Skoro trafiłeś na ten artykuł, to doskonale wiesz, że pozycjonowanie to działania, bez których nie może obyć się dziś żadna firma. Widoczność Twojej marki w sieci to jeden z filarów udanego biznesu. Dlatego inwestycja w SEO staje się kluczowym elementem prowadzenia własnej działalności. Wielu przedsiębiorców stoi przed dylematem: jaką agencję SEO wybrać. W tym artykule pomożemy podjąć Ci decyzję.
Znaczna większość z nas przed zakupem lub skorzystaniem z jakiejś usługi korzysta z wyszukiwarki internetowej. Wpisujemy hasło, które nas interesuje, dajmy na to: „warsztat samochodowy” czy „kwiaciarnia”. Z wyników wyszukiwania wybieramy pierwszą, drugą, ewentualnie trzecią pozycję i próbujemy nawiązać kontakt z firmą.
Firmy, które znajdują się na odległych pozycjach, zazwyczaj nie są brane w ogóle pod uwagę. I tu właśnie leży sedno sprawy. Żeby Twoja działalność była widoczna, a Twoja strona odwiedzana, musisz zadbać o wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania na frazy związane z Twoją branżą.
Tak więc pozycjonowanie – inaczej SEO – to wszystkie działania, które wykonujesz w obrębie strony i poza nią, aby Twoja witryna plasowała się coraz wyżej w rankingu Google.
Trzeba przyznać, że pozycjonowanie to jedna z najtrudniejszych strategii w marketingu internetowym. Wymaga niemałej wiedzy na temat najnowszych aktualizacji Google oraz umiejętności informatycznych i tych związanych z programowaniem.
Żeby nieco przybliżyć złożoność pozycjonowania, wymienimy podstawowe działania SEO, czyli:
Te wszystkie działania zapewniają:
Warunek jest jeden: pozycjonowanie musi być wykonane prawidłowo, a wszystkie elementy muszą ze sobą współgrać.
Na rynku znajdziesz całą masę firm, które zajmują się pozycjonowaniem. Tak więc wybór nie jest łatwy. Samo porównywanie ofert zajmuje sporo czasu.
Przy przeglądaniu wybranych faworytów zwróć uwagę na:
Sprawdź też opinie o danej agencji i statystyki, którymi może się pochwalić. To często daje przybliżony obraz tego, czego możesz się spodziewać.
Koszt pozycjonowania jest często zależny od indywidualnych czynników, czyli:
Ze względu na tak wiele zmiennych, zanim postanowisz skorzystać z oferty SEO, wykonaj darmowy audyt, który wskaże te elementy strony, które działają dobrze, te, na które wypada zwrócić uwagę i te, które trzeba natychmiast skorygować. Mówiąc wprost: dzięki audytowi dowiesz się, na czym stoisz.
Alternatywą dla agencji SEO jest doradca internetowy, który poza standardowym pozycjonowaniem dysponuje innymi możliwościami, takimi jak kampanie w Google Ads, tworzenie wizytówek w Google Moja Firma czy udostępnianie baz danych Twoich potencjalnych klientów.
Co więcej, Doradca internetowy WeNet gwarantuje:
W WeNet.pl to Ty decydujesz, ile chcesz dowiedzieć się na temat pozycjonowania i jak bardzo zaangażować się w ten proces. Niezależnie od tego masz pewność, że Twoja strona internetowa jest w rękach profesjonalistów.
Tagi: pozycjonowanie, seo, agencja SEO
"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
1136Zakaz handlu w niedziele niszczący dla fotowoltaiki
439JSW: będzie więcej węgla koksowego z kopalni Budryk
379Śląskie po dogrywkach. Oni zwyciężyli w wyborach samorządowych 2024
371Niespodzianka: na stacjach paliw taniej. A najtaniej - na Górnym Śląsku
367"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
+7 / -0Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
+6 / -03,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0Jest przełom. Sejm przyjął ustawę uznającą śląski za język regionalny
+1 / -0Majówka z rowerem i Kolejami Śląskimi - w długi weekend jeszcze po staremu
0Jest przełom. Sejm przyjął ustawę uznającą śląski za język regionalny
0Rewolucja w e-fakturowaniu znów odroczona! Obowiązkowy KSeF przesunięty na 2026 rok
0Ruszyły remonty na A4 Katowice-Kraków. Utrudnienia można śledzić na interaktywnej mapie
0Duże płatności już nie gotówką. Europarlament przyjął przełomowe przepisy
0