Polecamy na Śląsku

3 000 przedsiębiorców z całej Polski wzięło udział w 11. edycji Akademii e-marketingu

2023-12-01, Autor: mz, materiały prasowe

Przez cały 2023 rok, w największych miastach w Polsce odbywały się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Właściciele małych i średnich biznesów zdobyli cenną wiedzę z zakresu marketingu online. Eksperci podzielili się praktycznymi wskazówkami i zaprezentowali sprawdzone narzędzia. Wiosenno-jesienne szkolenia odbyły się w Katowicach, Gdańsku, Warszawie oraz w Białymstoku, Krakowie, Lublinie, Poznaniu i Wrocławiu. Spotkania były również szansą na zdobycie nowych kontaktów biznesowych, które są ważne, szczególnie na lokalnym rynku. Gościem specjalnym spotkań na Śląsku, Pomorzu i Mazowszu był mistrz olimpijski - Robert Korzeniowski.

Reklama

Akademia e-marketingu już od 11 lat inspiruje i zachęca przedstawicieli sektora MSP do rozwoju swojego biznesu w Internecie. Program szkoleń jest zawsze idealnie dostosowany do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, pragnących rozwijać swój biznes online. Udział w bezpłatnych wydarzeniach jest świetną okazją do zdobycia cennej, praktycznej wiedzy z zakresu marketingu internetowego i strategii promocji firmy w sieci. Opiera się przede wszystkim na praktycznych wskazówkach ekspertów oraz dużej dawce wiedzy podanej w bardzo przystępny i interesujący sposób.

Organizatorzy tak podsumowują tegoroczną edycję:

Wszystkie tegoroczne spotkania w ramach Akademii e-marketingu cieszyły się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców. W 11 wydarzeniach w największych miastach w Polsce udział wzięło 3 000 przedsiębiorców. Warsztaty były doskonałą okazją do wymiany doświadczeń oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych, szczególnie na lokalnym rynku.

– Czujemy ogromną satysfakcję i cieszymy się, że po raz kolejny przedsiębiorcy zaufali naszej wiedzy eksperckiej.. Ich nastawienie i pasja do zdobywania nowej wiedzy są dla nas inspirujące.  Widzimy, że mali i średni przedsiębiorcy są skupieni na realizacji celów poprzez odpowiednio dobraną strategię marketingową oraz chcą iść z duchem czasu. Dlatego też będziemy ich wspierać, dostarczając wiedzę, innowacyjne pomysły i nowoczesne narzędzia, które przynoszą widoczne rezultaty” – mówi Marcin Durzyński, Wiceprezes Zarządu WeNet Group S.A.

Przedsiębiorcy, podczas spotkań ze specjalistami, rozwijali swoją wiedzę na temat budowy stron internetowych i e-sklepów, prowadzenia skutecznych działań SEO, reklamy w Internecie i komunikacji w Social Mediach. Poznali również sposoby na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży oraz przydatne narzędzia, takie jak np. Google Ads. Dowiedzieli się również, w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań. Atmosfera spotkań sprzyjała inspirującym dyskusjom i konsultacjom z ekspertami. Eksperci WeNet omówili również aktualne kwestie związane ze zmianami w przepisach prawa, szczególnie o obowiązującej od niedawna dyrektywie Omnibus, która nakłada na e-sprzedawców nowe obowiązki.

– Obserwując kolejną już edycję Akademii i to z perspektywy osoby prowadzącej szkolenia i przekazującej wiedzę, czuję satysfakcję z tego, że możemy wspierać polskich przedsiębiorców pomysłami, które działają. Pomagamy im przede wszystkim zaplanować strategię rozwoju ich biznesu w Internecie, ponieważ organizowane przez nas spotkania edukacyjne to także indywidualne rozmowy i konsultacje z ekspertami praktykami. Dbamy także o to, by wokół naszego wydarzenia zapewnić przestrzeń do networkingu lokalnego biznesu i czas na wymianę spostrzeżeń, doświadczeń i możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych.” -  mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

