Rusza wielki projekt promocji Polski w Stanach Zjednoczonych. “Flavor of Poland” ("Smak Polski") to program, który po raz pierwszy w historii Amerykańskiej Telewizji Publicznej zaprezentuje Amerykanom Polskę, Polaków i naszą kulturę. Za kilka dni program realizowany będzie w Katowicach. Jaki Śląsk zobaczą widzowie z USA?
“Flavor of Poland” (“Smak Polski”) to 13-sto odcinkowy serial typu culinary travel. Program emitowany w Amerykańskiej Telewizji Publicznej zaprezentuje mieszkańcom Ameryki Północnej Polskę, jakiej dotychczas nie znali: jej piękno, tradycje, zabytki, historię i nowoczesność, i oczywiście pełną gamę unikalnych smaków.
W tę ekscytującą podróż po Polsce zabierze amerykańskiego widza prowadząca program Aleksandra Alglst - amerykańska aktorka urodzona w Polsce, wychowana w USA, a obecnie mieszkająca w Los Angeles.
W każdym odcinku prowadząca odwiedza inny region Polski, opowiada o jego historii, dziedzictwie, zabytkach, kulturze i wyjątkowości tego miejsca. Odkrywa tajemnice polskiej kuchni, zarówno tej bogatej historycznie, pełnej wyjątkowych tradycji, jak i tej nowoczesnej, dzieląc się nimi z Amerykanami.
Potrawy charakterystyczne dla poznawanych miejsc oraz produkty regionalne staną się dla punktem wyjścia do odtworzenia danego przepisu we własnej kuchni.
W Katowicach program będzie realizowany 13-14 maja. Pokazane zostaną m.in. Nikiszowiec, ulica Mariacka, Park Kościuszki, Pałac Goldsteinów, Teatr Śląski, Kościół Garnizonowy, Archikatedra Chrystusa Króla, Bazylika z klasztorem franciszkanów oraz Ewangelicki Kościół Zmartwychwstania Pańskiego.
Seria pojawi się na antenie APT jesienią 2019 roku i przez najbliższe 3 lata prezentowana będzie w blisko 350 stacjach APT na terenie całych Stanów Zjednoczonych, do których dostęp ma 300 milionów Amerykanów!
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zakaz handlu w niedziele niszczący dla fotowoltaiki
451Śląskie po dogrywkach. Oni zwyciężyli w wyborach samorządowych 2024
405JSW: będzie więcej węgla koksowego z kopalni Budryk
388Niespodzianka: na stacjach paliw taniej. A najtaniej - na Górnym Śląsku
377Budowa sieci ładowania elektryków znacząco przyspieszy. W życie wchodzą nowe unijne przepisy
374"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
+7 / -0Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
+6 / -03,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0PAS: śląskie antysmogowym liderem w rankingu wszechczasów
+1 / -0"Grillowych" promocji jak na lekarstwo. Zakupy przed majówką nie będą tanie
0Majówka z rowerem i Kolejami Śląskimi - w długi weekend jeszcze po staremu
0Jest przełom. Sejm przyjął ustawę uznającą śląski za język regionalny
0Rewolucja w e-fakturowaniu znów odroczona! Obowiązkowy KSeF przesunięty na 2026 rok
0Ruszyły remonty na A4 Katowice-Kraków. Utrudnienia można śledzić na interaktywnej mapie
0
~Jakubwork 2019-05-09
16:05:08
Bardzo fajnie ! Świetny pomysł na promocje miasta. Jak można zauważyć Katowice również przyciągają wielu turystów i stają się bardzo popularne nie tylko przez pobliskie lotnisko, ale przez ciekawe imprezy, koncert, wydarzenia.
~mlodypolak 2019-05-13
15:33:31
Każda promocja miasta i kraju jest dobra, co prawda w moim mniemaniu Katowice jak i cały Śląsk nigdy nie był i nie będzie regionem stricte turystycznym ale może w oczach potencjalnych inwestorów urośnie świadomość o istnieniu potencjału naszego regionu!