Kariera

Concentrix otwiera biuro w Katowicach. Amerykanie zatrudnią 200 osób

2023-07-21, Autor: tora

Concentrix, firma z branży customer experience (CX), otwiera swoją trzecią polską lokalizację – w Katowicach. Amerykański koncern działa w Polsce od 2005 roku. Obecnie w biurach w Lublinie i Szczecinie zatrudnia ponad 1000 osób. Nowe biuro zlokalizowane w Global Office Park, zapewni ponad 200 nowych miejsc pracy.

Reklama

Biuro w Katowicach obsłuży linię lotniczą Ryanair

Pracownicy nowego biura w Katowicach będą przede wszystkim wspierać linię lotniczą Ryanair. Concentrix prowadzi już aktywną rekrutację na wielojęzyczne stanowiska obsługi i wsparcia klienta, a nabór nowych pracowników rozpoczął się w czerwcu 2023 roku.

– Jesteśmy niezwykle podekscytowani kolejną inwestycją w Polsce. Jest ona świadectwem naszego dynamicznego rozwoju na tym kluczowym rynku. Założeniem funkcjonowania naszej firmy jest dbałość o pracowników i relacje z lokalną społecznością, co oczywiście związane jest z obszarem naszej specjalizacji, czyli budowaniem pozytywnych doświadczeń. Działamy z myślą o tym, aby wyróżniać się i być pracodawcą pierwszego wyboru – mówi Paweł Puła, Senior Director Service Delivery w Concentrix.

Siedzibą spółki w Katowicach będzie Global Office Park, kompleks biurowy przy ulicy Mickiewicza. Obiekt zapewnia szereg udogodnień dla pracowników, z restauracjami i kawiarniami, a także strefami relaksu na czele. Jego atutami są także lokalizacja w centrum miasta – w pobliżu dworca kolejowego i licznych przystanków komunikacji publicznej – oraz duża liczba miejsc parkingowych.

Customer Experience – definicja

Branża, w której działa Concentrix, czyli Customer Experience (CX) rozwija się bardzo szybko. Customer Experience czyli doświadczenie klienta jest to suma wszystkich emocji, przeżyć, doświadczeń, jakie wiążą się z konkretną marką lub firmą. To, co klient myśli o danej firmie, jej produktach, obsłudze, itd. składają się właśnie na customer experience, czyli doświadczenie klienta. Nic więc dziwnego, że wiele przedsiębiorstw dokłada wysiłków, by doświadczenia klientów w kontaktach z danych przedsębiorstwem czy wybraną marką, były jak najlepsze. Tania linia lotnicza, jaką jest Ryanair z budzi wiele emocji, czasem kontrowersji, np. związanych z polityką biletową, bagażową. Firma chce więc, by była dobrze kojarzona i dlatego korzysta z pomocy specjalistycznej organizacji.

Oceń publikację: + 1 + 4 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 539

Prezentacje firm