Wiadomości

Kreuj z Mokate - poznaj najlepsze pomysły studentów w konkursie

2019-02-12, Autor: red

Niezwykle profesjonalne podejście do tematu, uwzględnienie trendów panujących na rynku, szczegółowa analiza cen, właściwy dobór kanałów i narzędzi komunikacji marketingowej oraz innowacje na skalę światową – studenci biorący udział w konkursie „Kreuj z Mokate” wykazali się ponadprzeciętną znajomością branży i bardzo pozytywnie zaskoczyli kapitułę konkursową. Najlepsi z nich odebrali nagrody i wyróżnienia, a także odwiedzili siedzibę Mokate.

Reklama

Konkurs Kreuj z Mokate był formą współpracy śląskiej firmy z uczelniami wyższymi i sposobem na ponadprzeciętne zaangażowanie studentów.

Zadanie konkursowe zakładało opracowanie koncepcji nowego produktu, który będzie „zachwycał”, a także stworzenie propozycji kampanii marketingowej „360” dla marki Mokate i jej produktów. Uczestnicy nadesłali ponad 30 projektów. Autorami byli m. in. studenci Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Śląskiej czy Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.

- Współpraca z uczelniami jest bardzo ważną częścią działalności Mokate. Czujemy się odpowiedzialni nie tylko za stabilne miejsca pracy w naszych firmach, ale także za warunki życia i nauki naszych obecnych i potencjalnych pracowników. Dzielenie się naszym doświadczeniem, organizacja tego typu konkursów, wspieranie różnych inicjatyw i fundowanie staży dla studentów to dla nas coś oczywistego. Zwłaszcza, że korzysta na tym również Mokate, bo kreatywność studentów jest przeogromna. – powiedział dr Adam Mokrysz, CEO Grupy Mokate.

Matcha Latte, Mokate Veganccino i chwila przyjemności
Potwierdził tę tezę konkurs „Kreuj z Mokate”. Biorąc pod uwagę innowacyjność pomysłów, dopasowanie do marki Mokate, realność wdrożenia oraz wyróżnienie na tle konkurencji, jury nagrodziło projekty:

- w kategorii Produkt: „Matcha Latte” autorstwa Sary Lament-HamodiŁucji Konopki. Pracę wyróżnia pełne, profesjonalne podejście do tematu, co sprawia, że koncepcja uwzględnia trendy panujące na rynku, obejmuje badanie zainteresowania konceptem, analizę cen, także analizę struktury produktu wraz z wpływem na cenę oraz propozycję opakowania.

- w kategorii Kampania 360: „Chwila przyjemności” autorstwa Natalii Siejki. Siłą tej pracy jest właściwy dobór kanałów i narzędzi komunikacji marketingowej, głównie poprzez media społecznościowe i współpracę z uczelniami oraz przedsiębiorstwami takimi jak warszawskie metro.

Nagrodzone zostały również projekty „Mokate Veganccino” w kategorii Produkt oraz „Wszystko zaczyna się od kawy” w kategorii Kampania 360.

Mokate od kuchni
Przy okazji konkursu jego uczestnicy oraz zaproszeni goście, m.in. z organizacji AEISEC mieli okazję odwiedzić Mokate i poznać firmę od kuchni. Studenci degustowali szeroką gamę produktów Mokate – od kawy, po lody – zobaczyli jak wygląda proces produkcji i wzięli udział w warsztatach „Superprodukt Mokate”.

- Jestem pod ogromnym wrażeniem technologii używanej w Mokate. Osoby z zewnątrz nie mają pojęcia jak innowacyjne rozwiązania są tam stosowane. To w pewnym stopniu bardzo pozytywne zaskoczenie, że w polskiej firmie panują standardy międzynarodowe – powiedziała Natalia Siejka, jedna z uczestniczek konkursu.

Adam Mokrysz podkreśla, jak bardzo inspirujący są młodzi ludzie. - To osoby bez żadnych barier, nie tworzą w sobie żadnych wizji związanych z trudnościami. Ich pomysły były „czyste”, ciekawe i co najważniejsze, związane z naszym portfolio. Otwarcie na ich informacje i propozycje pozwoli nam zdecydowanie dotrzeć do tej dużej przecież grupy ludzi. Studenci idealnie wkomponowali się w tożsamość Mokate, jednocześnie wnosząc innowacyjne rozwiązania – chwalił uczestników konkursu prezes Grupy Mokate.

Może zainteresuje Was też artykuł >>>Mokate z tytułem najlepszej Fabryki Roku<<<

Oceń publikację: + 1 + 1 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (1):
  • ~Jakubwork 2019-02-12
    15:13:13

    0 0

    Fajnie, że pojawiają się takie konkursy. Jak widać w młodzieży tkwi duży potencjał, który trzeba wykorzystać.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 539

Prezentacje firm