Czy obsługa Twojej platformy e-commerce przysparza Ci trudności? W chwili zakładania biznesu online wszystko wydawało się być prostsze? Nie martw się, z pewnością trafiasz na problemy, które nieco uprzykrzają życie, ale pamiętaj, że istnieją rozwiązania, które potrafią pomóc właścicielom e- commerce w każdej sytuacji. Jednym z najwrażliwszych, a jednocześnie decydujących o sukcesie firmy obszarów jest obsługa klienta. Wzrost liczby klientów jest pożądany przez każdego właściciela, ale wiążą się z nim zazwyczaj większe trudności w obsłużeniu każdego z nich na najwyższym poziomie. Wraz z rozwojem naszego sklepu lub innej działalności zaczynają zdarzać się mniejsze czy większe wpadki. Coraz częściej klienci narzekają na brak odpowiedzi na ich maile, a Tobie trudno jest odebrać wszystkie telefony. Czy ta sytuacja brzmi znajomo?
Jak skorzystać z szans, jakie daje nam dziś technologia?
Dzisiejsze możliwości technologiczne dają nam niezliczoną ilość kanałów, którymi możemy dotrzeć do klienta, i którymi klient może chcieć się z nami skontaktować. Z jednej strony brzmi to fantastycznie! Z drugiej strony jednak opanowanie tych wszystkich kanałów tak, by całość komunikacji uznać za udaną jest bardzo trudne. Na szczęście istnieją pomocne i dostępne dla każdego narzędzia, które w skuteczny i szybki sposób wspomagają obsługę klienta na zadowalającym obie strony poziomie. Zastanawiasz się, z czego skorzystać, by pomóc sobie w prowadzeniu biznesu e-commerce? Koniecznie poznaj możliwości, jakie daje elastyczne i nowoczesne narzędzie, jakim jest system Thulium.
Sprawdź perspektywy, jakie daje system Thulium
Wybierając Thulium masz do wyboru wiele pomocnych rozwiązań, które w istotny sposób wpływają na jakość i szybkość pracy customer service. W jednym miejscu możesz zebrać cały kontakt od swoich klientów, zarówno maile, jak i połączenia telefoniczne, rozmowy z firmowego czata, a nawet z Messengera. Pomocny helpdesk, IVR czy pełnowymiarowe call center – to krok do wyższego poziomu obsługi klientów i rozwoju Twojej firmy. Jeśli waszym problem jest chaos organizacyjny i zbyt długie zajmowanie się poszczególnymi klientami, koniecznie musicie poznać perspektywy, jakie daje waszej firmie CRM i skrupulatnie tworzona karta klienta. CRM to podstawowe narzędzie, które warto zaimplementować w swojej firmie, jeśli nie chcesz stać w miejscu i męczyć się z pomyłkami.
Wszystkie ważne wiadomości w jednym miejscu
Dzięki zastosowaniu w swojej firmie systemu Thulium wraz z jego podstawowym narzędziem, jakim jest call center CRM tworzysz spójną bazę klientów wraz z całą historią jego kontaktu. System przechowuje dane o Twoich klientach, co pomaga w ich sprawnej obsłudze, gdy zgłaszają się do Ciebie z jakimś problemem. Konsultant może w szybki sposób sprawdzić kartę klienta, w której przechowane są wszystkie wiadomości na temat jego wcześniejszych kontaktów z wasza firmą, zarówno historia połączeń telefonicznych, jak i maile czy rozmowy na czacie. Klientów z łatwością pogrupujesz, co ułatwi filtrowanie i wyszukiwanie. W trakcie rozmowy konsultant może szybko zidentyfikować klienta, co ułatwia prowadzenie spersonalizowanej rozmowy i szybszą obsługę.
Tagi: thulium, crm, call center CRM
"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
1126Zakaz handlu w niedziele niszczący dla fotowoltaiki
433JSW: będzie więcej węgla koksowego z kopalni Budryk
375Związkowcy chcą dalszego mrożenia cen prądu. "Wszystko jest mgliste"
363Budowa sieci ładowania elektryków znacząco przyspieszy. W życie wchodzą nowe unijne przepisy
363"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
+7 / -0Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
+6 / -03,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0PAS: śląskie antysmogowym liderem w rankingu wszechczasów
+1 / -0Majówka z rowerem i Kolejami Śląskimi - w długi weekend jeszcze po staremu
0Jest przełom. Sejm przyjął ustawę uznającą śląski za język regionalny
0Rewolucja w e-fakturowaniu znów odroczona! Obowiązkowy KSeF przesunięty na 2026 rok
0Ruszyły remonty na A4 Katowice-Kraków. Utrudnienia można śledzić na interaktywnej mapie
0Duże płatności już nie gotówką. Europarlament przyjął przełomowe przepisy
0