Technologia zmieni rynek usług i sprzedaży. Badania konsumenckie odchodzą do lamusa - specjalne oprogramowanie zanalizuje ilość klientów oraz poziom ich zainteresowania towarem. Anonimowo, pewnie i... zgodnie z RODO!
Alpha to aplikacja, która umożliwia anonimową analizę zainteresowania klienta odwiedzającego sklep czy galerię handlową uwzględniając jego wiek, płeć i czas, w którym przebywa w obiekcie. Dzięki temu można lepiej dopasować ofertę do targetowanej grupy. System ma zastosowanie także w salonie samochodowym czy jednostce kultury.
Jest to rozwiązanie z kategorii Business Intelligence bazujące na algorytmach wizyjnych. Algorytmy w anonimowy, automatyczny i nieinwazyjny sposób analizują wiek i płeć klientów. Obraz nie jest nigdzie zapisywany ani przechowywany. Zapisywane są tylko dane statystyczne dotyczące wieku i płci. Dane te są automatycznie zbierane za pomocą kamer. Następnie informacje zostają przetworzone. Wynikiem tego procesu są statystyki z poszczególnych lokalizacji czy kamer ujęte w formę raportu. Tym samym organizacja otrzymuje zbiór danych statystycznych dotyczących wieku i płci klientów, którzy ją odwiedzają. Posiadając taką wiedzę może dopasować swoją ofertę i wystrój do ich potrzeb i oczekiwań.
O rozwiązaniu - Helena Milevych, Future Processing:
Oparcie pracy systemu na nowatorskich algorytmach wizyjnych automatycznie przetwarzających zanonimizowany obraz. Bieżące dostarczanie przez system danych statystycznych o wieku i płci klientów, co umożliwia wyciągnięcie wniosków dotyczących ich preferencji. Alpha eliminuje konieczność przeprowadzania kosztownych zewnętrznych badań konsumenckich. Dzięki temu rozwiązaniu będzie możliwe precyzyjne dopasowanie oferty i komunikatów marketingowych do potrzeb klientów dzięki automatycznej i anonimowej analizie ich wieku i płci, precyzyjne dopasowanie wystroju i organizacji wnętrza do potrzeb klientów i przeprowadzenie analizy porównawczej demografii i preferencji klientów w wybranym okresie czasu.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zakaz handlu w niedziele niszczący dla fotowoltaiki
449Śląskie po dogrywkach. Oni zwyciężyli w wyborach samorządowych 2024
401JSW: będzie więcej węgla koksowego z kopalni Budryk
387Niespodzianka: na stacjach paliw taniej. A najtaniej - na Górnym Śląsku
375Budowa sieci ładowania elektryków znacząco przyspieszy. W życie wchodzą nowe unijne przepisy
372"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
+7 / -0Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
+6 / -03,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0PAS: śląskie antysmogowym liderem w rankingu wszechczasów
+1 / -0"Grillowych" promocji jak na lekarstwo. Zakupy przed majówką nie będą tanie
0Majówka z rowerem i Kolejami Śląskimi - w długi weekend jeszcze po staremu
0Jest przełom. Sejm przyjął ustawę uznającą śląski za język regionalny
0Rewolucja w e-fakturowaniu znów odroczona! Obowiązkowy KSeF przesunięty na 2026 rok
0Ruszyły remonty na A4 Katowice-Kraków. Utrudnienia można śledzić na interaktywnej mapie
0