W 2023 roku Akademia e-marketingu odwiedziła 11 największych miast w Polsce. Organizatorzy oprócz merytorycznej wiedzy starają się również poprzez dobór lokalizacji spotkań wykorzysta  potencjał i charakterystykę miast i regionów by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności. W wiosennej odsłonie cyklu spotkaliśmy się z przedsiębiorcami w Katowicach (w dawnej kopalni „Katowice” dzisiaj Muzeum Śląskie), Gdańsku (Europejskie Centrum Solidarności), Warszawie (Centrum Olimpijskie), Białymstoku (Białostocki Park Naukowo-Technologiczny) i Krakowie (Centrum Konferencyjne Fabryczna). Jesienią zaś ponownie odwiedziliśmy Katowice, Gdańsk, Warszawę i przedsiębiorców w Lublinie (Hotel Agit), Poznaniu (Centrum Kongresowo-Dydaktyczne Uniwersytetu Medycznego) i Wrocławiu (Tarczyński Arena Wrocław).

Gościem specjalnym i prelegentem podczas wyjątkowych spotkań z przedsiębiorcami w Gdańsku, Katowicach i Warszawie był Robert Korzeniowski, polski lekkoatleta, czterokrotny mistrz olimpijski w chodzie sportowym. Ambasador WeNet, podzielił się z uczestnikami swoim doświadczeniem w zakresie prowadzenia i promowania biznesu w sieci i opowiedział o swojej drodze do sukcesu w Internecie. Wspomniał o tym, w jaki sposób promuje swoją działalność biznesową online m.in.: klub sportowy RK Athletics, Fundację Roberta Korzeniowskiego, „Walking Lovers” - inicjatywę mająca na celu propagowanie zdrowego, sportowego stylu życia.  Zaprezentował również efekty współpracy z doradcami internetowymi WeNet.

Programy szkoleń są idealnie dopasowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, którym dedykowany jest ten projekt. Eksperci WeNet edukują, wskazując na to, jak ważne jest świadome prowadzenie firmy w dobie wirtualnej rzeczywistości. Dla niektórych uczestników mogło to być pierwsze poważne zetknięcie się z tematyką marketingu internetowego. Tym bardziej cieszy ta inicjatywa oraz otwartość doradców WeNet na potrzeby sektora MŚP.

Szkolenia zakończyły się quizem, w który zaangażowali się wszyscy uczestnicy. Była to okazja do odrobiny relaksu i podsumowania zdobytej wiedzy. Każdy z uczestników otrzymał certyfikat udziału w szkoleniu, a na najlepszych czekały też drobne nagrody.

Organizatorzy już planują kolejne wydarzenia w ramach nowej odsłony 12. edycji Akademii e-marketingu, która rozpocznie się w 2024 roku. Tym razem eksperci WeNet planują spotkać się i przekazać niezbędną wiedzę przedsiębiorcom w 14 lokalizacjach w Polsce. Między innymi odwiedzą Katowice, Warszawę, Gdańsk, Poznań, Łódź, Rzeszów, Wrocław, Kraków, Białystok i Bydgoszcz.

Już teraz dla wszystkich tych, którzy zainteresowani są rozwojem swoich kompetencji cyfrowych w ramach Akademii e-marketingu zostały zaplanowane specjalne webinary edukacyjne. Najbliższy spotkanie edukacyjne online odbędzie się 5 grudnia, a ekspert Grzegorz Kordas opowie o tym „Jak przygotować się do migracji strony www?

Warto więc obserwować projekty na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, by nie przegapić zapisów.

Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group, która od wielu lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami i wspiera ich działania w dotarciu do klientów w swojej okolicy.

Partnerami strategicznymi 11 edycji Akademii e-marketingu byli: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.

Patronem medialnym 11. edycji Akademii e-Marketingu był portal ŚląskiBiznes.pl.

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 541

Prezentacje firm