Wiadomości

Kreuj z Mokate - poznaj najlepsze pomysły studentów w konkursie

2019-02-12, Autor: red

Niezwykle profesjonalne podejście do tematu, uwzględnienie trendów panujących na rynku, szczegółowa analiza cen, właściwy dobór kanałów i narzędzi komunikacji marketingowej oraz innowacje na skalę światową – studenci biorący udział w konkursie „Kreuj z Mokate” wykazali się ponadprzeciętną znajomością branży i bardzo pozytywnie zaskoczyli kapitułę konkursową. Najlepsi z nich odebrali nagrody i wyróżnienia, a także odwiedzili siedzibę Mokate.

Konkurs Kreuj z Mokate był formą współpracy śląskiej firmy z uczelniami wyższymi i sposobem na ponadprzeciętne zaangażowanie studentów.

Reklama

Zadanie konkursowe zakładało opracowanie koncepcji nowego produktu, który będzie „zachwycał”, a także stworzenie propozycji kampanii marketingowej „360” dla marki Mokate i jej produktów. Uczestnicy nadesłali ponad 30 projektów. Autorami byli m. in. studenci Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Śląskiej czy Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.

- Współpraca z uczelniami jest bardzo ważną częścią działalności Mokate. Czujemy się odpowiedzialni nie tylko za stabilne miejsca pracy w naszych firmach, ale także za warunki życia i nauki naszych obecnych i potencjalnych pracowników. Dzielenie się naszym doświadczeniem, organizacja tego typu konkursów, wspieranie różnych inicjatyw i fundowanie staży dla studentów to dla nas coś oczywistego. Zwłaszcza, że korzysta na tym również Mokate, bo kreatywność studentów jest przeogromna. – powiedział dr Adam Mokrysz, CEO Grupy Mokate.

Matcha Latte, Mokate Veganccino i chwila przyjemności
Potwierdził tę tezę konkurs „Kreuj z Mokate”. Biorąc pod uwagę innowacyjność pomysłów, dopasowanie do marki Mokate, realność wdrożenia oraz wyróżnienie na tle konkurencji, jury nagrodziło projekty:

- w kategorii Produkt: „Matcha Latte” autorstwa Sary Lament-HamodiŁucji Konopki. Pracę wyróżnia pełne, profesjonalne podejście do tematu, co sprawia, że koncepcja uwzględnia trendy panujące na rynku, obejmuje badanie zainteresowania konceptem, analizę cen, także analizę struktury produktu wraz z wpływem na cenę oraz propozycję opakowania.

- w kategorii Kampania 360: „Chwila przyjemności” autorstwa Natalii Siejki. Siłą tej pracy jest właściwy dobór kanałów i narzędzi komunikacji marketingowej, głównie poprzez media społecznościowe i współpracę z uczelniami oraz przedsiębiorstwami takimi jak warszawskie metro.

Nagrodzone zostały również projekty „Mokate Veganccino” w kategorii Produkt oraz „Wszystko zaczyna się od kawy” w kategorii Kampania 360.

Mokate od kuchni
Przy okazji konkursu jego uczestnicy oraz zaproszeni goście, m.in. z organizacji AEISEC mieli okazję odwiedzić Mokate i poznać firmę od kuchni. Studenci degustowali szeroką gamę produktów Mokate – od kawy, po lody – zobaczyli jak wygląda proces produkcji i wzięli udział w warsztatach „Superprodukt Mokate”.

- Jestem pod ogromnym wrażeniem technologii używanej w Mokate. Osoby z zewnątrz nie mają pojęcia jak innowacyjne rozwiązania są tam stosowane. To w pewnym stopniu bardzo pozytywne zaskoczenie, że w polskiej firmie panują standardy międzynarodowe – powiedziała Natalia Siejka, jedna z uczestniczek konkursu.

Adam Mokrysz podkreśla, jak bardzo inspirujący są młodzi ludzie. - To osoby bez żadnych barier, nie tworzą w sobie żadnych wizji związanych z trudnościami. Ich pomysły były „czyste”, ciekawe i co najważniejsze, związane z naszym portfolio. Otwarcie na ich informacje i propozycje pozwoli nam zdecydowanie dotrzeć do tej dużej przecież grupy ludzi. Studenci idealnie wkomponowali się w tożsamość Mokate, jednocześnie wnosząc innowacyjne rozwiązania – chwalił uczestników konkursu prezes Grupy Mokate.

Może zainteresuje Was też artykuł >>>Mokate z tytułem najlepszej Fabryki Roku<<<

Oceń publikację: + 1 + 1 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (1):
  • ~Jakubwork 2019-02-12 15:13:13

    Fajnie, że pojawiają się takie konkursy. Jak widać w młodzieży tkwi duży potencjał, który trzeba wykorzystać.

    0 0

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert SlaskiBiznes.pl

W Twojej okolicy powstaje nowa inwestycja? Twoja firma odniosła sukces którym warto się pochwalić? Wciel się w rolę reportera slaskibiznes.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Handel w niedzielę. Czy Twoim zdaniem:






Oddanych głosów: 227