Niezwykle profesjonalne podejście do tematu, uwzględnienie trendów panujących na rynku, szczegółowa analiza cen, właściwy dobór kanałów i narzędzi komunikacji marketingowej oraz innowacje na skalę światową – studenci biorący udział w konkursie „Kreuj z Mokate” wykazali się ponadprzeciętną znajomością branży i bardzo pozytywnie zaskoczyli kapitułę konkursową. Najlepsi z nich odebrali nagrody i wyróżnienia, a także odwiedzili siedzibę Mokate.
Konkurs Kreuj z Mokate był formą współpracy śląskiej firmy z uczelniami wyższymi i sposobem na ponadprzeciętne zaangażowanie studentów.
Zadanie konkursowe zakładało opracowanie koncepcji nowego produktu, który będzie „zachwycał”, a także stworzenie propozycji kampanii marketingowej „360” dla marki Mokate i jej produktów. Uczestnicy nadesłali ponad 30 projektów. Autorami byli m. in. studenci Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Śląskiej czy Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.
- Współpraca z uczelniami jest bardzo ważną częścią działalności Mokate. Czujemy się odpowiedzialni nie tylko za stabilne miejsca pracy w naszych firmach, ale także za warunki życia i nauki naszych obecnych i potencjalnych pracowników. Dzielenie się naszym doświadczeniem, organizacja tego typu konkursów, wspieranie różnych inicjatyw i fundowanie staży dla studentów to dla nas coś oczywistego. Zwłaszcza, że korzysta na tym również Mokate, bo kreatywność studentów jest przeogromna. – powiedział dr Adam Mokrysz, CEO Grupy Mokate.
Matcha Latte, Mokate Veganccino i chwila przyjemności
Potwierdził tę tezę konkurs „Kreuj z Mokate”. Biorąc pod uwagę innowacyjność pomysłów, dopasowanie do marki Mokate, realność wdrożenia oraz wyróżnienie na tle konkurencji, jury nagrodziło projekty:
- w kategorii Produkt: „Matcha Latte” autorstwa Sary Lament-Hamodi i Łucji Konopki. Pracę wyróżnia pełne, profesjonalne podejście do tematu, co sprawia, że koncepcja uwzględnia trendy panujące na rynku, obejmuje badanie zainteresowania konceptem, analizę cen, także analizę struktury produktu wraz z wpływem na cenę oraz propozycję opakowania.
- w kategorii Kampania 360: „Chwila przyjemności” autorstwa Natalii Siejki. Siłą tej pracy jest właściwy dobór kanałów i narzędzi komunikacji marketingowej, głównie poprzez media społecznościowe i współpracę z uczelniami oraz przedsiębiorstwami takimi jak warszawskie metro.
Nagrodzone zostały również projekty „Mokate Veganccino” w kategorii Produkt oraz „Wszystko zaczyna się od kawy” w kategorii Kampania 360.
Mokate od kuchni
Przy okazji konkursu jego uczestnicy oraz zaproszeni goście, m.in. z organizacji AEISEC mieli okazję odwiedzić Mokate i poznać firmę od kuchni. Studenci degustowali szeroką gamę produktów Mokate – od kawy, po lody – zobaczyli jak wygląda proces produkcji i wzięli udział w warsztatach „Superprodukt Mokate”.
- Jestem pod ogromnym wrażeniem technologii używanej w Mokate. Osoby z zewnątrz nie mają pojęcia jak innowacyjne rozwiązania są tam stosowane. To w pewnym stopniu bardzo pozytywne zaskoczenie, że w polskiej firmie panują standardy międzynarodowe – powiedziała Natalia Siejka, jedna z uczestniczek konkursu.
Adam Mokrysz podkreśla, jak bardzo inspirujący są młodzi ludzie. - To osoby bez żadnych barier, nie tworzą w sobie żadnych wizji związanych z trudnościami. Ich pomysły były „czyste”, ciekawe i co najważniejsze, związane z naszym portfolio. Otwarcie na ich informacje i propozycje pozwoli nam zdecydowanie dotrzeć do tej dużej przecież grupy ludzi. Studenci idealnie wkomponowali się w tożsamość Mokate, jednocześnie wnosząc innowacyjne rozwiązania – chwalił uczestników konkursu prezes Grupy Mokate.
Może zainteresuje Was też artykuł >>>Mokate z tytułem najlepszej Fabryki Roku<<<
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
1126Zakaz handlu w niedziele niszczący dla fotowoltaiki
433JSW: będzie więcej węgla koksowego z kopalni Budryk
375Związkowcy chcą dalszego mrożenia cen prądu. "Wszystko jest mgliste"
363Budowa sieci ładowania elektryków znacząco przyspieszy. W życie wchodzą nowe unijne przepisy
363"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
+7 / -0Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
+6 / -03,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0PAS: śląskie antysmogowym liderem w rankingu wszechczasów
+1 / -0Majówka z rowerem i Kolejami Śląskimi - w długi weekend jeszcze po staremu
0Jest przełom. Sejm przyjął ustawę uznającą śląski za język regionalny
0Rewolucja w e-fakturowaniu znów odroczona! Obowiązkowy KSeF przesunięty na 2026 rok
0Ruszyły remonty na A4 Katowice-Kraków. Utrudnienia można śledzić na interaktywnej mapie
0Duże płatności już nie gotówką. Europarlament przyjął przełomowe przepisy
0
~Jakubwork 2019-02-12
15:13:13
Fajnie, że pojawiają się takie konkursy. Jak widać w młodzieży tkwi duży potencjał, który trzeba wykorzystać.