Katowice ruszyły z projektem COP24 friendly. Przedsięwzięcie powstało z myślą o lokalnych przedsiębiorcach, by mieli okazję zaprezentować unikalną i ciekawą ofertę oraz gościnną atmosferę przemieniających się Katowic uczestnikom Szczytu Klimatycznego ONZ, który odbędzie się w mieście na początku grudnia.
- Zapraszam do udziału w projekcie COP24 friendly, abyśmy wspólnie zadbali o to, by nasi goście, którzy przyjadą do Katowic na szczyt klimatyczny, zrozumieli, czym jest prawdziwa śląska gościnność – mówi Marcin Krupa, prezydent Katowic i dodaje, że w wydarzeniu będzie uczestniczyć blisko 30 tys. gości z prawie 200 krajów, w tym politycy, reprezentanci organizacji pozarządowych oraz środowisk naukowych, biznesu i mediów.
- Konsekwentna realizacja strategii miasta opartej na kulturze, sporcie, turystyce biznesowej oraz rewitalizacji obszarów poprzemysłowych, zaowocowała powierzeniem nam roli gospodarza COP24. Szczyt klimatyczny w Katowicach to doskonała okazja do pokazania, jak bardzo zmieniło się miasto w ostatnich latach i szansa na globalną promocję w skali niespotykanej do tej pory. Nie bez powodu hasło COP24 w Katowicach to Black to Green. Nawiązuje także do tego, że stereotypowo czarne Katowice są tak naprawdę zielone – prawie połowa terenów naszego miasta to lasy, parki i skwery – dodaje prezydent.
Projekt COP24 friendly realizowany jest w pięciu kategoriach: breakfast, lunch, dinner, clubbing, shopping. Przedsiębiorcy mogą przystąpić do wszystkich kategorii, tylko jednej lub kilku wybranych – w zależności od swojej działalności.
– Zainteresowani projektem powinni przesłać zgłoszenie do 15 listopada. Aby przystąpić do programu uczestnicy zobowiązani są do przygotowania specjalnej oferty w ramach COP24 friendly w zadeklarowanych kategoriach. W zamian taki przedsiębiorca weźmie udział w międzynarodowym wydarzeniu, a jego lokal zostanie oznaczonych specjalną naklejką, która będzie informowała o udziale w projekcie – mówi Marcin Stańczyk, naczelnik wydziału promocji i dodaje, że przedsiębiorcy, którzy włączą się do projektu będą promowani w mediach społecznościowych, a także otrzymają gadżety dla klientów – piny z symbolami Katowic. Kelnerzy w lokalach gastronomicznych zostaną wyposażeni w fartuchy.
Co ciekawego mogą pokazać lokalni restauratorzy, właściciele klubów czy sklepów gościom Szytu Klimatycznego ONZ?
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
JSW na sprzedaż Niemcom? "Pogłoski, ale jak akcje spadną, to i Pakistańczyk kupi za cenę jednego kombajnu"
41049Pięć sekund, które pogrążyły Hiszpanię w ciemności. Czy Polsce grozi widmo blackoutu?
2501PKW ogłosiła oficjalne wyniki I tury wyborów prezydenckich 2025. Trzaskowski i Nawrocki w II turze
753W JSW negocjują nowy układ zbiorowy. Związkowcy: bez gwarancji wynagrodzeń nie będzie porozumienia
718Cios dla małych firm. Prezydent blokuje niższą składkę zdrowotną
585JSW na sprzedaż Niemcom? "Pogłoski, ale jak akcje spadną, to i Pakistańczyk kupi za cenę jednego kombajnu"
+79 / -34Wszystkie głosy w woj. śląskim policzone! Wiemy, na kogo głosowali mieszkańcy
+2 / -0Co z pociągiem Warszawa-Rybnik-Rijeka? Ministerstwo będzie wiedziało do końca maja
+2 / -0Firma z Gliwic będzie współtworzyć czołg przyszłości. OBRUM w europejskim konsorcjum FMBTech
+2 / -0Tauron z rekordową EBITDA za 2024 rok. Wzrosty mimo spadku przychodów i niższych cen energii
+2 / -0PKW ogłosiła oficjalne wyniki I tury wyborów prezydenckich 2025. Trzaskowski i Nawrocki w II turze
0Wszystkie głosy w woj. śląskim policzone! Wiemy, na kogo głosowali mieszkańcy
0Co z pociągiem Warszawa-Rybnik-Rijeka? Ministerstwo będzie wiedziało do końca maja
0Wyniki wyborów prezydenckich 2025: Trzaskowski i Nawrocki w drugiej turze według sondażu exit poll
0Europejski węgiel w czasach transformacji. JSW prezentuje projekt REM
0
~adrianek 2018-11-14
14:40:14
Zapraszamy do Maca na Stawową na tradycyjne śląskie kotlety :)