Powiesznie biurowe w ścisłym centrum Katowic! Łącznie blisko 6000 m2 Powiesznie biurowe w ścisłym centrum Katowic! Łącznie blisko 6000 m2 Powiesznie biurowe w ścisłym centrum Katowic! Łącznie blisko 6000 m2

Wiadomości

Miliony telewizyjnych widzów z USA poznają Katowice

2019-05-09, Autor: ap

Rusza wielki projekt promocji Polski w Stanach Zjednoczonych. Flavor of Poland ("Smak Polski") to program, który po raz pierwszy w historii Amerykańskiej Telewizji Publicznej zaprezentuje Amerykanom Polskę, Polaków i naszą kulturę. Za kilka dni program realizowany będzie w Katowicach. Jaki Śląsk zobaczą widzowie z USA?

Flavor of Poland (Smak Polski) to 13-sto odcinkowy serial typu culinary travel. Program emitowany w Amerykańskiej Telewizji Publicznej zaprezentuje mieszkańcom Ameryki Północnej Polskę, jakiej dotychczas nie znali: jej piękno, tradycje, zabytki, historię i nowoczesność, i oczywiście pełną gamę unikalnych smaków.

Reklama

W tę ekscytującą podróż po Polsce zabierze amerykańskiego widza prowadząca program Aleksandra Alglst - amerykańska aktorka urodzona w Polsce, wychowana w USA, a obecnie mieszkająca w Los Angeles.

W każdym odcinku prowadząca odwiedza inny region Polski, opowiada o jego historii, dziedzictwie, zabytkach, kulturze i wyjątkowości tego miejsca. Odkrywa tajemnice polskiej kuchni, zarówno tej bogatej historycznie, pełnej wyjątkowych tradycji, jak i tej nowoczesnej, dzieląc się nimi z Amerykanami.

Potrawy charakterystyczne dla poznawanych miejsc oraz produkty regionalne staną się dla punktem wyjścia do odtworzenia danego przepisu we własnej kuchni.

W Katowicach program będzie realizowany 13-14 maja. Pokazane zostaną m.in. Nikiszowiec, ulica Mariacka, Park Kościuszki, Pałac Goldsteinów, Teatr Śląski, Kościół Garnizonowy, Archikatedra Chrystusa Króla, Bazylika z klasztorem franciszkanów oraz Ewangelicki Kościół Zmartwychwstania Pańskiego.

Seria pojawi się na antenie APT jesienią 2019 roku i przez najbliższe 3 lata prezentowana będzie w blisko 350 stacjach APT na terenie całych Stanów Zjednoczonych, do których dostęp ma 300 milionów Amerykanów!

Oceń publikację: + 1 + 5 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (2):
  • ~Jakubwork 2019-05-09 16:05:08

    Bardzo fajnie ! Świetny pomysł na promocje miasta. Jak można zauważyć Katowice również przyciągają wielu turystów i stają się bardzo popularne nie tylko przez pobliskie lotnisko, ale przez ciekawe imprezy, koncert, wydarzenia.

    1 0
  • ~mlodypolak 2019-05-13 15:33:31

    Każda promocja miasta i kraju jest dobra, co prawda w moim mniemaniu Katowice jak i cały Śląsk nigdy nie był i nie będzie regionem stricte turystycznym ale może w oczach potencjalnych inwestorów urośnie świadomość o istnieniu potencjału naszego regionu!

    0 0

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert SlaskiBiznes.pl

W Twojej okolicy powstaje nowa inwestycja? Twoja firma odniosła sukces którym warto się pochwalić? Wciel się w rolę reportera slaskibiznes.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Socjal czy podatki? Co wybierasz?




Oddanych głosów: 54