrównuje ceny

Jeśli klient w tym samym tygodniu kupi w sklepie konkurencyjnym taki sam lub, w przypadku marek własnych Biedronki, porównywalny produkt m.in. pod względem wagi, składu i wartości odżywczej – w niższej regularnej cenie, otrzyma zwrot różnicy w postaci e-kodu - zapewnia spółka.
Limit zakupu danego produktu uprawniającego do zwrotu różnicy w cenie wynosi 20 sztuk lub kilogramów dziennie. Jako sklep konkurencyjny uznaje się jedną z 15 sieci sklepów określonych w stworzonym na potrzeby akcji załączniku. Aby uzyskać zwrot z różnicy, wystarczy przesłać zgłoszenie pocztą elektroniczną wraz ze skanami lub zdjęciami oryginałów dowodów zakupu w konkurencyjnym sklepie.

Tarcza Biedronki obejmie 150 najczęściej kupowanych artykułów

Na liście produktów, objętych nową akcją Biedronki, mają naleźć się artykuły pierwszej potrzeby, ale nie tylko.
Pracuję w Biedronce od 11 lat, od zawsze kierując się zasadą: najlepsza jakość w najniższej cenie. Na naszej liście 150 najczęściej kupowanych artykułów znalazły się nie tylko produkty pierwszej potrzeby, ale również słodycze, za które odpowiadam. Jest to dla mnie osobiście ważne, że w każdym obszarze bronimy budżetów domowych naszych klientów. Cieszy mnie fakt, że w tych ciężkich czasach dbamy o to, aby klienci mogli osłodzić sobie tę trudną codzienność - mówi Agata Maj, dyrektorka kategorii odpowiedzialna za kategorię słodyczy.
Przypomnijmy, że nazwa nowej akcji Biedronki nawiązuje do rządowej tarczy antyinflacyjnej, która obejmuje m.in. obniżkę akcyzy na paliwa, gaz czy energię elektryczną oraz stawkę podatku VAT na podstawowe produkty żywnościowe.

Zobacz też: Tarcza antyinflacyjna 2.0: Niższy VAT na paliwo. Cena spadnie do ok. 5 zł

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Blokada miliardów z UE. Kto ma rację?



Oddanych głosów: 235

Prezentacje firm