Katowice Airport spodziewa się dodatkowych kilkunastu rejsów specjalnych z przywódcami na pokładzie, które na COP 24 realizowane będą samolotami dyspozycyjnymi. W związku z tym przewoźnicy lotniczy zakładają wprowadzenie 36 dodatkowych rejsów, 204 podmian na większe samoloty oraz 14 136 dodatkowych miejsc dla pasażerów.
WZROST OFEROWANIA PLL LOT I LUFTHANSY
W wybranych dniach pomiędzy 29 listopada a 17 grudnia br. PLL LOT i Lufthansa w związku z COP24 oferują na rejsach z/do KTW o 7 068 foteli więcej w porównaniu ze standardowym, grudniowym rozkładem. Większe samoloty zostaną „wstawione” w sumie na 102 rejsach regularnych. Lufthansa i PLL LOT wykonają także 10 dodatkowych rejsów ponad standardowy rozkład.
PLL LOT COP 24
(WARSZAWA – KATOWICE – WARSZAWA)
PLL LOT w czasie trwania COP 24 zwiększy oferowanie o 4 888 foteli poprzez podmianę samolotów na większe i dodatkowe rejsy. Standardowo operujące na trasie pomiędzy Katowicami a Warszawą turbośmigłowe Q400 (78-miejsc) i Embraery 170 (70-miejsc) na wybranych rejsach zastąpią Embraery 195 (112 miejsc), Boeingi 737-400 (162 miejsca), Boeingi 737-800NG (186 miejsc) lub Boeingi 737 Max 8 (186 miejsc). Podmiana samolotów na większe dotyczyć będzie w przypadku PLL LOT 84 rejsów. Ponadto przewoźnik zrealizuje 4 rejsy dodatkowe.
LUFTHANSA COP 24
(MONACHIUM – KATOWICE – MONACHIUM)
Lufthansa w czasie trwania COP24 zwiększy oferowanie o 2 000 foteli poprzez podmianę samolotów na większe i dodatkowe rejsy. Standardowo operujące na trasie pomiędzy Katowicami a Monachium CRJ 900 (90 miejsc) na wybranych rejsach zastąpią Airbusy A319 (138 miejsc), Airbusy A320 (168 miejsc) lub Airbusy A321 (200 miejsc). Podmiana samolotów na większe dotyczyć będzie w przypadku tej trasy 18 rejsów. Ponadto przewoźnik zrealizuje 4 rejsy dodatkowe na trasie pomiędzy Katowicami a Monachium.
(FRANKFURT – KATOWICE – FRANKFURT)
Lufthansa w czasie trwania COP24 wykona 2 dodatkowe rejsy na trasie pomiędzy Katowicami a Frankfurtem, co przełoży się na wzrost oferowania na tej trasie o 180 foteli.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
1136Zakaz handlu w niedziele niszczący dla fotowoltaiki
439JSW: będzie więcej węgla koksowego z kopalni Budryk
379Śląskie po dogrywkach. Oni zwyciężyli w wyborach samorządowych 2024
373Niespodzianka: na stacjach paliw taniej. A najtaniej - na Górnym Śląsku
367"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
+7 / -0Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
+6 / -03,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0Jest przełom. Sejm przyjął ustawę uznającą śląski za język regionalny
+1 / -0Majówka z rowerem i Kolejami Śląskimi - w długi weekend jeszcze po staremu
0Jest przełom. Sejm przyjął ustawę uznającą śląski za język regionalny
0Rewolucja w e-fakturowaniu znów odroczona! Obowiązkowy KSeF przesunięty na 2026 rok
0Ruszyły remonty na A4 Katowice-Kraków. Utrudnienia można śledzić na interaktywnej mapie
0Duże płatności już nie gotówką. Europarlament przyjął przełomowe przepisy
0