Katowice ruszyły z projektem COP24 friendly. Przedsięwzięcie powstało z myślą o lokalnych przedsiębiorcach, by mieli okazję zaprezentować unikalną i ciekawą ofertę oraz gościnną atmosferę przemieniających się Katowic uczestnikom Szczytu Klimatycznego ONZ, który odbędzie się w mieście na początku grudnia.
- Zapraszam do udziału w projekcie COP24 friendly, abyśmy wspólnie zadbali o to, by nasi goście, którzy przyjadą do Katowic na szczyt klimatyczny, zrozumieli, czym jest prawdziwa śląska gościnność – mówi Marcin Krupa, prezydent Katowic i dodaje, że w wydarzeniu będzie uczestniczyć blisko 30 tys. gości z prawie 200 krajów, w tym politycy, reprezentanci organizacji pozarządowych oraz środowisk naukowych, biznesu i mediów.
- Konsekwentna realizacja strategii miasta opartej na kulturze, sporcie, turystyce biznesowej oraz rewitalizacji obszarów poprzemysłowych, zaowocowała powierzeniem nam roli gospodarza COP24. Szczyt klimatyczny w Katowicach to doskonała okazja do pokazania, jak bardzo zmieniło się miasto w ostatnich latach i szansa na globalną promocję w skali niespotykanej do tej pory. Nie bez powodu hasło COP24 w Katowicach to Black to Green. Nawiązuje także do tego, że stereotypowo czarne Katowice są tak naprawdę zielone – prawie połowa terenów naszego miasta to lasy, parki i skwery – dodaje prezydent.
Projekt COP24 friendly realizowany jest w pięciu kategoriach: breakfast, lunch, dinner, clubbing, shopping. Przedsiębiorcy mogą przystąpić do wszystkich kategorii, tylko jednej lub kilku wybranych – w zależności od swojej działalności.
– Zainteresowani projektem powinni przesłać zgłoszenie do 15 listopada. Aby przystąpić do programu uczestnicy zobowiązani są do przygotowania specjalnej oferty w ramach COP24 friendly w zadeklarowanych kategoriach. W zamian taki przedsiębiorca weźmie udział w międzynarodowym wydarzeniu, a jego lokal zostanie oznaczonych specjalną naklejką, która będzie informowała o udziale w projekcie – mówi Marcin Stańczyk, naczelnik wydziału promocji i dodaje, że przedsiębiorcy, którzy włączą się do projektu będą promowani w mediach społecznościowych, a także otrzymają gadżety dla klientów – piny z symbolami Katowic. Kelnerzy w lokalach gastronomicznych zostaną wyposażeni w fartuchy.
Co ciekawego mogą pokazać lokalni restauratorzy, właściciele klubów czy sklepów gościom Szytu Klimatycznego ONZ?
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
"Grillowych" promocji jak na lekarstwo. Zakupy przed majówką nie będą tanie
1152Ceny gazu w lipcu poszybują. Rachunki wyższe nawet o połowę
641Tankowanie na majówkę: w długi weekend na stacjach paliw taniej nawet o 30 groszy na litrze
590Rzecznik MŚP apeluje do rządu w sprawie KSeF. "Brak pojęcia o realnej gospodarce"
569Najgorszy wynik PLK od 2005 roku. Spółka odnotowała rekordową stratę finansową
539"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
+7 / -13,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0Rewolucja w e-fakturowaniu znów odroczona! Obowiązkowy KSeF przesunięty na 2026 rok
+1 / -0PAS: śląskie antysmogowym liderem w rankingu wszechczasów
+1 / -0Greckie truskawki zalały polski rynek. Jak jest na Śląsku i ile kosztują?
0Jak nie kij, to marchewka. Dopłaty do elektryków zamiast daniny od aut spalinowych
0Zamiast na wysypisko, trafiają do szwalni. Drugie życie banerów z JSW
0Ostatni dzień na złożenie deklaracji PIT! Od jutra e-PIT niedostępny
0Rzecznik MŚP apeluje do rządu w sprawie KSeF. "Brak pojęcia o realnej gospodarce"
0
~adrianek 2018-11-14
14:40:14
Zapraszamy do Maca na Stawową na tradycyjne śląskie kotlety :)