W październiku do Katowic ponownie zawitała Akademia e-marketingu, czyli bezpłatne szkolenia dla małych i średnich przedsiębiorców. To już 11. edycja wydarzenia organizowanego przez WeNet Group. Cykl spotkań szkoleniowych jest poświęcony promocji firmy w Internecie. Jesienna odsłona warsztatów dla przedsiębiorców odbyła się już w Lublinie, Warszawie, Poznaniu i Gdańsku. Udział w nich wzięło prawie 2 000 właścicieli firm z sektora MŚP. Gościem specjalnym spotkania na Śląsku był mistrz olimpijski - Robert Korzeniowski.
Program Akademii e-marketingu to projekt realizowany już od 11 lat, a program szkoleń jest idealnie dopasowany do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców. To idealna dawka praktycznej wiedzy dla tych, którzy pragną rozwijać swój biznes w Internecie. Opiera się przede wszystkim na praktycznych wskazówkach ekspertów oraz dużej dawce wiedzy podanej w bardzo przystępny i interesujący sposób. Wszystkie tegoroczne Akademie e-marketingu cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, prawie 2 000 przedsiębiorców, i były doskonałą okazją do wymiany doświadczeń oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych, szczególnie na lokalnym rynku.
Tegoroczne, jesienne spotkanie z przedsiębiorcami odbyło się 11 października w Muzeum Śląskim w Katowicach, które jest zlokalizowane w miejscu dawnej kopalni „Katowice”.
Podczas wydarzenia przedsiębiorcy mieli okazję pozyskać wiedzę na temat budowy stron internetowych i e-sklepów, prowadzenia skutecznych działań SEO, reklamy w Internecie i komunikacji w Social Mediach. Poznali również sposoby na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży oraz przydatne narzędzia, takie jak np. Google Ads. Dowiedzieli się również, w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań. Atmosfera spotkań sprzyjała inspirującym dyskusjom i konsultacjom z ekspertami, którzy każdego dnia praktyczne pomagają swoim klientom. Eksperci WeNet omówili również aktualne kwestie związane ze zmianami w przepisach prawa, szczególnie o obowiązującej od niedawna dyrektywie Omnibus, która nakłada na e-sprzedawców nowe obowiązki.
Gościem specjalnym i prelegentem podczas tego wyjątkowego spotkania z przedsiębiorcami był Robert Korzeniowski, polski lekkoatleta, czterokrotny mistrz olimpijski w chodzie sportowym. Ambasador WeNet, podzielił się z uczestnikami swoim doświadczeniem w zakresie prowadzenia i promowania biznesu w sieci i opowiedział o swojej drodze do sukcesu w Internecie. Wspomniał o tym, w jaki sposób promuje swoją działalność biznesową online m.in.: klub sportowy RK Athletics, Fundację Roberta Korzeniowskiego, „Walking Lovers” - inicjatywę mająca na celu propagowanie zdrowego, sportowego stylu życia. Zaprezentował również efekty współpracy z doradcami internetowymi WeNet.
- Czujemy ogromną satysfakcję i cieszymy się, że po raz kolejny śląscy przedsiębiorcy wykazali tak duże zainteresowanie spotkaniem z nami. Cieszy nas również ich odwaga oraz zapał, z jakim wkraczają w nowe obszary działalności w Internecie. Widzimy, że mali i średni przedsiębiorcy są skupieni na realizacji celów poprzez odpowiednio dobraną strategię marketingową oraz chcą iść z duchem czasu. Chcemy ich dalej wspierać i inspirować, dostarczając wiedzę i niezbędne narzędzia oraz pomysły, z których mogą skorzystać – podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka projektu Akademii e-marketingu.
Programy szkoleń są idealnie dopasowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, którym dedykowany jest ten projekt. Eksperci WeNet edukują, wskazując na to, jak ważne jest świadome prowadzenie firmy w dobie wirtualnej rzeczywistości. Dla niektórych uczestników mogło to być pierwsze poważne zetknięcie się z tematyką marketingu internetowego. Tym bardziej cieszy ta inicjatywa oraz otwartość doradców WeNet na potrzeby sektora MŚP.
Szkolenia zakończyły się quizem, w który zaangażowali się wszyscy uczestnicy. Była to okazja do odrobiny relaksu i podsumowania zdobytej wiedzy. Każdy z uczestników otrzymał certyfikat udziału w szkoleniu, a na najlepszych czekały też drobne nagrody od organizatora.
Kolejne wydarzenie w ramach jesiennej odsłony 11. edycja Akademii e-Marketingu zostało zaplanowane na 9 listopada we Wrocławiu. Warto więc obserwować projekt w mediach społecznościowych, by nie przegapić zapisów.
Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group, która od wielu lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami i wspiera ich działania w dotarciu do klientów w swojej okolicy.
Partnerami strategicznymi 11 edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.
Patronemi medialnym 11 edycji Akademii e-Marketingu WeNet jest portal SlaskiBiznes.pl.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
OIP w Katowicach przedstawia Śląską Strategię Ograniczania Wypadków przy Pracy
1155Bezpieczeństwo przede wszystkim. Okręgowy Inspektor Pracy w Katowicach o wyzwaniach na Śląsku (wideo)
778Katowice gospodarzem INTARG® 2025. Międzynarodowe targi innowacji i ekologii już w czerwcu
629Rekordowe wydatki i rosnąca liczba uczestników. Katowice potwierdzają swoją pozycję w turystyce biznesowej
434Wiedza, VR, ratownicze symulacje. Młodzi adepci górnictwa rywalizowali w konkursie BHP
395W Katowicach trwa XVII Europejski Kongres Gospodarczy – w rolach głównych m.in. energia i technologie
+1 / -0Rekordowe wydatki i rosnąca liczba uczestników. Katowice potwierdzają swoją pozycję w turystyce biznesowej
+1 / -0Światowy Dzień Trzeźwości - konferencja oraz spektakl w Żorach
+1 / -0Katowice gospodarzem INTARG® 2025. Międzynarodowe targi innowacji i ekologii już w czerwcu
+1 / -0HR jako strategiczny partner. W czwartek rusza branżowy kongres w Katowicach
+1 / -0Najlepsze startupy nagrodzone podczas EEC Startup Challenge. Gala zwieńczyła drugi dzień Kongresu
0Top 10 Inwestorów bez Granic wyłonionych podczas XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego
0Rekordowe wydatki i rosnąca liczba uczestników. Katowice potwierdzają swoją pozycję w turystyce biznesowej
0Wiedza, VR, ratownicze symulacje. Młodzi adepci górnictwa rywalizowali w konkursie BHP
0Bezpieczeństwo przede wszystkim. Okręgowy Inspektor Pracy w Katowicach o wyzwaniach na Śląsku (wideo)
0