Wiadomości

Miliony telewizyjnych widzów z USA poznają Katowice

2019-05-09, Autor: ap

Rusza wielki projekt promocji Polski w Stanach Zjednoczonych. Flavor of Poland ("Smak Polski") to program, który po raz pierwszy w historii Amerykańskiej Telewizji Publicznej zaprezentuje Amerykanom Polskę, Polaków i naszą kulturę. Za kilka dni program realizowany będzie w Katowicach. Jaki Śląsk zobaczą widzowie z USA?

Flavor of Poland (Smak Polski) to 13-sto odcinkowy serial typu culinary travel. Program emitowany w Amerykańskiej Telewizji Publicznej zaprezentuje mieszkańcom Ameryki Północnej Polskę, jakiej dotychczas nie znali: jej piękno, tradycje, zabytki, historię i nowoczesność, i oczywiście pełną gamę unikalnych smaków.

Reklama

W tę ekscytującą podróż po Polsce zabierze amerykańskiego widza prowadząca program Aleksandra Alglst - amerykańska aktorka urodzona w Polsce, wychowana w USA, a obecnie mieszkająca w Los Angeles.

W każdym odcinku prowadząca odwiedza inny region Polski, opowiada o jego historii, dziedzictwie, zabytkach, kulturze i wyjątkowości tego miejsca. Odkrywa tajemnice polskiej kuchni, zarówno tej bogatej historycznie, pełnej wyjątkowych tradycji, jak i tej nowoczesnej, dzieląc się nimi z Amerykanami.

Potrawy charakterystyczne dla poznawanych miejsc oraz produkty regionalne staną się dla punktem wyjścia do odtworzenia danego przepisu we własnej kuchni.

W Katowicach program będzie realizowany 13-14 maja. Pokazane zostaną m.in. Nikiszowiec, ulica Mariacka, Park Kościuszki, Pałac Goldsteinów, Teatr Śląski, Kościół Garnizonowy, Archikatedra Chrystusa Króla, Bazylika z klasztorem franciszkanów oraz Ewangelicki Kościół Zmartwychwstania Pańskiego.

Seria pojawi się na antenie APT jesienią 2019 roku i przez najbliższe 3 lata prezentowana będzie w blisko 350 stacjach APT na terenie całych Stanów Zjednoczonych, do których dostęp ma 300 milionów Amerykanów!

Oceń publikację: + 1 + 7 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (2):
  • ~Jakubwork 2019-05-09 16:05:08

    Bardzo fajnie ! Świetny pomysł na promocje miasta. Jak można zauważyć Katowice również przyciągają wielu turystów i stają się bardzo popularne nie tylko przez pobliskie lotnisko, ale przez ciekawe imprezy, koncert, wydarzenia.

    2 0
  • ~mlodypolak 2019-05-13 15:33:31

    Każda promocja miasta i kraju jest dobra, co prawda w moim mniemaniu Katowice jak i cały Śląsk nigdy nie był i nie będzie regionem stricte turystycznym ale może w oczach potencjalnych inwestorów urośnie świadomość o istnieniu potencjału naszego regionu!

    2 0

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Czy uważasz, że premia dla pracowników JSW to próba uciszenia związków zawodowych?




Oddanych głosów: 204