Concentrix, firma z branży customer experience (CX), otwiera swoją trzecią polską lokalizację – w Katowicach. Amerykański koncern działa w Polsce od 2005 roku. Obecnie w biurach w Lublinie i Szczecinie zatrudnia ponad 1000 osób. Nowe biuro zlokalizowane w Global Office Park, zapewni ponad 200 nowych miejsc pracy.
Pracownicy nowego biura w Katowicach będą przede wszystkim wspierać linię lotniczą Ryanair. Concentrix prowadzi już aktywną rekrutację na wielojęzyczne stanowiska obsługi i wsparcia klienta, a nabór nowych pracowników rozpoczął się w czerwcu 2023 roku.
– Jesteśmy niezwykle podekscytowani kolejną inwestycją w Polsce. Jest ona świadectwem naszego dynamicznego rozwoju na tym kluczowym rynku. Założeniem funkcjonowania naszej firmy jest dbałość o pracowników i relacje z lokalną społecznością, co oczywiście związane jest z obszarem naszej specjalizacji, czyli budowaniem pozytywnych doświadczeń. Działamy z myślą o tym, aby wyróżniać się i być pracodawcą pierwszego wyboru – mówi Paweł Puła, Senior Director Service Delivery w Concentrix.
Siedzibą spółki w Katowicach będzie Global Office Park, kompleks biurowy przy ulicy Mickiewicza. Obiekt zapewnia szereg udogodnień dla pracowników, z restauracjami i kawiarniami, a także strefami relaksu na czele. Jego atutami są także lokalizacja w centrum miasta – w pobliżu dworca kolejowego i licznych przystanków komunikacji publicznej – oraz duża liczba miejsc parkingowych.
Branża, w której działa Concentrix, czyli Customer Experience (CX) rozwija się bardzo szybko. Customer Experience czyli doświadczenie klienta jest to suma wszystkich emocji, przeżyć, doświadczeń, jakie wiążą się z konkretną marką lub firmą. To, co klient myśli o danej firmie, jej produktach, obsłudze, itd. składają się właśnie na customer experience, czyli doświadczenie klienta. Nic więc dziwnego, że wiele przedsiębiorstw dokłada wysiłków, by doświadczenia klientów w kontaktach z danych przedsębiorstwem czy wybraną marką, były jak najlepsze. Tania linia lotnicza, jaką jest Ryanair z budzi wiele emocji, czasem kontrowersji, np. związanych z polityką biletową, bagażową. Firma chce więc, by była dobrze kojarzona i dlatego korzysta z pomocy specjalistycznej organizacji.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Koniec bezkrólewia w JSW. "Nareszcie! Ale przed nowym prezesem szereg wyzwań"
953Transformacja przemysłowo-energetyczna a polski biznes. "Zmieniły się priorytety"
898Zarząd JSW wreszcie w komplecie. Węglowym gigantem pokieruje Ryszard Janta
561ZUS: w całej Polsce przybywa cudzoziemców. Śląskie wyjątkiem
539MAP ujawnia dramatyczną sytuację Poczty Polskiej. "Przekazana w tragicznym stanie"
528Kosmos! Stworzony przez firmę z Gliwic satelita dostarczył pierwsze obrazy powierzchni Ziemi
+7 / -18 Polaków na liście najbogatszych ludzi świata. Wśród miliarderów biznesmen ze Śląska
+3 / -0Koniec bezkrólewia w JSW. "Nareszcie! Ale przed nowym prezesem szereg wyzwań"
+2 / -0"Babciowe" - dobra zmiana na rynku pracy? "Czas zweryfikuje"
+2 / -0MAP ujawnia dramatyczną sytuację Poczty Polskiej. "Przekazana w tragicznym stanie"
+1 / -0Prezes RIG w Katowicach, Tomasz Zjawiony, w radzie nadzorczej KSSE
0Politechnika Śląska ma nowego rektora. To prof. Marek Pawełczyk
0Zmiany w MAP? Borys Budka "jedynką" do Parlamentu Europejskiego, zamiast Jerzego Buzka
0Zysk JSW 2023: spadek o ponad 87 proc. "Rekord 2022 nie do powtórzenia"
0MAP ujawnia dramatyczną sytuację Poczty Polskiej. "Przekazana w tragicznym stanie"
0